myca Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 Witam. Pod koniec lipca zakupiłem G36C Boyi, po 2 tygodniach replika padła i została odesłana do reklamacji, wymienili mi gearbox. Teraz gearbox zaczął dziwnie pracować, niby wszystko funkcjonuje ale silnik wydaje dziwne dźwięki i zaczyna charczeć. Jestem nowy w ASG i nie mam pojęcia o co chodzi z tym silnikiem. Czy to możliwe że zębatki w nowym gearboxie tak szybko się starły? Czy może wystarczy przesmarować silnik? A jeśli to drugie to jak to zrobić? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
myca Posted November 8, 2014 Author Report Share Posted November 8, 2014 Jeszcze jedno. Można psiknąć olejem silikonowym do tłoka żeby się nie przycinał? I replika teraz coraz mocniej się przycina, harczy i wydłużył się czas reakcji na nacisnięcie spustu. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted November 8, 2014 Report Share Posted November 8, 2014 Dokręć lekko śrubę, która znajduje się w chwycie pistoletowym. Moja wypadała, to musnąłem ją superglue - tak, żeby można było w przyszłości w razie czego ją odkręcić. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 8, 2014 Report Share Posted November 8, 2014 Jeszcze jedno. Można psiknąć olejem silikonowym do tłoka żeby się nie przycinał? I replika teraz coraz mocniej się przycina, harczy i wydłużył się czas reakcji na nacisnięcie spustu. Dobrze by było jakbyś nakręcił filmik, bo przycina i charczy to nie są precyzyjne określenia. Możliwe że nie masz wyregulowanego silnika. Reguluje się go tak jak napisał EndeBeats śrubą w chwycie pistoletowym. Tłok można psiknąć, ale najlepiej jakimś smarem/olejem z dodatkiem sylikonu, jako że na głowicy tłoka masz gumowy o-ring. Quote Link to post Share on other sites
myca Posted November 9, 2014 Author Report Share Posted November 9, 2014 Okazało się że śruba silnika się odkręciła. Dokręcilem ją i wszystko jest znowu dobrze. Dziękuję . Quote Link to post Share on other sites
myca Posted November 10, 2014 Author Report Share Posted November 10, 2014 I ZNOWU PROBLEM! :( Poszedłem dziś ostrzelać podwórko i przekonać się czy tak replika działa jak należy. Po 10-15 minutach chciałem sprawdzić tryb auto i wystrzeliłem 2 serie ( 1 3 strzały, 4 strzały) i przy ostatnim strzale repkika i EBB zacieły się strasznie dziwnie dysza (tak mi się wydaje) jest w trybie naciągnięcia sprężyny czyli gotowa do strzału, a EBB... hm nie jest w położeniu naciągniętej sprężyny ani w normalnym położeniu. Zacieła się w 1/4 drogi powrotnej na swoje miejsce..Replika nie strzela. Wie ktoś czego to wina? Czy to może być wina komory hop-up? Bo zauważyłem że gdy odesłali z serwisu jakiś dzyndzelek był urwany. I jeszcze jedno strasznie rozgrzała się bateria ( nie mówcie tylko że bateria jest rozładowana bo wczoraj ładowałem) i kable też są gorące. Trzeba je wymienić?? Quote Link to post Share on other sites
myca Posted November 10, 2014 Author Report Share Posted November 10, 2014 Lekko odchyliłem gearbox i BB dałem na miejsce. Potem rozłożyłem replike i wyjełęm gearbox. To jednak jego wina. Silnik reaguje na spust ale rusza się kilka mm. Dysza nie rusza się wcale a dzyndzelek od EBB cofa się i centymetr.. I nie moge zrzucić sprężyny bo bolt catch nie rwaguje wogule. co robić? Chyba kupiłem studnie bez dna... A może lepiej było by już kupić nowy silnik? Albo sprzedać to w cholerę i kupić coś lepszego? Quote Link to post Share on other sites
myca Posted November 10, 2014 Author Report Share Posted November 10, 2014 Coś zaskoczyło.. a potem chyba jakieś zębatki się posypały.. gdy strzeliłem było słychać jakby metal który się sypie. I jeszcze moge oddać 1 strzał w semi przy drugim zacina się w połowie i spust się blokuje. A w auto czasem strzela czasem nie. Odsyłać na gwarancje? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 Odeślij, nie kombinuj sam. Niech serwis Ci wszystko wymieni. Też miałem taką zacinkę, ale rozebrałem GB i "odciąłem" zębatki. Quote Link to post Share on other sites
