Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36C Boyi , problem.


Recommended Posts

Witam. Pod koniec lipca zakupiłem G36C Boyi, po 2 tygodniach replika padła i została odesłana do reklamacji, wymienili mi gearbox. Teraz gearbox zaczął dziwnie pracować, niby wszystko funkcjonuje ale silnik wydaje dziwne dźwięki i zaczyna charczeć. Jestem nowy w ASG i nie mam pojęcia o co chodzi z tym silnikiem. Czy to możliwe że zębatki w nowym gearboxie tak szybko się starły? Czy może wystarczy przesmarować silnik? A jeśli to drugie to jak to zrobić?

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedno. Można psiknąć olejem silikonowym do tłoka żeby się nie przycinał? I replika teraz coraz mocniej się przycina, harczy i wydłużył się czas reakcji na nacisnięcie spustu.

 

Dobrze by było jakbyś nakręcił filmik, bo przycina i charczy to nie są precyzyjne określenia. Możliwe że nie masz wyregulowanego silnika. Reguluje się go tak jak napisał EndeBeats śrubą w chwycie pistoletowym. Tłok można psiknąć, ale najlepiej jakimś smarem/olejem z dodatkiem sylikonu, jako że na głowicy tłoka masz gumowy o-ring.

Link to post
Share on other sites

I ZNOWU PROBLEM! :( Poszedłem dziś ostrzelać podwórko i przekonać się czy tak replika działa jak należy. Po 10-15 minutach chciałem sprawdzić tryb auto i wystrzeliłem 2 serie ( 1 3 strzały, 4 strzały) i przy ostatnim strzale repkika i EBB zacieły się strasznie dziwnie dysza (tak mi się wydaje) jest w trybie naciągnięcia sprężyny czyli gotowa do strzału, a EBB... hm nie jest w położeniu naciągniętej sprężyny ani w normalnym położeniu. Zacieła się w 1/4 drogi powrotnej na swoje miejsce..Replika nie strzela. Wie ktoś czego to wina? Czy to może być wina komory hop-up? Bo zauważyłem że gdy odesłali z serwisu jakiś dzyndzelek był urwany. I jeszcze jedno strasznie rozgrzała się bateria ( nie mówcie tylko że bateria jest rozładowana bo wczoraj ładowałem) i kable też są gorące. Trzeba je wymienić??

Link to post
Share on other sites

Lekko odchyliłem gearbox i BB dałem na miejsce. Potem rozłożyłem replike i wyjełęm gearbox. To jednak jego wina. Silnik reaguje na spust ale rusza się kilka mm. Dysza nie rusza się wcale a dzyndzelek od EBB cofa się i centymetr.. I nie moge zrzucić sprężyny bo bolt catch nie rwaguje wogule.

co robić?

Chyba kupiłem studnie bez dna... A może lepiej było by już kupić nowy silnik? Albo sprzedać to w cholerę i kupić coś lepszego?

Link to post
Share on other sites

Coś zaskoczyło.. a potem chyba jakieś zębatki się posypały.. gdy strzeliłem było słychać jakby metal który się sypie. I jeszcze moge oddać 1 strzał w semi przy drugim zacina się w połowie i spust się blokuje. A w auto czasem strzela czasem nie. Odsyłać na gwarancje?

 

Link to post
Share on other sites

Nie bój dupy :icon_smile: Spójrz na opis mojej giety w profilu. Nie licząc mosfetu który tak naprawdę jest fanaberią wydałem summa summarum na bardzo estetycznie wykonaną replikę z bajerami tupu EBB i systemem szybkiej wymiany sprężyny 600zł wliczając w to tuning po którym strzela bardzo elegancko.

Edited by Ryzbor
Link to post
Share on other sites

Opis w moim profilu (mosfet to taka mała fanaberia): GB:

 

- Podwójnie doszczelniona dysza 24.4mm Pro-Tech

- Gumka zielona G&G

- Łożyskowana i wentylowana głowica tłoka SHS POM

- SP85/110 Guarder

- Stalowe łożyska kulkowe 8mm SHS

- Mosfet Gate ASR.

- Tak bardzo zajebiste okablowanie niskooporowe 2.5mm, że że serwisant nie chce zdradzić skąd ma.

Link to post
Share on other sites

Tak patrzę na ceny i przekraczają grubo wartoś broni .. taniej będzie kupić nowy gearbox albo karabin .. Jaki kompketny gearbox polecasz? Albo nową replikę? Ja nadal mam na oku G3 (jg103) to miałem kupić ale ten wydał sie lepszy.

Edited by myca
Link to post
Share on other sites

Kable za 120zł? Nawet nie próbuję sobie wyobrażać, jak bardzo zbłądziłeś podczas szukania części. Kable niskooporowe to koszt 1,20zł za metr. Łożyska kikanaście złoty, gumka 30zł, sprężyna 40zł, głowica kolejne kilkanaście. Wychodzi koło stówy, mniej niż same Twoje przewody trakcyjne od tramwaju, które zanalazłeś, bo zwykłe kabelki tyle nie kosztują.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...