Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

A&K Masada Sniper (problemy)


Recommended Posts

Witam wszystkich chętnych do znalezienia rozwiązania, podpowiedzi itp.

 

Jestem właścicielem tego o to cuda: http://gunfire.pl/pr...Sniper-tan.html i ostatnio pojawiły się problemy.

 

Używam kulek g&g 0.3g oraz lipola 7.4v

 

Zaczynając od początku w replice wymieniona została głowica, dysza- http://gunfire.pl/pr...MASADA-A-K.html , gumka hop up (systema czarna), silnik -GFC F1 tornado HT długi, lufa na precyzyjną oraz jest zainstalowany układ mosfet - http://gunfire.pl/pr...ablowaniem.html Pozostałe części stock...

 

Problem polega na tym, że kulki nie są podawane dość dobrze - nawet mocno podkręcony mag nie poda kulki do komory gdyż dysza która powinna pasować nieco przesłania otwór i kulka opiera się krawędzią o dyszę - pierwszy strzał jest zwykle pusty, potem niby jest ok. Problem pojawia się później - strzelając ogniem ciągłym natrafiam na moment, który sugeruje zapychanie się kulek w komorze do tego stopia, że niemal blokuje silnik... Dźwiek obrotu silnika sugeruje olbrzymi opór, a zakres ruchu dyszy jest tak mały, że nie wypycha kulki poza komorę... Najczęściej przelączam tryb na single oraz odłączam magazynek i wtedy wystrzeli 1 kulkę... Nie jestem pewien czy kulka, która znajduje się w komorze nie może zostać wypchnięta dlatego, że dysza (cofnięta po strzale, nie przysłania już otworu) zaczepia o część kulki będącej popychanej przez magazynek...

 

Następnym problemem jest grzanie się silnika - szybko robi się ciepły, a reakcja na spust jest nieciekawa gdyż musze dociągnąć go do samego końca żeby w pełni cykl się zamknął i nie blokowało sprężyny "zbitym" położeniu i cofniętym tłokiem...

 

Wypis z chrono robionego przez Gunfire wskazuje na ~320fps na kulkach 0.2 przed wymianą silnika i lufy...

 

Kolejna zauważona sytuacja to tor lotu kulki - na ustawionym hopku różnica jest kolosalna. Raz kulka leci w górę, następna potrafi skręcić w lewą stronę i spaść po 20m na ziemię, inna za to leci prawidłowo... Czyżby gumka się podwinęła?

 

Będę wdzięczny za pomysły i podpowiedzi, a dodatkowo chciałbym zapytać czy jest możliwość serwisu lub czy ktoś jest serwisantem w mojej okolicy - Augustów, Rajgród, Grajewo, Ełk, Łomża?

Link to post
Share on other sites

Reklamuj usługę serwisową jeśli możesz.

Jeśli nie to oddaj na serwis komu$ ogarniętemu.

Problem z grzaniem się silnika może leżeć w złym podkładkowaniu lub samym mosfecie.

Problem z blokującymi się kulkami wskazuje na gumkę lub złą prace dyszy.

Na tor lotu kulki może mieć wpływ smar na gumce, źle dobrany dystanser, nieszczelność dyszy z gumką.

Link to post
Share on other sites

A&K masada ma problemy z komorą i dyszą, rozwiazaniem wydaje się być któryś z tych elementów:

http://www.evike.com/products/47674/

http://www.evike.com/products/34841/

 

Ktoś może miał podobne problemy, czy komora wii tech je rozwiąże?

Ktoś podjął by się próby wymiany/przeglądu?

Polecacie jakiś serwis gdzie ewentualnie mógłbym dostarczyć replikę w woj. podlaskim?

Link to post
Share on other sites

To fakt jest z tym problem. Robiłem znajomemu taką masadę. Był problem z osiowością lufy-dyszy. Z tego co pamiętam dysza robiona na zamówienie. Szlifowanie komory i dorobienie śrubki dystansującej komorę do gearboxa.

 

Po wielu próbach w końcu działa.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...