Emcet Posted August 1, 2014 Report Share Posted August 1, 2014 (edited) Co to live mag? Karmisz, wyprowadzasz na spacery, bawisz się z nim piłką. Takie nowe rozwiązanie dla niezdarnych, samotnych strzelców którzy niechcący pozabijali swoich przyjaciół. W sumie nie wiem skąd takie określenie. Wyczuwam kol of djuti... Przynajmniej nigdy nie słyszałem takiego określenia od osoby zajmującej się bronią, a na Youtube oglądnąłem z kilkaset filmów o tej tematyce. Boyi trochę tańszy, zewnętrznie lepszy od .045, ale w środku może być kiepsko. Zależy jak się trafi. Jednak za różnicę w cenie można to poprawić i wtedy nie ma co się przejmować cymką Edited August 1, 2014 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
mykail Posted August 1, 2014 Author Report Share Posted August 1, 2014 (edited) Ale w dalszym ciągu mówisz o 045A? Dziwne to bo z opisu wynika, że cyma ma więcej części ze stali. ...a może tylko z opisu? Edited August 1, 2014 by mykail Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted August 1, 2014 Report Share Posted August 1, 2014 Cymowe kałachy łapią luzy z czasem. Boyi też nie jest ich całkowicie pozbawiony, ale zostają takie jakie na początku i żadko kiedy się pogłębiają. Quote Link to post Share on other sites
mykail Posted August 1, 2014 Author Report Share Posted August 1, 2014 Ach to moje lenistwo. Znalazłem coś w międzyczasie. Quote Link to post Share on other sites
daro22 Posted August 1, 2014 Report Share Posted August 1, 2014 brawo :icon_razz: Quote Link to post Share on other sites
mykail Posted August 1, 2014 Author Report Share Posted August 1, 2014 Dobra. Załóżmy, że wybrałem RK-01/01-W. Moje pytanie teraz brzmi. Czy sa jakieś diametralne różnice pomiędzy tymi wersjami oprócz drewnianej okładziny w wersji W jak WOOD? Pytam bo nie chciałbym się nadziać np. na jakąś drugą generację (zapasy magazynowe) która leżała w sklepie i będzie miała np. ZnAl-owy zawias pokrywy korpusu (ten przy muszcze), podatny na złamanie. Czytam, że w nowszych generacjach zostało to wymienione na stalowe ale nigdy nie wiadomo. Kupowałbym chyba w gunfire, mają promocję i za różnicę można by kupić lufe i gumkę. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted August 1, 2014 Report Share Posted August 1, 2014 Tylko drewno na przodzie. Na opisy sklepów nie patrz, bo nawet tego nie sprawdzają tylko w większości kopiują od siebie. Ile to tam baboli potrafią wypisać, to się w głowie nie mieści :D Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted August 2, 2014 Report Share Posted August 2, 2014 To drewno wygląda niezwykle "badziewnie". :icon_confused: Na mój gust, ABS w tych replikach lepiej imituje drewno, niż wygląd tej ordynarnej sklejki, ale to rzecz gustu. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted August 2, 2014 Report Share Posted August 2, 2014 RK ma drewno bez charakteru, cymkowe drewna mają fajnie zarysowane słoje, czy jak to się tam zwie. W boyicu drewno jest bardzo jednolite i pokryte śmiesznym lakierem. Normalny człowiek pierwsze co robi to ściera ten lakier i kładzie jakąś bejce pasującą odcieniem do któregoś z palniaków. Można nawet olejować, ale to już za dużo zachodu. Po bejcowaniu wygląda to dużo lepiej. Quote Link to post Share on other sites
mykail Posted August 2, 2014 Author Report Share Posted August 2, 2014 (edited) Przepraszam, że nie sprecyzowałem swojego pytania bo widzę, że odpowiedzi poszły w kierunku drewna/ABSu, co nie ma dla mnie znaczenia. Jedyne o co mi chodziło to czy repliki różnią się wykonaniem pod względem użytej stali i ZnAl'a. Czy w wersji SW jest więcej stali niż w pozostałych czy to tylko chwyt marketingowy? Jak 01 ma się do 01-W w tym względzie? Edited August 2, 2014 by mykail Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted August 2, 2014 Report Share Posted August 2, 2014 Mój spotter ma RK-01 i tylko przyrządy celownicze są ze ZnAl, reszty magnes "czepia się jak rzep psiego ogona", ale to chyba jakaś dziwna wersja, bo to tak jak w RK-01S... Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted August 2, 2014 Report Share Posted August 2, 2014 (edited) Akurat w suce, to nie ma znaczenia czy S czy bez S. ZnAl w boyicach pojawia się na lufie, a suki kończą się zaraz za drewienkiem :D Brat ma niby S, tego potwora RK-12, i u niego niby wszystko magnes łapie, poza jednym elementem - wajcha od zamka z jakiegoś amelinium jest. Także nawet S nie jest Full stalowy... Edited August 2, 2014 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
mykail Posted August 2, 2014 Author Report Share Posted August 2, 2014 A jak sie sprawa ma z tym zawiasem koło muszki, stalowy czy ZnAlowy? Czytałem, że lubi pękać. Quote Link to post Share on other sites
