SikorPL Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 Pękł mi w transporcie spód czyli trzymanie silnika (i koszyka?) . Na zdjęciach widać jeden ułamany punkt mocowania (zielona strzałka) a oraz miejsce gdzie plastik już pęka (strzałka czerwona). Co robić ? :icon_confused3: Szukam nowej części ale nie znajduję, dorobić coś, jak ? Sprzęt to nowy G&G SIG 553, gearbox V3 Quote Link to post Share on other sites
SikorPL Posted December 26, 2014 Author Report Share Posted December 26, 2014 Help, nie mogę nawet znaleźć całego chwytu :-( Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted December 26, 2014 Report Share Posted December 26, 2014 Masa izolki i może da radę... :P A tak serio, to co do części, to bezpośrednio od G&G można kupić z tego co mi wiadomo. Quote Link to post Share on other sites
SikorPL Posted December 26, 2014 Author Report Share Posted December 26, 2014 Z izolką nie wyjdzie (za duża siła działa), na stronie G&G brak :-/ Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted December 26, 2014 Report Share Posted December 26, 2014 Poxipol? Quote Link to post Share on other sites
SikorPL Posted December 26, 2014 Author Report Share Posted December 26, 2014 Polamane nieregularnie otwory utrzymujące śruby. Żaden klej nie ma zastosowania. Konieczne dłuższe śrubki z dużymi podkładkami, lub pasek blaszany trzymający spód chwytu "rozpięty" pomiędzy śrubkami. Po długich staraniach odaleziony katalogowy nr części, pytanie wysłane do GG mailem. Temat do zamknięcia. Quote Link to post Share on other sites
mazi50 Posted January 7, 2015 Report Share Posted January 7, 2015 U mnie pomogło coś takiego: Właśnie zauważyłem, że plastik wokół drugiego otworu w stopce zaczyna pękać. Trzeba będzie dorobić blaszkę obejmującą całą stopkę. Quote Link to post Share on other sites
SikorPL Posted January 7, 2015 Author Report Share Posted January 7, 2015 Zrobiłem dokładnie to samo tylko z dużymi podkładkami bo mam wyrwane kawałki całe plastiku. Do tego ja mam pęknięcie samej stopki. Najlepszym rozwiązaniem jest przykręcenie na odcinku pomiędzy śrubkami dorobionej, podłużnej blaszki (z otworem na śrubkę regulacyjną). Coś jak poniżej: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.