Masiasty Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Witam, otóż mam taki prolem z Hi capem do G36 od JG, że nie podaje on kulek, zatrzymują się one w 3/4 tej 'dyszy'. Po wyciągnięciu wewnętrznej częsci widać też że chwilami gdy poruszam zębatką do nakręcania magazynka, pozostałe zębatki nie ruszają się wcale. Usterka może dla niektórych banalna, ale bez jakiegokolwiek pojęcia wolałbym dalej go nie rozbierać, bo wtedy odpadnie mi w 100% jakikolwiek serwis gwarancyjny. Quote Link to post Share on other sites
RadPod Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Najprawdopodobniej sprężyna. Musisz rozebrać magazynek z tym że jeśli to sprężyna to zapewne nie da rady tego naprawić. Może po prostu ją przekręciłeś ? Quote Link to post Share on other sites
Masiasty Posted June 19, 2015 Author Report Share Posted June 19, 2015 (edited) Właśnie nie sądzę, bo nigdy nie kręciłem jakoś 'na chama', magazynek był nie używany 3 tygodnie, przestał działać stosunkowo nagle. Tylko za abrdzo go nie mogę rozebrać, bo nie wiem jak sobie poradzić z nakładką trzymającą śrubę na której zamocowana jest ta zębatka którą się nakręca, tak żeby jej nie zniszczyć. Edited June 19, 2015 by Masiasty Quote Link to post Share on other sites
RadPod Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Gdzieś w internecie był cykl poradników jak rozłożyć magazynki jak znajdę podrzucę Ci link. Może podczas podkręcania kulka się gdzieś zagnieździła i wtedy zerwałeś sprężynę. Quote Link to post Share on other sites
Masiasty Posted June 19, 2015 Author Report Share Posted June 19, 2015 Sam też poszukam, jednakże byłbym wdzięczny za link. :) Quote Link to post Share on other sites
RadPod Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 W tym filmie znajdziesz odpowiedź jak rozebrać hi-capa do gietki :) Quote Link to post Share on other sites
Masiasty Posted June 19, 2015 Author Report Share Posted June 19, 2015 Już w sumie bez filmików rozkminiłem że to zabezpieczenie ze śruby wystarczy brutalnie podważyć śrubokrętem. xD Dziwne... Wszystko w środku jest okej, sprężyna jak nowa, a nadal nie działa... chyba go rozbiorę jeszcze raz i wrzucę zdjęcia. Quote Link to post Share on other sites
RadPod Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Za cholerę teraz nie wiem co może być nie tak. Może w środku jakieś uszczerbki ? Zadziory które mogły by blokować kulki ? Może też być wina kulek. Może zostawiłeś magazynek z naciągniętą sprężyną ? Quote Link to post Share on other sites
Masiasty Posted June 20, 2015 Author Report Share Posted June 20, 2015 (edited) To napewno nie, po każdym strzelaniu usuwam kulki ze wszystkich magazynków, i wpuszczam trochę oleju silnikowego. Edit: Chyba wiem co jest źle, po ponownym otwarciu zauważyłem że ze względu na wyciągnięcie ten sruby na której kręci się młynek, nie zauważyłem tego: Sorry za jakosć, ale lece na zastępczym telefonie. :P Edited June 20, 2015 by Masiasty Quote Link to post Share on other sites
RadPod Posted June 20, 2015 Report Share Posted June 20, 2015 Jeśli wszystko inne hula to to jest zapewne Twoim problemem. Przy okazji jak będziesz to składał nasmaruj wszystko od serca :) Quote Link to post Share on other sites
Masiasty Posted June 20, 2015 Author Report Share Posted June 20, 2015 Dodatkowo zauważyłem że mały kawałek plastiku trzymający sprężynę na sworzniu się ułamał i latał w środku młynka, także pierw spróbuję to oddać do serwisu, a jeśli nie przyjmą z gwarancji, i każą zapłacić kwotę za którą miałbym nowy magazynek, lub jego znaczną część, to pobawie się z tym sam. :P Dziękuje za pomoc. :) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 Olej silnikowy do magazynka? Ty z krzesła spadłeś? Magazynków się nie smaruje! Niczym i nigdy! 10 magów Aresa miałem. Słabo podawały, blokowały się kulki. Rozkręciłem magi i ujrzałem kilogramy smaru w prowadnicy, na sprężynie itd. Wyczyściłem ze smaru, umyłem, usunąłem kilka nadlewek. Magazynki zapierniczaja jak złoto! Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 (edited) Ja bym wypieprzył hi-capa i kupił mida/lowa, ale jeśli chcesz zachować hi-capa to olej wlej do samochodu. Magazynek wyczyść z tego syfu, który się tam pewnie poprzyklejał. Do olejów, smarów lubi przyklejać się syf, który jest na kulkach, w szybkoładowarce itd. Potem ten syf się gromadzi i tworzy się zator (słyszałeś, że ludzie umierają od zatorów w żyłach bo krew nie płynie? To podobnie jest z magazynkami), który blokuje kulki. Co więcej smar czy olej babrze kulke, która potem jest śliska i idzie do komory HU. Na gumce HU kulka powinna być sucha - tam musi być tarcie, bo cały system działa na tarciu. Można więc powiedzieć, że smarowanie magazynka pozbawia replikę hopka czyli degraduje ją do poziomu replik z bazaru. Żeby było "śmieszniej" nawet jak wyczyścisz magazynek z syfu to będzie on już na gumce i do jej wyczyszczenia potrzeba nawet kilkuset strzałów. Edited June 21, 2015 by MarekMac Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 Albo jednego wyciora :P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.