myca Posted November 10, 2014 Author Report Share Posted November 10, 2014 Okej. Quote Link to post Share on other sites
Ryzbor Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 (edited) Bo to niestety jest replika która na start wymaga małego tuningu i uwagi serwisanta. Edited November 10, 2014 by Ryzbor Quote Link to post Share on other sites
myca Posted November 11, 2014 Author Report Share Posted November 11, 2014 Małego tuningu? Jedyne co w tej broni jest dobre to korpus... Quote Link to post Share on other sites
Ryzbor Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 (edited) Nie bój dupy :icon_smile: Spójrz na opis mojej giety w profilu. Nie licząc mosfetu który tak naprawdę jest fanaberią wydałem summa summarum na bardzo estetycznie wykonaną replikę z bajerami tupu EBB i systemem szybkiej wymiany sprężyny 600zł wliczając w to tuning po którym strzela bardzo elegancko. Edited November 11, 2014 by Ryzbor Quote Link to post Share on other sites
myca Posted November 13, 2014 Author Report Share Posted November 13, 2014 Czyli żeby dobrze działała muszę sprzedać snajperke i dozbierać troche kasy.. Bardziej opłaca mi się oddać do reklamacji a potem ją sprzedać Quote Link to post Share on other sites
myca Posted November 14, 2014 Author Report Share Posted November 14, 2014 Hmm jednak zastanawiam się nad tuningiem. Możecie podpowiedzieć co wymienić aby dobrze działała? Gearbox lepiej kupić nowy czy wystarczy kilka pierdułek pozamieniać żeby śmigała? Quote Link to post Share on other sites
Ryzbor Posted November 15, 2014 Report Share Posted November 15, 2014 Opis w moim profilu (mosfet to taka mała fanaberia): GB: - Podwójnie doszczelniona dysza 24.4mm Pro-Tech - Gumka zielona G&G - Łożyskowana i wentylowana głowica tłoka SHS POM - SP85/110 Guarder - Stalowe łożyska kulkowe 8mm SHS - Mosfet Gate ASR. - Tak bardzo zajebiste okablowanie niskooporowe 2.5mm, że że serwisant nie chce zdradzić skąd ma. Quote Link to post Share on other sites
myca Posted November 15, 2014 Author Report Share Posted November 15, 2014 (edited) Tak patrzę na ceny i przekraczają grubo wartoś broni .. taniej będzie kupić nowy gearbox albo karabin .. Jaki kompketny gearbox polecasz? Albo nową replikę? Ja nadal mam na oku G3 (jg103) to miałem kupić ale ten wydał sie lepszy. Edited November 15, 2014 by myca Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted November 15, 2014 Report Share Posted November 15, 2014 To nieźle Ci z ceny za replikę zeszli, bo części z posta Ryzbora to niecałe 150zł. Quote Link to post Share on other sites
myca Posted November 15, 2014 Author Report Share Posted November 15, 2014 Tych jego części nie mogłem nigdzie znaleść szukałem podobnych.. a same kable (ze średniej półki) były za 120.. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted November 15, 2014 Report Share Posted November 15, 2014 Kable za 120zł? Nawet nie próbuję sobie wyobrażać, jak bardzo zbłądziłeś podczas szukania części. Kable niskooporowe to koszt 1,20zł za metr. Łożyska kikanaście złoty, gumka 30zł, sprężyna 40zł, głowica kolejne kilkanaście. Wychodzi koło stówy, mniej niż same Twoje przewody trakcyjne od tramwaju, które zanalazłeś, bo zwykłe kabelki tyle nie kosztują. Quote Link to post Share on other sites
myca Posted November 16, 2014 Author Report Share Posted November 16, 2014 A sprzedam to w cholere kupie sobie PS3 i lekke przerobie snajperke zamiast w tą studnie bez dna inwestować. Quote Link to post Share on other sites
Ryzbor Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 Bo trzeba umieć inwestować. Quote Link to post Share on other sites
myca Posted November 17, 2014 Author Report Share Posted November 17, 2014 A żeby inwestować trzeba mieć pieniądze. :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.