KaXardas Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Cześć! Piszę w bardzo poważnej i pilnej sprawie. Otóż replika moja współpracuje tylko z zębatką którą miał na sobie stock silnik. Zębatka wydaje się być większa niż standardowe i uwierzcie mi że regulacja oraz zmiana podkładkowania nie pozwala aby działał tam silnik na innej zębatce niż ta jedna jedna (dlatego proszę o nie drążenie tego tematu). Jako że stock silnik jest niestety na zwyczajnych magnesach, chcę go zmienić więc potrzebuję nowego silnika który będzie miał wejście na zębatkę typu O. Najchętniej ani nie Hi torque ani nie hi speed (gdyż na wzroście ROF'u mi aż tak nie zależy, ładny jest jaki jest), odpowiadał by mi silnik pokroju cymowych neodymów jednak cymowe mają zębatkę D. Jeśli naprawdę nie znajdzie się taki silnik to prosiłbym o zasugerowanie jakiegoś Hi torque (myślałem nad SHS jednak liczę że znajdzie się jakiś silnik ww. pokroju) Ma to być silnik krótki, replika posiada sp130 i zasilana jest z 11.1v Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Kup długiego cymiacza, obetnij wał i nabij rzeczoną zębatkę. Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted October 3, 2015 Author Report Share Posted October 3, 2015 Pomysł niezły, uwzględnię go. Jednak czekam nadal na inne :) Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 A mógłbyś podać dla ciekawskich jakie zębatki są tak wybredne? Choćby na PW, bo ciekawość mnie zżera :) Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted October 4, 2015 Author Report Share Posted October 4, 2015 Replika to L86 ICS zębatki wszystkie stock, zarówno 3 w gb i ta na silniku. Quote Link to post Share on other sites
Galithar Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 może warto zastanowić się nad wymianą zębatek?:) Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 zajechana I zębatka i tyle. Zmień na jakąś inną i problem zniknie - pamiętaj o prawidłowym wyregulowaniu silnika Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted October 4, 2015 Author Report Share Posted October 4, 2015 Jak już mówiłem nie rozpatrujcie proszę tego tematu. zmieniłem i sam silnik, i samą zębatkę, i regulowałem, i inne cuda z tym robiłem. Zostały dwa wyjścia: kupować w ciemno zębatkę typu D do silnika który już mam i liczyć że jakaś podejdzie lub kupić silnik z zębatką O i zmienić na stockową. Uwierzcie - próbowałem zrobić z tym silnikiem co tylko się da Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 A wymianę łożysk na "węższe" rozważałeś? Ewentualnie szlifowanie, co by zebatkę niżej osadzić. Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted October 5, 2015 Author Report Share Posted October 5, 2015 Chłopaki serio, polećcie jakiś silnik z zębatą typu O, krótki o osiągach podobnych/zbliżonych do cymowego i będzie git. Naprawdę nie warto wdawać się w jałową dyskusję bo co się dało to zrobiłem. W GB jest wszystko super więc nie mam zamiaru nic tam ruszać, wystarczy tylko ten silnik. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.