Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Hej, jestem początkującym, więc nie mieszajcie mnie z błotem :icon_lol: .

Po pierwsze: Która z tych trzech firm produkuje najlepsze m4: Specna Arms, BOYI/DBOYS czy cymka ?

Po drugie: Jak się nazywa taki chwyt, z którego się wyciąga mały dwójnóg ?

I jak wyjdzie, która firma produkuje najlepsze m4'ki, to prosiłbym was o podanie linków do (dostępnych w sklepach takich chwytów i szyn RIS (jeśli w replice jest od początku to nie, ale właśnie w Cymie chyba nie ma) do emeczki z tej firmy.

Z góry dzięki :icon_razz2:

Cymka M4 jest plastic fantastic. Jeden nowy u nas ostatnio kupił na start.

Póki co, strzela całkiem ładnie - i w przypadku Cymy byłbym spokojny o bebechy. Natomiast plastik-fantastik obudowa w eMce to proszenie się o kłopoty przy pierwszym "twardym kontakcie z rzeczywistością" (np. drzewem albo ziemią. Ja przedwczoraj padając dynamicznie na ziemię - w celu uniknięcia ognia przeciwnika - tak sobie przygrzałem w repliką w szczękę, że dobre 5 minut sprawdzałem, czy nadal mam komplet zębów... ale moje P90 nie jest znane z łamliwości. EMka raczej by takiej kuracji nie przetrzymała...). Zdaje się, że już po pierwszej strzelance poszło mu ucho od zawieszenia. Teraz zastanawialiśmy się, czy doradzic mu wymianę ucha na metalowe, czy też jak da mocniejsze ucho, to rura od kolby strzeli...

Chwyt o który pytasz to "chwyt przedni z wysuwanym (albo teleskopowym) dwójnogiem" czy jakoś tak. Nie ma swojej własnej nazwy.

Edited by Errhile

Nie lubię eMek, więc się na nich nie znam - i wobec tego nie mam rozeznania w rynku.

Tyle, że - jak wspominałem - ostatnio przewinęła mi się przez oczy (i ręce) Cymka, i jak już pisałem, nie sprawia wrażenia solidnej.

Ja bym Ci w ogóle nie doradzał M4. Ale to mój punkt widzenia, obciążony moimi prywatnymi preferencjami w kwestii broni palnej i jej replik (bo ergonomia i estetyka zasadniczo ta sama).