mykail Posted August 3, 2014 Author Report Share Posted August 3, 2014 O co szczególnego mam pytać sklep przed zakupem, żebym nie kupił jakiś leżaków magazynowych? Znalazłem coś takiego i takiego i takiego Bateria zielona 9,6 V, komora jest przezroczysta, numery są bite, gejbox ma stalowe łożyska, czy wszystko poza lufą jest ze stali (mają sprawdzić magnesem) Zielony jestem ale wiem, że sklepy rzadko kiedy aktualizują opisy sprzedawanych przedmiotów pomimo zmieniających się wersji. Nie tylko w branży ASG. Czy to co napisałem wyżej to aktualny wyznacznik dla wersji 01 / 01-W ?? Jest jeszcze coś więcej/inaczej? Dzięki. Quote Link to post Share on other sites
mykail Posted August 4, 2014 Author Report Share Posted August 4, 2014 (edited) Drodzy eksperci. Druga sprawa. Chciałbym zamontować jakiś koli. Znalazłem szynę ale przecież uniemożliwi ona złożenie kolby, które to jest jednym z moich wymagań związanych z rozmiarem repliki i poręcznością. Czy jest jakiś inny sposób motażu szyny do AKS47U? Może jedyny to zakup drugiej jaskółki i nabicie jej na drugą stronę tak by z niczym nie kolidowała? A może montaż górny? Będzie pasował do suczki? A może taki wynalazek montowany na podstawę celownika? Proszę również o odpowiedź na moje pytanie w poście wcześniej.Dzięki. Edited August 4, 2014 by mykail Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 (edited) Niestety, to jest jeden z mankamentów "suczki". Do transportu możesz zdjąć szynę z jaskółki - to moment, ale w akcji już kolby nie złożysz. Alternatywą są: http://www.taiwangun...&campaign-id=19 http://www.taiwangun...&campaign-id=19 w których kolba jest zsuwana na szynach. Nie ma obaw o złamanie, takie przypadki zdarzały się w CM ale w BOYI prowadnice kolby są solidne. Edited August 5, 2014 by Powała Quote Link to post Share on other sites
mykail Posted August 5, 2014 Author Report Share Posted August 5, 2014 (edited) Alternatywą są: http://www.taiwangun...&campaign-id=19 http://www.taiwangun...&campaign-id=19 w których kolba jest zsuwana na szynach. Nie ma obaw o złamanie, takie przypadki zdarzały się w CM ale w BOYI prowadnice kolby są solidne. Ale tam nie ma jaskółki z boku więc jaka to alternatywa. Że też nikt nie wymyślił montażu, który da się używać ze złożoną kolbą (są co prawda kolby na prawo składane). Powała, ile jest miejsca pomiędzy złożoną kolbą a korpusem w twojej RK-01? Edited August 5, 2014 by mykail Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 (edited) Chodzi Ci o kolbę złożoną bez szyny czy gdy na jaskółce jest szyna? Przy okazji mogę zmierzyć ale dopiero jutro. Edited August 5, 2014 by Powała Quote Link to post Share on other sites
mykail Posted August 5, 2014 Author Report Share Posted August 5, 2014 Chodzi mi o kolbę złożoną i zapiętą zatrzaskiem do boku repliki. Ile jest miejsca/przestrzeni pomiędzy nią a korpusem? Zastanawiam się, czy po pewnych modyfikacjach nie dałoby się wcisnąć montażu bocznego i zamknąć kolbę. Widziałem kilka montaży i każdy inaczej wygląda i ma inne wymiary. Może udałoby się coś dopasować albo zaprojektować samemu. Dzięki. Quote Link to post Share on other sites
infektius Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 Ceni się pomysłowość u ludzi. Ale trzymając w rękach moje RK-02 nie widzę szans na modyfikacje. Odpuść sobie kolimator, jest mocno zbędny i wymaga trochę doświadczenia z repliką. Koli będzie cię spowalniał na początku. Quote Link to post Share on other sites
mykail Posted August 5, 2014 Author Report Share Posted August 5, 2014 (edited) Nie mówię, że od razu :icon_smile: ale mam zacięcie i dostęp do domowego CNC. może coś sie uda wykombinować. Czy w miedzyczasie moge prosić o odpowiedź na mój post #39? Na co zwrócić uwagę przy zakupie RK01/01W? Kolor baterii, gumek czy innych rzeczy? Czy muszę kupić słabszą spreżynę do cqb? Edited August 5, 2014 by mykail Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 (edited) Chodzi mi o kolbę złożoną i zapiętą zatrzaskiem do boku repliki. Ile jest miejsca/przestrzeni pomiędzy nią a korpusem? (...) Kolba po złożeniu i zapięciu na zatrzask dotyka do "jaskółki". RK.01, RK.01W, RK.01SW mają w stocku prędkość wylotową rzędu 350 fps, więc spełniają warunek najczęściej stosowanych ograniczeń do CQB. Edited August 6, 2014 by Powała Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 (edited) Oj uważałbym z tą deklaracją mocy. Moje AKSU miało 380, a to już za dużo do budynku*. * - gdzie "za dużo" mam na myśli kontekst ograniczeń 350 fps do CQB. Edited August 6, 2014 by hindus Quote Link to post Share on other sites
mykail Posted August 6, 2014 Author Report Share Posted August 6, 2014 No to gdyby taka sytuacja miała zaistnieć, jaką sprężyną powinienem się zabezpieczyć? m110, m100? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 Zabezpieczaj się gumką ;) U brata RK dmuchało 380-390, po zmianie gumki daje całkiem stabilne 360. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.