pete_asg Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Znalezione na Alle* , myślę, że będą nadawały się do stylizacji drugowojennej (przynajmniej dwa pierwsze) - może komuś się przydadzą te linki do: pas główny LINK - jak na moje oko powojenny, ale typu brytyjskiego zapięcie, chociaż w nazwie aukcji jest alice :icon_question: kabura naramienna do Colta 1911 LINK - co do szpeju amerykańskiego nie mam wielkiego doświadczenia i trzecia rzecz LINK - bardziej jako ciekawostka - może ktoś zorientowany to rozpozna/lub potwierdzi opis z aukcji... Quote Link to post Share on other sites
Cortes Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Piotrze, ten SzwadronŚmierci zna się na amerykańskim szpeju jeszcze mniej niż Ty :-) . Te dwa pasy, to jakieś klony pasów brytyjskich- takie same zapięcia, okucia i "kieszonki "po wewnętrznej stronie. Mają dodatkowo oczka. Wg mnie do stylizacji brytyjskiej nadają się. Natomiast taką amerykańską kaburę widzę pierwszy raz. P.S. Jak SMLE? Quote Link to post Share on other sites
Domin007 Posted January 28, 2015 Report Share Posted January 28, 2015 Oba pasy są Brytyjczykami tylko pierwszy (ten z dziurkami na górze) to webbing P44 a drugi (z dziurkami na środku) to P58. Żadne Alicje ;) Do stylizacji spokojnie się nadadzą. Quote Link to post Share on other sites
Matt Baker Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 Z kaburą do Colta jaka jest w linku jeszcze się nie spotkałem... :icon_neutral2: i wolałbym jej nie proponować nawet do stylizacji - niepotrzebnie wydana kaska. Quote Link to post Share on other sites