Stri3lok Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 Cześć. Mam pytanie, czy według Was lepiej tuningować Cm.028 i się czego nauczyć o budowie repliki itp. czy oszczędności przeznaczyć na nową/markową replikę? Link to post Share on other sites
Mati86 Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 Malucha możesz też tuningować, jednak dalej będzie fiatem 126p. Jeśli lubisz marnotrawienie gotówki to jasne, fajny pomysł. Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 (edited) Wiesz no jak go stuningujesz za 2000zł to może okazać się całkiem porządną repliką. Nie opłaca się... Jak chcesz się nauczyć czegoś o budowie repliki to poszukaj na forum i yt. Edited June 30, 2014 by LastSniper Link to post Share on other sites
soldium Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 Przykład z fiacikiem bardzo mi się podoba :D . Też bym inwestował raczej w nowego gnata. A za 2000 zł to chyba wymienisz wszystko wraz z wydmuszką repli więc notabene będzie to custom. Link to post Share on other sites
Powała Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 Stri3lok, w poście Snipera zawarte jest wszystko co na ten temat można powiedzieć. Jeśli chcesz tuningować AK, to w rachubę wchodzą CM od numeru 040 wzwyż i repliki RK BOYI full metal. Ps Soldium, nie nota bene, lecz de facto... :icon_wink: Link to post Share on other sites
MarekMac Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 Jeżeli chcesz się uczyć budowy replik to kup lepszą replikę, a w Cymce grzeb w gearboxie. Jeśli nawet coś zepsujesz to nadal będziesz miał dobrą i sprawną replikę. Natomiast tuning CM 028 ograniczyłbym do zmiany gumki, batki na lipo, zrobieniu teflon-fixa i zlikwidowania luzów body i lufy. Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 To nie jest dział poświęcony tuningowi replik. Link to post Share on other sites
Recommended Posts