Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam. Zamierzam zamontować mosfet gate pico ssr3 do broni cm 0.45.

Jeszcze tego nie robiłem więc tutaj prośba do was, abyście zapoznali się z poniższym schematem zrobionym przeze mnie i odpowiedzieli na kilka ciekawych pytań:

MOSFET-PicoSSR3.jpg

1: Czy powyższy schemat mosfetu gate pico ssr3 jest dobrze zaprojektowany ? (jeżeli nie to co jest źle)

2: Czy można bez problemów połączyć wszystko kablami niskooporowymi 16awg ?

# Jeżeli schemat jest dobry to:

3: Jaka jest różnica między połączeniem gniazda nr.1 z gniazdem nr.5, a połączeniem nr.1 z nr.6 po zmienieniu połączenia nr.6 ~ nr.9 na nr.5 ~ nr.9 ?

4: Jaka jest różnica między połączeniem gniazda nr.1 z gniazdem nr.3, a połączeniem nr.1 z nr.4 po zmienieniu połączenia nr.2 ~ nr.4 na nr.2 ~ nr.3 ?

5: Jakie są najważniejsze rzeczy podczas wykonywania montażu mosfetu ?

6: Gdzie powinienem umieścić gotowy mosfet w cm 0.45 ? (bardzo mało miejsca wszędzie)

7: Poprawna zmiana wtyczek z mini tamiya na T-Dean w akumulatorze nie spowoduje żadnych niepożądanych usterek itp ?

 

Z góry dziękuję za chęci :icon_smile:

Link to post
Share on other sites
1. Nie widać żadnego schematu.

 

wszystko zależy od przeglądarki... jeżeli forum jest dobrze napisane to musi być widać na explorer 8+. Jeżeli nie widać to należy kliknąć na link dynamiczny: "dołączona grafika"

 

2. GATE daje instrukcję montażu z tego co kojarzę.

nie daje.

 

PicoSSR3 lutujesz między minusem silnika, minusem baterii, dodatkowo leci kabel sygnałowy dostyków.

 

Niestety, ale nie będę korzystał z tej metody łączenia.

 

Specjalnie dałem obrazek i liste pytań, abyście mi dpowiadali, a nie spamowali ;o

Nie jestem stałym użytkownikiem tego forum więc nie wiem jakie tu panują "zwyczaje", ale powinno się stosować zasadę

post=answer

else=ban

Każdy post musi dotyczyć tematu i być użyteczny. W innym przypadku warny i bany.

Nadal proszę o odpowiedź na pytania.

Link to post
Share on other sites

4. Jeśli dobrze rozumuje Twoje zapiski to podepniesz silnik "na odwrót" (+ do -) co w efekcie sprawi, że silnik będzie kręcił się w drugą stronę. Jednakże antireversal zablokuje zębatki, a więc i silnik. Jeśli będziesz nadal dawał prąd na silnik (trzymał spust) to najprawdopodobniej spalisz go.

5. Nie zewrzyj plusa z minusem.

6. Ja bym kombinował (ale repliki w łapach nie miałem) puścić kable do chwytu przedniego (okładzin) i tam włożyć MOSFET. Baterie zostawiając pod deklem.

7. Poprawna nie powoduje żadnych negatywnych skutków.

Link to post
Share on other sites

nie daje.

Chyba jednak daje.

http://www.gatee.pl/pl/wsparcie-techniczne

 

Polaryzacja na silniku musi zostać zachowana, bo będzie chciał kręcić w drugą stronę.

 

Kolejność kabli na spuście możesz zmieniać dowolnie, tam nie ma plusa i minusa.

 

W którym miejscu na kablu dolutujesz do niego drugi - nie ma to najmniejszego znaczenia.

 

Najważniejsze przy instalacji mosfetu? Wymiana kabli, a nie użeranie się ze stokowym syfem.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...