Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Maksymalny Rof


Recommended Posts

Witam kupiłem CM 0.40I

W środku siedzi m130 i planuje zrobić tam maksymalnego rofa przy tej sprężynie.

Na początku lipo 11.1v z wysokim C

Kable 1,5mm

Mosfet z AB

Tłok odchudzony SHS

 

I teraz mam do was pytanie jakie przełożenie zębatek SHS i czy warto kupić lepszy silnik niż ten cymy.

Łożyska ślizgowe 7mm warto wymieniać??

Link to post
Share on other sites

To może inaczej.

Na SP130 maxymalny rof, przy zachowaniu FPS tej sprężyny, będzie na zębatkach 13:1.

Na SP130 maxymalny rof, przy zejściu do ok 350FPS przez Short Stroka, będzie na ząbkach 13:1 z wyciętymi 4 zębami na zębatce tłokowej.

Na SP130 maxymalny rof, przy drastycznym spadku FPS, będzie na DSG (Dual Sector Gear)

Link to post
Share on other sites

Chcę w replice zrobić szybkostrzelność na poziomie minimum 30k/s.

SP130 Guarder, 13:1 z ShortStrokiem (zjechane 4 zęby z tłokowej) stockowy silnik w MP5 i LiPo 11,1V daje około 30-31RPS przy 350FPS

M4 MRS G&P na SP130 Guardera z silnikiem GP120 na LiPo 11,1V dało około 27RPS na zębatkach 18:1 przy 425FPS.

Link to post
Share on other sites

Dzięki verb007 za bardzo konkretną odpowiedź.

Chciał bym kupić zębatki SHS bo są bardzo wytrzymałe w stosunku do swojej ceny.

Docelowo m130 Guardera. Interesuje mnie przełożenie zębatek SHS do tej sprężyny i czy warto kupić lepszy silnik i łożyska.

Jeśli idziesz w seta na ROF to fajnie by było zaopatrzyć się w łożyska kulkowe. Mosfet bez AB. Na poprawe szybkostrzelności to kupuje się silnik HS (High Speed) ale ja od dawna używam HT (High Torque). Pytanie, czy będziesz używał AUTO z głową (krótkie serie) czy będziesz dusił spust i wypluwał maga w kilka sekund ?
Link to post
Share on other sites

Silnik GFC to są takie sobie. To znaczy że ich silnik HT jest kombinacją silnika HS z HT. Spokojnie targa S150+ Modify na 11,1V LiPo z rofem do 18rps na 22:1 Promykach ale na 7,4V już taki szybki nie jest. Bolączką tych silników są słabe szczotki oraz zębatka silnika.

Jeśli będziesz używał krótkich serii to możesz do tej SP130 brać nawet 13:1, reakcja na spust na SEMI będzie świetna w połączeniu z LiPo 11,1V.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...