panklops Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 Witam, mam problem z moją repliką tzn m4 kwa. W środku było pare części zmieniane min. gumka hop-up na czarną systeme (robił to serwis więc raczej wszystko tam w pożądku), lufa promyk do tego tłok z głowicą, cylinder, sprężyna na 130 guardera i pare innych rzeczy (kulki to g&g więc raczej nie tutaj problem) Teraz przechodząc do sedna: -występują gigantyczne różnice w mocy strzału, raz jest ładnie, leci 60-70 metrów, a czasami kulka spadnie po 5 metrach czy poleci na 20 ale strasznie wolno, replika brzmi wtedy troche inaczej (tak jakby mniej szczelenie) Dzieje się tak dużo częściej na hi-capach ale na midach problem też występuje tylko zwykle na ostatnich kulkach. Często pojawia się też sytuacja gdy dysza nawet na semi po strzale jest wysunięta a sprężyna nie jest do końca zluzowana, zatrzymuje się w połowie cyklu. - kiedy już poleci ładnie to kulki notorycznie skręcają w lewo, ale to jest już problem drugorzędny. Z góry dziękuje za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Marcin_Modzel Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 Replika traci gdzieś szczelność. Trzeba rozebrać i złożyć jeszcze raz. Problem 2 - lufę trzeba przekręcić. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 Dysza stockowa ? Jeśli tak to zdejmij górną część korpusu i sprawdź czy na dyszy są widoczne otarcia. Quote Link to post Share on other sites
panklops Posted April 6, 2015 Author Report Share Posted April 6, 2015 Tak, dysza stock. Otarcia po zewnętrznej stronie czy w środku? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Na zewnątrz. Quote Link to post Share on other sites
panklops Posted April 6, 2015 Author Report Share Posted April 6, 2015 Jest troche otarta po bokach ale w niewielkim stopniu. Quote Link to post Share on other sites
panklops Posted April 13, 2015 Author Report Share Posted April 13, 2015 Myślałem że problem leży w dyszy więc ją zmieniłem. Jednak okazało się że nie jest lepiej tylko gorzej :( . Teraz replika ma gigantyczne problemy wystrzeleniem kulki. Kiedy replika jest dwóch częściach jest w miare koej. Dysza zatrzymuje się w różnych pozycjach to wysunięta to schowana, nawet na semi. W dodae replika wykona 1,5 cyklu na jednym naciśnięciu spustu i na następnym będzie już tylko pół ruchu. Ale nie to jest najgorsze. Kiedy złoże replike do kupy to zaczyna się cały cyrk. Kiedy patrze od dołu, przez dziure na magazynek to dysza nie wykonuje praktycznie żadnego ruchu, cały czas jest w położeniu tylnym, co skutkuje tym że kulka zatrzymuje się na kołnierzu gumki. Gdzie może leże problem? Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted April 13, 2015 Report Share Posted April 13, 2015 Nie miałem w rękach żadnego KWA, piszę tak jak jest w "standardowych" emkach. Jeśli dysza się wsuwa w komorę, to brzmi jakby była po prostu za szeroka. Można próbować piłować (papierem po obwodzie, tak by zmniejszyć średnicę zewnętrzną) albo założyć pasującą dyszę. Wszystko zależy od tego ile miejsca jej brakuje. Możliwe jest też że dysza jest ok ale głowica cylindra ma krzywo osadzoną tą rurkę po której dysza się ślizga. Wtedy dysza byłaby porysowana od komory zdecydowanie bardziej po jednej stronie, a ew ślady wewnątrz komory też byłyby skupione na konkretnej godzinie patrząc od strony gearboxa. Quote Link to post Share on other sites
xxx768 Posted April 13, 2015 Report Share Posted April 13, 2015 (edited) 1. Załóż z powrotem stockową dyszę zanim zniszczysz komorę. 2. Zmień sprężynkę na czole komory HU na twardszą o tej samej długości co stock. 3. Zmień gumkę na zieloną G&G + dystanser H. 4. Wciskając lufę do komory ustaw rowek na spodzie lufy tak by pokrywał się ze szwem na spodzie komory. Gumka Systemy zachowuje się trochę jak prezerwatywa i przy wciskaniu jej do komory niemiłosiernie się rozciąga. Trzeba to robić sposobem, bo w przeciwnym razie gumka się deformuje i trzeba odprawiać czary by ją wcisnąć. Podejrzewam, że wina leży po stronie nieprawidłowo założonej gumki. Edited April 13, 2015 by xxx768 Quote Link to post Share on other sites
Erkiii Posted April 13, 2015 Report Share Posted April 13, 2015 (edited) Wkładanie systemy do komory kwa, szczególnie z promykiem (który ma większą średnicę zewnętrzną niż stockowa lufa kwa) to mordęga. O ile stockową lufę z gumką systemy udało mi się włożyć, z promykiem się poddałem. Sprawdź jak to wygląda na stockowej lufie, jeśli nie będzie problemu będziesz musiał zmienić gumkę np. na zieloną gg, która jest cieńsza. Jeśli chodzi o drugi problem, powodem może być lekka asymetria lufy zewnętrznej w body. Ewentualnie problem może leżeć zespole komory hop-up i będziesz musiał zdjąć zatrzask lufy i pokręcić nią troszke aż wypustek u góry będzie prosto. Edited April 13, 2015 by Erkiii Quote Link to post Share on other sites
panklops Posted April 14, 2015 Author Report Share Posted April 14, 2015 Dyszę zmieniłem na stockową tylko nową , ponieważ w kwa jest niestandardowa komora więc inna nie wejdzie. Gumka jest raczej dobrze bo mi ją serwis zakładał, ja miałem na promyku z tym gigantycze problemy. W innym temacie wyczytałem że problem może leżeć w tym że zębatki są za nisko i nie łapią dosylacza dyszy, spotkał się ktoś z czymś takim? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.