G3KON Posted December 16, 2014 Report Share Posted December 16, 2014 WItam. Jestem nowy w środowisku więc będe mówić krótko i na temat. Oglądałem kilka recenzji replik SPARTAC z rodziny AK. Producent oferuje za niecale 400 zł replike z abs-u ale z metalowymi bebechami i stalowymi zębatkami. V3 które w nich zastosowano podobno są dobre i posłużą długo. W ofercie są również repliki M4 itp. w tej samej cenie i wykonaniu. Moja obawa wynika z tego, iż słyszałem, że V2 to ******* gearboxy jak za taką cenę i że w tej cenie M4-ki to ścierwo. Nie znalazłem dotąd recenzji tych M4-rek. Link do oferty: http://gunfire.pl/search.php?text=SRT Do sedna.... Chciałbym się dowiedzieć jaki WY macie stosunek do owego typu replik i jeżeli któraś z nich ujdzie jako replika dla świeżaka to która z nich i co warto byłoby w niej zmienić. Z góry dziękuje. Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted December 16, 2014 Report Share Posted December 16, 2014 Hej! Repliki Spartac są nowe na rynku, nie ryzykowałbym zakupy tych replik osobie początkującej. Oznaczenie Gearboxa v1 -v8 określa jego kształt. Dla przykładu repliki z serii M4, Mp5, G3 mają gb v2, a Ak, G36 czy Steyr v3. W tematach przyklejonych w tym dziale masz bardzo dobry poradnik autorstwa Logana. Myślę, że rozjaśni Ci co nieco sytuację. Quote Link to post Share on other sites
G3KON Posted December 16, 2014 Author Report Share Posted December 16, 2014 Wielkie dzięki. Mógłbym prosić o link do tego artykułu, bo jestem tu nowy i nie do końca ogarniam. Quote Link to post Share on other sites
Dybcio Posted December 16, 2014 Report Share Posted December 16, 2014 http://forum.wmasg.pl/topic/122641-poradnik-maniaka-dla-poczatkujacych/ Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted December 16, 2014 Report Share Posted December 16, 2014 W razie większej ilości pytań wal śmiało :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites