jeffreyq Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 (edited) Witam wszystkich, Jestem posiadaczem tej repliki: http://gunfire.pl/pr...a-JG4006MG.html I planuje coś zmienić w je wnętrzu jest to moja pierwsza replika i jakoś z przywiązania chciałbym ją z tunigowac. Czy ten zestaw który zebrałem: ...http://scr.hu/1o8d/tbsz6���� ~~ma jakikolwiek sens? Poszukuje wszelkich informacji na forum ale jest tego tyle, że to chyba za dużo żeby wszystko od razu ogarnąć i samemu rozsądnie złożyć. Wiec chce zasięgnąć informacji od osób lepiej doświadczonych, :icon_smile: ale w żadnym wypadku nie mam zamiaru iść na skróty, ponieważ chce sam sie dowiedzieć i nauczyć co gdzie i jak łączyć :icon_smile: W replice aktualnie: -zielona gumka G&G -Metalowa komora Hup ( był plastik) -Lufa "prec" 6.03 SHS -Do tego jeszcze mam zamiar dołączyć kable niskooporowe + mosfet Edited April 9, 2015 by jeffreyq Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 Tłok jak i głowica tłoka z plastiku, bo inaczej zabijesz szkielet. Jeśli lufa jest wymieniona na tą samą długość to ja preferował bym cylinder typu 1, ale to już moja fanaberia. Quote Link to post Share on other sites
jeffreyq Posted April 10, 2015 Author Report Share Posted April 10, 2015 Tak jak mówisz wziąłem na to poprawkę. To może jeszcze jedno pytanie. Czym najlepiej nasmarować GB? Jesteś w stanie polecić cos przetestowanego?:) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted April 10, 2015 Report Share Posted April 10, 2015 Ten tłok akurat ma masę niewiele się różniącą od polimerowych SHSów, niemniej jednak do M120 z pewnością wystarczy tańszy plastikowy. Nie wiem jaka to jest dokładnie generacja JG, ale jeśli w środku masz czerwony tłok to nie ma najmniejszego sensu go zmieniać. Głowica wystarczy plastik. Cylinder typ 1, jeśli masz taki w stocku to nie zmieniaj. Na temat smarowania GB masz dużo tematów w dziale "ogólne techniczne" - co człowiek, to inna opinia. Ja osobiście używam do wszystkiego ŁT-43 bo mam akurat cały pojemnik, aczkolwiek podobno są lepsze smary. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted April 10, 2015 Report Share Posted April 10, 2015 Też mam ŁT-43 i polecam tym bardziej ze względu na korzystną cene. Tylko nie dawaj go za dużo bo jest gęsty, a do cylindra jedynie palcem cieniutką warstwę i pokropić oleju silikonowego odrobinkę. Quote Link to post Share on other sites
jeffreyq Posted April 10, 2015 Author Report Share Posted April 10, 2015 hmm dzięki wielkie za już podsunięte rady. A co jeśli chciałbym wsadzić np M130? Ile potrafią te "stockowe" /chińskie szkielety wytrzymać? Bo chciałbym może coś troche lepszego w niej zrobić ( wiadomo nie liczę na kosmosy) i czy M130 miałoby w ogóle miejsce :) Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted April 10, 2015 Report Share Posted April 10, 2015 W JG? Jakiś czas to pożyje ale nie licz na cuda, tym bardziej jeśli dopuszczasz auto. Quote Link to post Share on other sites
Kamilkoc Posted January 10, 2016 Report Share Posted January 10, 2016 Witam, nabyłem ostatnio tą właśnie replikę i chciałbym z nie zrobić replikę do CQB, wiem że środek jest w miarę, więc co polecalibyście w niej wymienić? Myślę o jakiejś sprężynie m100, mam już akumulator GFC 8,4V no i przydałoby się ją skrucić, więc jaką lufę (wewnętrzną i zewnętrzną)? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.