Huba_lbn Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 Naprawdę dostałeś magazynek Hi-cap do G36 bez klapki na górze? Jakoś trudno mi sobie to wyobrazić. Z Tego co pamiętam, a dawno nie używałem magazynków do G36 w G36, to pasowały wszystkie wszędzie, BOYI, CYMY, Aresa. Z Tym nowym wynalazkiem Aresa - EFCS mogą się dziać różne rzeczy. Ludzie na forach narzekają na awaryjność. Ale z twojego opisu wynika że silnik albo w ogóle nie nakręca zębatek, albo zębatki nie ciągną tłoka, czyli pewnie zjechane zęby tłoka, chociaż Ares ma stalowe zęby na tłoku... to może cała listwa zębów wyrwana, albo zębatki padły. Nie ma co wnikać, dobrze że oddałeś bo się dziwne rzeczy dzieją. I tak samo jak inni poradzę nie brać G14, tylko działające G36. Quote Link to post Share on other sites
malin2k2 Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 (edited) Sprobuj jeszcze delikatnie dokrecic srube u dolu chwytu, moze silnik jest niedokrecony i ucieka z zebatek. Wtedy bedzie pracowal bez obciazenia, skutkiem czego dzwiek jak z kosiarki - mialem kiedys taka sytuacje z fabrycznie nowa replika cymy. Co do maga to na 99% masz hicapa, ta komora podawcza miesci wlasnie jakies 50 kukek, jesli wepchales tam kulki od strony wylotu to nic Ci nie da podkrecanie, musisz do glownej komory zaladowac kulki i wtedy krecic. W magach do giety otwiera sie taka klapka ktora jest niejako na krawedzi magazynka, po otworzeniu robi sie wygodny hmm lejek do napelniania. Edited June 9, 2015 by malin2k2 Quote Link to post Share on other sites
Frysztyk Posted June 9, 2015 Author Report Share Posted June 9, 2015 Sprobuj jeszcze delikatnie dokrecic srube u dolu chwytu, moze silnik jest niedokrecony i ucieka z zebatek. Wtedy bedzie pracowal bez obciazenia, skutkiem czego dzwiek jak z kosiarki - mialem kiedys taka sytuacje z fabrycznie nowa replika cymy. Co do maga to na 99% masz hicapa, ta komora podawcza miesci wlasnie jakies 50 kukek, jesli wepchales tam kulki od strony wylotu to nic Ci nie da podkrecanie, musisz do glownej komory zaladowac kulki i wtedy krecic. W magach do giety otwiera sie taka klapka ktora jest niejako na krawedzi magazynka, po otworzeniu robi sie wygodny hmm lejek do napelniania. OK, co do maga to pamiętam że był jakiś taki wihajster (to się faktycznie pisze przez samo "h"? :) ) na krawędzi maga. Wyglądało jak po prostu część obudowy, a nie część ruchoma, a nie chciałem niczego złamać, to się nie szarpałem... no to chyba w kwestii maga się zbłaźniłem. Uroki zabierania się do sprzętu samemu. I braku sensownych instrukcji obsługi. Silnik to już inna sprawa, chociaż cholera go tam wie, może EFCS ma alergię na "puste" strzały i strajkuje, kiedy mag nie podaje kulek. Się zobaczy. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 OK, co do maga to pamiętam że był jakiś taki wihajster (to się faktycznie pisze przez samo "h"? :icon_smile: ) Tak, bo "wihajster" pochodzi od niemieckiego "wie heisst er" co oznacza "jak on się nazywa". Spolszczono to do polskiego "wihajster" czyli "ta rzecz, której nazwy dokładnie nie znam". Quote Link to post Share on other sites
kukunamuniu Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 no to chyba w kwestii maga się zbłaźniłem. Nie Ty pierwszy ;p ja z tym magiem poszedłem do Militaria.pl, żeby mi pokazali. Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 Sprobuj jeszcze delikatnie dokrecic srube u dolu chwytu, moze silnik jest niedokrecony i ucieka z zebatek. Wtedy bedzie pracowal bez obciazenia, skutkiem czego dzwiek jak z kosiarki - mialem kiedys taka sytuacje z fabrycznie nowa replika cymy. Co do maga to na 99% masz hicapa, ta komora podawcza miesci wlasnie jakies 50 kukek, jesli wepchales tam kulki od strony wylotu to nic Ci nie da podkrecanie, musisz do glownej komory zaladowac kulki i wtedy krecic. W magach do giety otwiera sie taka klapka ktora jest niejako na krawedzi magazynka, po otworzeniu robi sie wygodny hmm lejek do napelniania. Jeżeli to jest skonstruowane jak gieta, to śruba na chwycie służy jedynie do trzymania klapki chwytu silnikowego, a nie do regulacji wysokości silnika. To nie emka. Obok środkowej śruby jest dziurka, a w środku śrubka imbusowa. Ona służy do regulacji wysokości silnika. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.