BoberM93 Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 Witam kupiłem CM 0.40I W środku siedzi m130 i planuje zrobić tam maksymalnego rofa przy tej sprężynie. Na początku lipo 11.1v z wysokim C Kable 1,5mm Mosfet z AB Tłok odchudzony SHS I teraz mam do was pytanie jakie przełożenie zębatek SHS i czy warto kupić lepszy silnik niż ten cymy. Łożyska ślizgowe 7mm warto wymieniać?? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 Co to jest "maksymalny rof"? Quote Link to post Share on other sites
BoberM93 Posted September 19, 2014 Author Report Share Posted September 19, 2014 Chcę w replice zrobić szybkostrzelność na poziomie minimum 30k/s. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 To może inaczej. Na SP130 maxymalny rof, przy zachowaniu FPS tej sprężyny, będzie na zębatkach 13:1. Na SP130 maxymalny rof, przy zejściu do ok 350FPS przez Short Stroka, będzie na ząbkach 13:1 z wyciętymi 4 zębami na zębatce tłokowej. Na SP130 maxymalny rof, przy drastycznym spadku FPS, będzie na DSG (Dual Sector Gear) Quote Link to post Share on other sites
BoberM93 Posted September 19, 2014 Author Report Share Posted September 19, 2014 Dzięki verb007 za bardzo konkretną odpowiedź. Chciał bym kupić zębatki SHS bo są bardzo wytrzymałe w stosunku do swojej ceny. Docelowo m130 Guardera. Interesuje mnie przełożenie zębatek SHS do tej sprężyny i czy warto kupić lepszy silnik i łożyska. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 Chcę w replice zrobić szybkostrzelność na poziomie minimum 30k/s. SP130 Guarder, 13:1 z ShortStrokiem (zjechane 4 zęby z tłokowej) stockowy silnik w MP5 i LiPo 11,1V daje około 30-31RPS przy 350FPSM4 MRS G&P na SP130 Guardera z silnikiem GP120 na LiPo 11,1V dało około 27RPS na zębatkach 18:1 przy 425FPS. Quote Link to post Share on other sites
BoberM93 Posted September 19, 2014 Author Report Share Posted September 19, 2014 OK dzięki wszystko już wiem temat do zamknięcia. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 Dzięki verb007 za bardzo konkretną odpowiedź. Chciał bym kupić zębatki SHS bo są bardzo wytrzymałe w stosunku do swojej ceny. Docelowo m130 Guardera. Interesuje mnie przełożenie zębatek SHS do tej sprężyny i czy warto kupić lepszy silnik i łożyska. Jeśli idziesz w seta na ROF to fajnie by było zaopatrzyć się w łożyska kulkowe. Mosfet bez AB. Na poprawe szybkostrzelności to kupuje się silnik HS (High Speed) ale ja od dawna używam HT (High Torque). Pytanie, czy będziesz używał AUTO z głową (krótkie serie) czy będziesz dusił spust i wypluwał maga w kilka sekund ? Quote Link to post Share on other sites
BoberM93 Posted September 19, 2014 Author Report Share Posted September 19, 2014 Serie 3-4 kulki rzadko dłuższe niż 5 kul. Więc raczej HI SPEED co sądzisz o silniku GFC?? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 Silnik GFC to są takie sobie. To znaczy że ich silnik HT jest kombinacją silnika HS z HT. Spokojnie targa S150+ Modify na 11,1V LiPo z rofem do 18rps na 22:1 Promykach ale na 7,4V już taki szybki nie jest. Bolączką tych silników są słabe szczotki oraz zębatka silnika. Jeśli będziesz używał krótkich serii to możesz do tej SP130 brać nawet 13:1, reakcja na spust na SEMI będzie świetna w połączeniu z LiPo 11,1V. Quote Link to post Share on other sites
BoberM93 Posted September 19, 2014 Author Report Share Posted September 19, 2014 Ok dziękuje bardzo dobrze mi to wytłumaczyłeś. Jeszcze kilka pytań. Jakiego rofa będę miał przy zębatkach 13:1 shs, m130 guardera i silniku cymy, lipo 11,1 mosfet (bez AB tak jak radziłeś) i kable 1,5mm. Czy na GFC zwiększy się szybkostrzelność? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 Na silniku Cymy ponad 20rps, na silniku GFC kilka rps więcej. Quote Link to post Share on other sites
BoberM93 Posted September 19, 2014 Author Report Share Posted September 19, 2014 A jak około 30 mogę osiągnąć ? Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 Kupić porządny silnik. Guardera, Elementa, G&P, Systemę. GFC jest ok, ale to taki "lepszy stock". Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 Dać słabszą sprężyne, kupic silnik HS, zwiększyć napięcie zasilania. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.