Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Hi cap nie podaje kulek.


Recommended Posts

Witam, otóż mam taki prolem z Hi capem do G36 od JG, że nie podaje on kulek, zatrzymują się one w 3/4 tej 'dyszy'. Po wyciągnięciu wewnętrznej częsci widać też że chwilami gdy poruszam zębatką do nakręcania magazynka, pozostałe zębatki nie ruszają się wcale. Usterka może dla niektórych banalna, ale bez jakiegokolwiek pojęcia wolałbym dalej go nie rozbierać, bo wtedy odpadnie mi w 100% jakikolwiek serwis gwarancyjny.

Link to post
Share on other sites

Właśnie nie sądzę, bo nigdy nie kręciłem jakoś 'na chama', magazynek był nie używany 3 tygodnie, przestał działać stosunkowo nagle.

 

 

Tylko za abrdzo go nie mogę rozebrać, bo nie wiem jak sobie poradzić z nakładką trzymającą śrubę na której zamocowana jest ta zębatka którą się nakręca, tak żeby jej nie zniszczyć.

Edited by Masiasty
Link to post
Share on other sites

To napewno nie, po każdym strzelaniu usuwam kulki ze wszystkich magazynków, i wpuszczam trochę oleju silnikowego.

 

Edit: Chyba wiem co jest źle, po ponownym otwarciu zauważyłem że ze względu na wyciągnięcie ten sruby na której kręci się młynek, nie zauważyłem tego:

 

Sorry za jakosć, ale lece na zastępczym telefonie. :P

 

xTF3ZTG.jpg

Edited by Masiasty
Link to post
Share on other sites

Dodatkowo zauważyłem że mały kawałek plastiku trzymający sprężynę na sworzniu się ułamał i latał w środku młynka, także pierw spróbuję to oddać do serwisu, a jeśli nie przyjmą z gwarancji, i każą zapłacić kwotę za którą miałbym nowy magazynek, lub jego znaczną część, to pobawie się z tym sam. :P Dziękuje za pomoc. :)

Link to post
Share on other sites

Olej silnikowy do magazynka? Ty z krzesła spadłeś? Magazynków się nie smaruje! Niczym i nigdy!

 

10 magów Aresa miałem. Słabo podawały, blokowały się kulki. Rozkręciłem magi i ujrzałem kilogramy smaru w prowadnicy, na sprężynie itd. Wyczyściłem ze smaru, umyłem, usunąłem kilka nadlewek. Magazynki zapierniczaja jak złoto!

Link to post
Share on other sites

Ja bym wypieprzył hi-capa i kupił mida/lowa, ale jeśli chcesz zachować hi-capa to olej wlej do samochodu. Magazynek wyczyść z tego syfu, który się tam pewnie poprzyklejał.

Do olejów, smarów lubi przyklejać się syf, który jest na kulkach, w szybkoładowarce itd. Potem ten syf się gromadzi i tworzy się zator (słyszałeś, że ludzie umierają od zatorów w żyłach bo krew nie płynie? To podobnie jest z magazynkami), który blokuje kulki. Co więcej smar czy olej babrze kulke, która potem jest śliska i idzie do komory HU. Na gumce HU kulka powinna być sucha - tam musi być tarcie, bo cały system działa na tarciu. Można więc powiedzieć, że smarowanie magazynka pozbawia replikę hopka czyli degraduje ją do poziomu replik z bazaru. Żeby było "śmieszniej" nawet jak wyczyścisz magazynek z syfu to będzie on już na gumce i do jej wyczyszczenia potrzeba nawet kilkuset strzałów.

Edited by MarekMac
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...