Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Serwisant Jongu z MpCustom - kpina.


Recommended Posts

Niby czemu? Jeśli ktoś w prywatnych interesach robi w wała to i w firmowych będzie robił. Jedyne co się zmienia to narzędzia prawne jakimi możemy się w różnych sytuacjach posłużyć. Wyolbrzymiając podam taki przykład: Kowalski jest pedofilem - zgwałcił dziecko. Prowadzi on też przedszkole, ale zgwałcenia nie dokonał na swoim podopiecznym i nie dokonał go w przedszkolu. Czy posłałbyś dziecko do przedszkola Kowalskiego?

Link to post
Share on other sites

Myślę, że nie ma się tu co rozpędzać w osądach. Dobrze by było, żeby sklep odniósł się do tego wątku, jeśli stroną jest firmowany przez niego (a może i nie firmowany serwisant - nie znam sprawy). Podmiotem oficjalnie prowadzącym sklep jest inna osoba. Znamy stanowisko użytkownika, zatem świetnie, żeby sklep się odniósł do całej sytuacji. Ja jak wspominałem do obsługi złożonych zamówień nie mam zastrzeżeń, a i czas realizacji okazał się krótszy niż podawano. Nie wypowiadam się w sprawie serwisu, bo sam serwisuje swoje repliki. I nie jestem, w żaden sposób, poza konsumenckim oczywiście, związany z podmiotem prowadzącym sklep. Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, chociażby z tego względu, że oferowany asortyment jest rzadkością w naszych krajowych realiach. W klimaty pedofilskie lepiej nie wnikajmy :icon_smile:

Edited by zbojcerz_hegemon
Link to post
Share on other sites

Wstrzymajmy się na razie z wydawaniem opinii, serwisant jednak zdecydował się na propozycje, która chociaż trochę powinna mi ulżyć w cierpieniu. :)

Temat będę aktualizował w miarę postępów.

Co do sklepu, zamawiałem 1 przedmiot, dokładnie muszkę. Odbiór był na miejscu. Muszkę którą dostałem, nie do końca była poprawnie wykonana (brakowało oksydy pod światłowodem i to rozpraszało). Typowe dla firmy robiącej muszki (JLP). Serwisant sam zaproponował wymianę na nową, nawet mimo otwarcia opakowania. Tak więc, do sklepu żadnych zastrzeżeń mieć nie mogę.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Chciałbym podziękować serwisantowi, że nie olał sprawy i udało nam się znaleźć porozumienie.

Sprawa skończyła się na tym, że oddałem 1911 ze wszystkimi częściami i dostałem zwrot w postaci pieniężnej.

Miałem też dostać kurek do glocka, ale myślę, że będzie to czysta formalność.

Cieszę się, że sprawa się tak skończyła, duży plus za wykazanie chęci do jakiegoś rozwiązania sprawy.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...