Bociano Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 Na gunfire pojawiło się nowe P90 od CA. http://gunfire.pl/product-pol-1152206578-Replika-pistoletu-maszynowego-CA90-TR.html Jest też wersja sportline - tu z wbudowanym kolimatorem. Dużą ciekawostką jest system szybkiej wymiany sprężyny. W poprzednich wersjach CA tego nie było. Co prawda szybka wymiana jest już w P90 KA i G&G, ale żadne z nich mnie nie przekonywało. W KA lubiły pękać uszka stabilizujące GB w body, G&G natomiast wymyśliło durny sposób, żeby dostać się do GB. Wobec CA mam duże oczekiwania. nie widziałem ich starego wypustu proline (bez szybkiej wymiany springa), ale do teraz mam starą wersję sportline i uważam, że kiedy było dostępne, było to najlepsze P90 na rynku jeśli chodzi o relację jakość/cena. Samą relacją jakość TM jednak wygrywało. Oczywiście mnóstwo ludzi rzucało mięsem nienawiści w SL, ale większość nawet nie miała tego w ręce. Stare CA miały też jedyny oprócz TM'owskiego porządnie działający Hi-cap. Osobiście trochę mnie to nowe P90 zdenerwowało. Bo jak już swoje doprowadziłem do stanu gdzie stwierdziłem, że jest idealne - a jedyne czego mu brakuje to szybka wymiana spręzyny, to gunfire robi mi psikus. Gdybym obecnie nie miał repliki a miał na nią kasę, brałbym to CA w ciemno - mam do tej firmy naprawdę duże zaufanie. Tymczasem, może skusi się ktoś inny i zdradzi czy oprócz szybkiej wymainy sprężyny CA wprowadziło jakieś zmiany (według mnie nie ma takiej potrzeby). Do moda: co prawda był kiedyś jakiś temat o P90 CA, ale nie było tam w sumie żadnych konkretów, a zresztą to nowe P90 to jednak już trochę co innego. Quote Link to post Share on other sites
Memoris Posted July 8, 2015 Report Share Posted July 8, 2015 Robiłem na tych Classicach tuningi na 500fps bez trudu przy minimalnym nakładzie finansowym. Oczywiście pomijam kwestie tego czy jest po co robić tam 500fps. Tam są normalne łożyska 9mm, bardzo dobra komora HU, fajny szkielet. Z dziadowskich rzeczy, to plastikowe elementy styków się lubią wytrzeć(naprawa 5 minut) i koszyk silnika mi w jednej sztuce lekko pękł - mimo to nadal działa bez szwanku. Wszystko jest dużo lepiej spasowane niż w chiniolach. (...) Bociano - w temacie o chińskim P90, poruszyłeś przedwczoraj temat "nowej" repliki CA Rozumiem, że od stycznia miałeś okazję się bliżej z nią zapoznać. Faktycznie jakość wykonania jest aż tak dobra w stosunku do ceny? Bo repliczka jest zaledwie 200 zł droższa od wątpliwych chińczyków i prawie 2x tańsza niż TM co czyni z niej dla mnie łakomy kąsek. Druga sprawa - czy ktoś miał okazję sprawdzić jak wygląda sprawa z fabrycznym kolimatorem wersji sportline (i ogólnie jak bardzo wersja sportline odstaje od zwykłej)? W tym przypadku do tej pory też liczyło się tylko TM i G&G. I ostatnia, choć może nawet najważniejsza sprawa. Magazynek typu hi-cap. Ta sama skuteczność co w TM (jedno nakręcenie = 1 mag) czy mordęga jak z chińczykami? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.