Wieru Posted February 17, 2016 Report Share Posted February 17, 2016 Witam jestem początkujący chciałbym zakupic replike spartac srt 13-14 z gear boxem v3 warto ,czy wytrzyma coś czy to nada sie do walki .prosze o odpowiedz Quote Link to post Share on other sites
janusz1212 Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 Przyłączam się do pytania z zakupem repliki elektrycznej się wstrzymuje i latam z jakimś "kulkaczem-bazarowcem" (mam go dwa lata i żyje. w grupie mają tylko repliki sprężynowe) podobają mi się wszystkie kałachy spartaca prócz srt13 jak bardzo awaryjny jest ten sprzęt? (widziałem różne opinie) i obecnie nie wiem czy zbierać na cymę 028 czy brać spartaca ps: Jestem oczywiście początkujący Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 Ze Spartaczem jak z jajkiem. Dopóki się z nim nie wywalisz to będzie strzelał jak każda inna ultra budżetówka pokroju cm028 czy G36 JG. Quote Link to post Share on other sites
janusz1212 Posted February 23, 2016 Report Share Posted February 23, 2016 Czyli lepiej pozbierać na cymę? jakie elementy metalowe (zewnętrzne) są w cm028 Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted February 23, 2016 Report Share Posted February 23, 2016 Witamy na forum. Wątek przeniosłem do odpowiedniego działu. Proszę pamiętać o regulaminie i wymogu stosowania poprawnej polszczyzny. Ze Spartakami sprawa wygląda tak, że są to repliki polecane i opłacalne jeśli nie macie możliwości dołożenia więcej kasy. Quote Link to post Share on other sites
janusz1212 Posted February 23, 2016 Report Share Posted February 23, 2016 to co powiecie na http://www.taiwangun.com/elektryczne/cm-520-cm?from=listing&campaign-id=17 i jeszcze promocja jest. Miał to ktoś w łapach. jakie elementy są metalowe. Quote Link to post Share on other sites