Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Puloman

Silniki Armatech

Recommended Posts

Na azteko są dostępne nowe silniki firmy armatech. Bawił się ktoś już nimi?

Są dostępne dwie wersje:

Standard

High torque

 

Zastanawiam się nad armatech bądź element. Oczywiście długi high torque :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam silnik HT długi na konfiguracji: Zęby 13:1, M110 Guarder, Lipo 7.4, łożyska ślizgowe (v.6 ssie).

Reakcja na spust nie jest zła, mosfet się nie grzeje co wskazuje na dosyć niski pobór prądu.

 

IMHO jest to generalnie to samo co SHS/PPS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalnie większość części Arma Tech wygląda jak SHS i rzeczywiście jest to rebrand. Ale silniki miałem zarówno SHS-a jak i Arma Tech i ten pierwszy był wyraźnie szybszy. Zarówno reakcja na spust jak i rof były wyraźnie większe(15-20%).

Oczywiście, jako że SHS/PPS/Arma to części chińskie, nie wykluczam, że była to po prostu kwestia konkretnego egzemplarza.

Elementa miałem okazję testować w replice składanej dla kogoś i na pewno był szybszy niż Arma - porównywalnie z SHSem.

 

Gdybym miał wybierać między Armą a Elementem, wziąłbym Elementa.

A najlepiej dopłcić kilka zł. i wziąć np. G&P HT m140

 

Tu ciekawy test porównawczy

Edited by Bociano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie, jest gorsze od SHS. U mnie alu głowica tłoka, popychacz i dysza były nie do użytku. Popychacz to jakiś niedorobiony badyl, nie mający nic wspólnego z popychaczem do V2, przez co dysza cofała się tylko o 1/3 drogi. Głowica tł. zdarła mi dwa cylindry. Dysza Arma na głowicy Arma nieszczelna, ehh...

Głowica tłoka pom i alu nie uszczelniały się dobrze z żadnym z 3 cylindrów. Pomogła wymiana na stock uszczelkę ze Specnucha i pom działa nie niszcząc sąsiednich części. Alu najpierw się wykręciło, a że miało małą niedoskonałość na krwędzi, to przeorało powierzchnię cylindra.

Głowica cylindra alu, również kiepsko uszczelnia się z różnymi cylindrami. Zrobienie z tego pełnowartościowego produktu wymagało taśmy teflonowej.

Myślę że silniki prezentują podobny poziom, skoro robią to wszystkie inne części. Ogólnie cena jest w miarę adekwatna do tego co się otrzymuje, bo jest typowo chińska, a kosztuje w okolicach części shs. Jednak hasła reklamowe, głoszące o wysokiej jakości i możliwości zakupu tylko w najlepszych sklepach, to podłość w obec klienta.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...