virus191 Posted July 31, 2014 Report Share Posted July 31, 2014 (edited) Szukałem info na temat smarowania GB i cylindra białym półstałym smarem WURTH HSW 100. Zastosowanie: Sprężyny, mechanizmy zawiasów, łożyska, elementy układu hamulcowego, prowadnice, tryby, przekładnie, drążki kierownicze itp. Nie zawiera silikonu, żywic i kwasów. Nadaje się on do smarowania replik? Edited July 31, 2014 by virus191 Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted August 11, 2014 Report Share Posted August 11, 2014 Obawiam się, że zbyt mała gęstość i lepkość tego będzie, bo nanoszony jest z aerozolu. Do wnętrza GB potrzebujesz czegoś o gęstszej konsystencji, najlepiej opartego na sylikonie. Quote Link to post Share on other sites
virus191 Posted August 11, 2014 Author Report Share Posted August 11, 2014 Do zębatek zastosowałem smar przekładniowy do kos spalinowych - po małym teście kolorem ani konsystencja ani zapachem nie różni się smarem do serw z elektronicznego. Biały smar z tematu super sprawuje się do przesmarowania cylindra. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.