Pietia888 Posted December 17, 2015 Report Share Posted December 17, 2015 (edited) Witam. Jak w temacie. Jest to m4 ics i zębatki helikalne systemy wcześniej były stock ics, lecz zamażyły mi się helikalne. Więc tak przed podkładkowaniem owej silnikowe replika strzelał i było dobrze wypodkladkowane, NIC kompletnie nie wymieniane. Aby silnikową wypodkladkować robię tak : Lewa połówka GB na stół , do niej przykręcam chwyt pistoletowy, potem do tego silnik, i zębatki silnikowa , dokręcam silnik do momentu aż zębatka osi silnika będzie maxymalnie do zewnątrz zębatki silnikowej , ale jednocześnie nie wystaje poza nią- w tym momencie regulacja silnika jest gotowa tylko sprawdzam luz wzdłuż osi zębatki silnikowej i dorzucam podkładki aż jest minimalny luz i gotowe. Mam 2 emki ics i robilem tK samo i bylo ok. A przy tej zębatce silnikowej helikalnej ZAWSZE jak bym nie ustawił luz na silnikowej to wyje. .. Zębatka owa nie ma bicia na ośkach, ubytkow zębow etc, silnik wewnątrz chwytu ma luz wzdluzny Po prostu z repliki wyjątek stok zęby i chciałem zacząć od podkładkowania silnikowe a tu zonk ZAWSZE wyje... Edited December 17, 2015 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted December 17, 2015 Report Share Posted December 17, 2015 A regulowałeś potem jeszcze docisk silnika? Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted December 18, 2015 Author Report Share Posted December 18, 2015 Tak. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 Zmień zębatkę silnika na inną, z tego co pamiętam, ICS dawał grubsze, większe zębatki. Może ona wymaga zmiany? Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted December 18, 2015 Author Report Share Posted December 18, 2015 Silnik to gfc tornado ze zmienioną zębatką na shs jest to typ D co proponujesz więc, bo za bardzo niema wyboru tego typu zębatki ..? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 Zmień zębatkę silnika na inną, z tego co pamiętam, ICS dawał grubsze, większe zębatki. Może ona wymaga zmiany? Z tego co wyczytałem to autor ma zębatki Systemy a nie ICS'a. Z tego co kojarzę to zębatki Systemy helicalne maja zęby ułożone pod innym kontem niż cała reszta zębatek innych producentów, stąd o zamiennik słabo. Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted December 18, 2015 Author Report Share Posted December 18, 2015 (edited) Tak . Ale zębatka osi silnika i zęby silnikowej które ze sobą ,,grają,, są takie same jak w zwykłych z prostymi nie gra roli helikale cy zwykłe . Może jakiś użytkownik systemki helikalnej coś doradzi... Tak, jak seger radził zmienię zębatke osi silnika na elementa, jeśli patrząc po fotkach owej zębatki , to ta od elementa ma zęby przy podstawie szersze, a te od shs są węższe i to mi jakoś nie pasuje. Edited December 18, 2015 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 Dawno nie miałem System helicalnych w rękach. Byłem prawie pewny że i silnikowa też jest skoszona. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 Nie wiem czy autorowi to coś pomoże ale jako ciekawostka, mam u siebie Systemki helikale STU i działają z silnikiem który ma zębatkę ICS'a. Niesłyszalne nie są ale żadne wycia nie występują, kultura pracy przyzwoita. Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted December 18, 2015 Author Report Share Posted December 18, 2015 Tylko ze u mnie zębate musi być typu D a u Ciebie pewnie jest typ O ale dzięki za info.. Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted January 1, 2016 Author Report Share Posted January 1, 2016 Wymieniłem zębatkę osi silnika i po następnej próbie podkładkowania udało się. dzięki wielkie za pomoc. Jutro wrzucę wideo jak pracują te systemki. .. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.