Molotok Posted October 26, 2013 Report Share Posted October 26, 2013 Mam takie pytanie chciałbym wymienić głowicę cylindra w tej replice bo oryginalna jest z plastiku i trochę popękała jednak ma ona taki nietypowy wypustek u góry nawet nie wiem jak to pokazać bo wszystkie głowice jakie znalazłem takiego wypustka nie posiadają . Chcę wymienić głowicę na tą http://gunfire.pl/product-pol-1152195307-Glowica-cylindra-do-AK-v-3-short-type-SHS.html no i nie wiem czy z racji braku tego wypustka będzie pasować ? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 26, 2013 Report Share Posted October 26, 2013 Ta SHS też będzie pasować mimo iż nie posiada tego "daszka". Quote Link to post Share on other sites
Molotok Posted October 26, 2013 Author Report Share Posted October 26, 2013 Dzięki a możesz mi jeszcze powiedzieć w jakim celu jest ten "daszek" ? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 26, 2013 Report Share Posted October 26, 2013 Utrudnia życie. Nigdy nie znalazłem sensownego opisu do czego to służyło więc przestałem się tym interesować :teeth: Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted October 28, 2013 Report Share Posted October 28, 2013 Ten "daszek" powoduje że głowica ma dodatkowy punk zaparcia o przednią ściankę gearboxai i powoduje, że cześć energii jest tam bezpośrednio przenoszona. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 28, 2013 Report Share Posted October 28, 2013 Czyli generalnie rzecz biorąc szkielet w tym miejscu tuż przy śrubce był "cienki" ? Teraz pytanie czemu np chińskie szkielety V3 tego nie mają, V3 Ultimate tego nie ma i kilka innych pewnie też tego nie ma. To "wcięcie" w szkielecie na "daszek" osłabiało gearboxa ? Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted July 28, 2014 Report Share Posted July 28, 2014 Poskładanie Gearboxa na własną rękę (lub zlecając to serwisantowi) będzie o wiele korzystniejsze. W tej samej sumie, jaką musisz zabulić za gotowy GB, ktoś ogarnięty skomponuje o wiele lepsze części. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 No i za kompletny stockowy mało warty i raczej awaryjny gearbox musimy dać średnio 200zł. Złożenie sensownego gearboxa który zachwyci kulturą pracy oraz bezawaryjnością to koszt około 600zł+ ! Do tego jeszcze trzeba zapłacić za serwis :teeth: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.