Averath Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Witam, Przymierzam się do kupna następnej repliki, tym razem pod mk18. Wcześniej miałem g&g z którego nie za bardzo byłem zadowolony... Ale do rzeczy : http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2992 Vs http://gunfire.pl/product-pol-1152203167-Replika-karabinka-SA-A03-Half-Tan.html Niestety nie miałem możliwości nigdzie przemacać g&p, co do specny jest całkiem nieźle spasowana no i nie ma nadmiernych luzów. Ale do rzeczy o co mi chodzi, zmaierzam przeprowadzić tuning repliki tak aby części były w stanie znieść te 500+ fps gdzie w rzeczywistości celuję w 460-480. Oczywistym jest, że tuning taki będzie kosztował. Zastanawia mnie tylko i tu jest pytanie do was, ile z tego g&p możliwie pójdzie do kosza ? Co do specny to tuning od zera włącznie z wymianą wszystkich części w gb ( silnik mam swój hi torque ), no i mblock aby gb wytrzymał. Dla specny przeliczyłem w blackswordzie cenę całkowitą około 1300-1400 ( z zakupem repliki ) dla tego tuningu. Pytanie powstaje, ile tak na prawde do kosza pójdzie z GB tego g&p ? Bo teoretyczna różnica przy kompletnej wymianie części z g&p wyniesie mnie około 600-700zł czyli SA-A03 łącznie około 1400zł G&P defender ~2000zł I teraz pytanie, cyz warto wydać więcej na tego g&p zważywszy na to, że tak na prawdę płaci się głównie za body ? jest ono aż tak lepiej wykonane ? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Z G&P wyjmiesz wszystko łącznie ze szkieletem, ale za to dostaniesz kozacką budę. Quote Link to post Share on other sites
Averath Posted April 16, 2014 Author Report Share Posted April 16, 2014 Czyli najprościej mówiąc płacę po prostu za rzadkie body :P? Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Za rzadkie i dobrze wykonane. Do szkieletu G&P możesz wsadzić M120 (podobno i M130 ciągną, ale ja bym się bał) i cały gb uszczelnić, w ten sposób powinieneś osiągnąć ok. 430-440 FPS. Quote Link to post Share on other sites
Averath Posted April 16, 2014 Author Report Share Posted April 16, 2014 Myślałem że to g&p ma fabrycznie m120... Quote Link to post Share on other sites
Averath Posted April 16, 2014 Author Report Share Posted April 16, 2014 No ale tak na chłopski rozum, lepiej specne z full tuningiem za 1300 czy pchac ponad 2000 tys w g&p Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 (edited) Guarder zaniża statystyki sprężyn. Na M120 powinieneś mieć w stocku ok. 400-410, po doszczelnieniu ok. 440. EDIT: Niby tak, ale kupujesz replikę markową. Temat o emkach czytałeś? Edited April 16, 2014 by pan kozaq Quote Link to post Share on other sites
Averath Posted April 16, 2014 Author Report Share Posted April 16, 2014 (edited) Owszem. Z tym że przy takim tuningu nie robi Różnicy buda a wnętrze, w obu przypadkach wszystko leci ze środka, wiec do wyboru mam specne z tuningiem na miejscu lub g&p i bieganie przez miesiac/2 w stocku. No i specna jak na chinola ma nieziemskie spasowanie Edited April 16, 2014 by Averath Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 A nielepiej kupić KWA, włożyć M140 (ino wcześniej tłok wymienić) i kupić nową budę? Quote Link to post Share on other sites
Averath Posted April 16, 2014 Author Report Share Posted April 16, 2014 Tak tylko za bude z szynami mk18 zapłace potencjalnie dużo więcej. No i w polsce ciężko o kwa... Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Kup to mk18 Kup gb kwa Zamień gb sprzedaj gb g&p Do gb kwa włóż mocniejszego springa Koniec. Quote Link to post Share on other sites
Averath Posted April 16, 2014 Author Report Share Posted April 16, 2014 Bardziej jak o gearbox boje sie o zębatki i tłok, tłok na pewno pójdzie 15 zębów stalowych. Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Jakby ktoś chciał sprzedawać kompletny szkielet od G&P, to z chęcią odkupię. Co do tematu - bierz G&P. Jakość wykonania - nie tylko budy - jest zajebista. Szkielet to ich jedyna "pięta Achillesa". Reszta części daje radę. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted April 17, 2014 Report Share Posted April 17, 2014 Miałem większość emek obecnych na rynku, i zdecydowanie wybrałbym g&p. Wykonanie jest świetne, osiągi w stocku również. Na lipo 11.1 prułem koło 30rps/s, bez obawy o flaki. Niewiem po co szturmówkę tuningować do 500+fps, gdzie te stockowe 430 w zupełności wystarczały. Jeżeli jednak się uparłeś to szukaj kwa, nie koniecznie cqr. Szkielet , jak i większość flaków z palcem w tyłku uciągnie te 500fps. A na szyny poluj w komisie. Quote Link to post Share on other sites
Averath Posted April 17, 2014 Author Report Share Posted April 17, 2014 znalazłem jedną KWA a sklepie w PL ale to się dowiem dopiero popołudniu. Karmazyt, jakbym się zdecydował na to g&p to dam Ci znać odnośnie GB :P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.