Puloman Posted December 11, 2015 Report Share Posted December 11, 2015 Na azteko są dostępne nowe silniki firmy armatech. Bawił się ktoś już nimi? Są dostępne dwie wersje: Standard High torque Zastanawiam się nad armatech bądź element. Oczywiście długi high torque :D. Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted December 12, 2015 Author Report Share Posted December 12, 2015 @infiriel czyli to samo co to: http://gunfire.pl/product-pol-1152195389-Silnik-dlugi-high-torque-SHS.html Quote Link to post Share on other sites
Bociano Posted December 12, 2015 Report Share Posted December 12, 2015 (edited) Generalnie większość części Arma Tech wygląda jak SHS i rzeczywiście jest to rebrand. Ale silniki miałem zarówno SHS-a jak i Arma Tech i ten pierwszy był wyraźnie szybszy. Zarówno reakcja na spust jak i rof były wyraźnie większe(15-20%). Oczywiście, jako że SHS/PPS/Arma to części chińskie, nie wykluczam, że była to po prostu kwestia konkretnego egzemplarza. Elementa miałem okazję testować w replice składanej dla kogoś i na pewno był szybszy niż Arma - porównywalnie z SHSem. Gdybym miał wybierać między Armą a Elementem, wziąłbym Elementa. A najlepiej dopłcić kilka zł. i wziąć np. G&P HT m140 Tu ciekawy test porównawczy Edited December 12, 2015 by Bociano Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted December 12, 2015 Author Report Share Posted December 12, 2015 Widziałem ten filmik :), ale brakuje mi tam porównania właśnie shs. Bo ta sama cena shs - g&p m140 Quote Link to post Share on other sites
zielen Posted December 12, 2015 Report Share Posted December 12, 2015 Arma Tech to nie jest rebrand SHS, owszem to chińszczyzna ale robi ją kto inny. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted December 12, 2015 Report Share Posted December 12, 2015 Kto? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted December 12, 2015 Report Share Posted December 12, 2015 Dokładnie, jest gorsze od SHS. U mnie alu głowica tłoka, popychacz i dysza były nie do użytku. Popychacz to jakiś niedorobiony badyl, nie mający nic wspólnego z popychaczem do V2, przez co dysza cofała się tylko o 1/3 drogi. Głowica tł. zdarła mi dwa cylindry. Dysza Arma na głowicy Arma nieszczelna, ehh... Głowica tłoka pom i alu nie uszczelniały się dobrze z żadnym z 3 cylindrów. Pomogła wymiana na stock uszczelkę ze Specnucha i pom działa nie niszcząc sąsiednich części. Alu najpierw się wykręciło, a że miało małą niedoskonałość na krwędzi, to przeorało powierzchnię cylindra. Głowica cylindra alu, również kiepsko uszczelnia się z różnymi cylindrami. Zrobienie z tego pełnowartościowego produktu wymagało taśmy teflonowej. Myślę że silniki prezentują podobny poziom, skoro robią to wszystkie inne części. Ogólnie cena jest w miarę adekwatna do tego co się otrzymuje, bo jest typowo chińska, a kosztuje w okolicach części shs. Jednak hasła reklamowe, głoszące o wysokiej jakości i możliwości zakupu tylko w najlepszych sklepach, to podłość w obec klienta. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.