Lolik06 Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Witam Niedawno spotkałem się w sklepach zagranicznych z ową repliką. Czytając opisy producenta, jest to niby kopia Systemy PTW z małymi zmianami. Jest niby gorsza od Systemy PTW w pewnym stopniu, ale lepsza od CTW i A&K PTW. Jak zauważyłem różnice są w Upperze, oraz prowadnicy kolby oraz komorze Hop-UP, gdyż zastosowano motyw z replik ICS'a. Przeglądając strony "ersoftowe" fora, komisy etc. etc. etc. dowiedziałem się jak na moje wymagania za mało, by byś skłonnym do zakupu owej repliki. Przez oglądanie filmików na YouTube napotkałem się z błędami repliki, niedoróbkami lekkimi jak np ruszająca się jak w AEG'u kolba, oraz niekiedy lekkie nadlewki na tłoku.. Ale mniejsza o to. W tym poście chciałbym się skupić na tym całym " planetarnym Gearboxie ", który niby ma duże powiązanie z GB Systemy PTW. Czy wszystkie zębatki są taką samą konstrukcja jak w PTW ?? Czy ECU i MOSFET można podmienić w G&D z PTW/FCC, oraz czy cylindry współgrają z PTW do G&D ?? Kolejnym plusem jaki zauważyłem przy tejże replice jest współgranie magazynków oraz silników Systemy. Czy jest ktoś, kto posiada tę replikę i byłby w stanie napisać w poście lub na PW pewne informacje na jej temat ?? Z góry dziękuję za odpowiedzi :icon_smile: Quote Link to post Share on other sites
Halama Posted February 14, 2015 Report Share Posted February 14, 2015 Z tego co kojarzę to w pierwszych seriach elektronika nie była kompatybilna. Jednak teraz to już są zamienniki do każdej PTW. Niedawno montowałem w PTW kolegi mosfet G&D i dział bez problemu. W komplecie były kable do starej wersji i nowej. Generalnie szukaj pod nazwa DTW. Ja bym chyba wolał kupić A&K w Polsce i mieć gwarancję a co do części, to tanieją, jednak nikt nie mówił ,że będzie tanio. Co do samych zębatek to się nie wypowiem bo nie widziałem żadnych, ale pewnie są takie same. Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted February 18, 2015 Report Share Posted February 18, 2015 Mam, używam i o dziwo jest bezawaryjne. Gigantyczną przewagą nad A&K jest praktycznie bezproblemowa dostępność wszystkich części zamiennych. U mnie zmieniony został tylko tłok na SHS i mosfet na micro, teraz leci komora RWA. W planach mam jeszcze lufę EdGiego. IMO pomimo brzydszego wyglądu zewnętrznego sprawuje się lepiej od repliki A&K. Replika obecnie w pełni kompatybilna z SYSTEMA, poza ECU i mosfetem (te można wymienić na systemę ale trzeba w parze). Co do zalet dla mnie (może to wady dla innych): -Pasują kolby od AEGów -Pasują szyny,chwyty od AEGów -Tłumiki płomienia 14 ccw (standard AEG) U mnie lufa się nie kołysze, niemniej wykonanie do systemy się nie umywa. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.