Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

cm.042 czy cm.046


Recommended Posts

Siemanko,

z góry przepraszam wiem, że jest pełno takich tematów jednak większość jest starych.

Moje pytanie brzmi tak samo jak tytuł tematu cm.042 czy cm.046?

Jestem początkujący w asg kiedyś strzelałem się z kumplami ale to była replika za 100-150 zł kulka leciała całe 10 m :icon_biggrin:. Aktualnie jeden z moich kolegów polecił mi 0.42, ale natrafiłem na forum na 0.46. Wiem, że w 0.46 jest ebb za to w 0.42 nie ma.

Czy w każdej z tych broni można wymienić sprężynę i jaka byłaby dobra, żeby podnieść fps o 30-40.

Jaka minimalna bateria powinna być a jaka maksymalna, żeby obsłużyła ebb.

Z góry dzięki.

Sorki za ewentualne pomyłki :icon_smile:

Podaje linki do interesujących mnie replik

 

http://www.taiwangun...wood-full-metal

 

http://gunfire.pl/pr...binu-CM046.html

Link to post
Share on other sites

Bojacz ma gorsze drewna (bez znaczenia, ostre kupisz za grosze) co do jakości body to porównywalna, choć chyba cyma ma lepszą kompatybilność z magazynkami. Takie rzeczy jak mocowanie kolby i obsada lufy są lepsze w Bojaczu. To znaczy wytrzymalsze.

 

W bebechach to w cymce siedzą jeszcze lepsze zębatki, tłok, a nie tylko silnik.

 

Bocja warto rozważyć szczególnie że jest tańszy.

Link to post
Share on other sites

Wszystkie obecnie dostępne bojce z polimerkami są jak by to nazwać "modernistycznymi" kałachami (od AK-74 w górę).

I jak za 60 zł zrobicie taki tuning to gratuluje bo to ledwo na lipola starczy nie mówiąc już choćby o ładowarce.

W cymce zaletą jest właśnie to że na start nie trzeba grzebać w GB.

 

Ja bym z całej plejady polecił RK-01.

 

I tuż za, prawie w łeb w łeb cm.048.

Link to post
Share on other sites

Kolega nie wspominał jakiego kałacha chce.