Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam, mam pytanie odnoście tuningu. Mam Lr-300 ze zbrojownia.pl od jakieś niecałego roku i jedyne co było zmienione to sprężyna na m120 od shs ( od razu przy zakupie). Reszta stok tylko lufa modify i ta ich gumka huu co dodają. ( nie wiem czy to było specjalnie czy nie ale lufa była na gunfire za 19 zl więc bez myślenia kupiłem : P ). No i teraz nadszedł cudowny czas, przyoszczędziłem. Zależy mi na tuningu mocowym czyli : zasięg i skupienie.

Czy lufa PROMYKA, gumka czarna SYSTEMY/G&G, sprężyna 130 GUARDERA i jakiś silnik do tuningu mocowego będzie dobrym zestawem?. Tylko nie wiem jaki silnik wybrać niestety ;\. Oczywiście jeśli należało by wymienić dysze/ prowadnicę sprężyny to proszę o sugestie :) . Pozdrawiam :).

- wzmocniony gearbox

- kierunkowa, aluminiowa głowica tłoka

- stalowe łożyska kulkowe 9mm

- wzmocniony POM-owy tłok ze wszystkimi zębami stalowymi

- wzmocnione stalowe zębatki z czterema zapadkami przeciwpowrotnymi

- cylinder typ 2 ze stali nierdzewnej

- wzmocniona aluminiowa głowica cylindra

- dysza uszczelniona POM

- system szybkiej wymiany sprężyny

- metalowa komora hop-up

Link to post
Share on other sites

Gearbox jest stuningowany prosto z pudełka-ma nawet pseudo bore-up dobrej jakości.Ja bym szedł w wymianę komory (i co za tym idzie dobranie dyszy dobrej długości),lufy i gumki. Komora jest niestandardowa i jej wymiana na standardową emkową wymaga sporo dłubania (piłowania)-da się dopasować komorę MadBull i Prowin- sprawdzone organoleptycznie.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

siema

mam zamiar kupic replike od evolution airsoft wszystko mam juz zaplanowane, ale tuż po kupnie chce kupic tez potrzebne do tuningu rzeczy, zeby osiagnac jakies 400 fps, (stock 310)

chce zmienic lufe na precyzyjna - jaką kupić, jak dobrać pod m4? jaka najlepsza, jaką długość itd.

gumke komory hu - jaka najepsza jak wybrac i ogolnie j.w/

doszczelnić?

tłoki

itd

mozecie doradzic co jeszcze zrobic, chce miec bdb replike ktora troche posluzy :icon_biggrin:

ogolnie jest to moj poczatek z tym sportem ale duzo sie naczytalem, co nie zmienia faktu ze jednak preferuje pomoc jakichs weteranow ;p

co wazne dodam ze budzet na tuning nie chce przekroczyc jakichs 400zl?

 

pozdro, czekam na odzew i help

Link to post
Share on other sites

Gumka systema energy

Kable nisko oporowe, mosfet, wypodkładkowanie, przesmarowanie, wymiana głowicy tłoka, trochę mocniejsza sprężyna (120 guardera), jakieś Li-Po, lufe możesz wymienić na guarder/systema ale nie spodziewaj się wielkiej poprawy celności w tej cenie, dobra precka (PDI) to koszt około 300 zł.

Edited by Barsad
Link to post
Share on other sites

Skejter, jestem w tym wszystkim żółty, ale jak narazie wytrybiłem taki zestaw:

 

-sprężyna SHS M125

-LiPo 11.1V 2200Mah 20/40C

 

-gumka hop up Systema- czarna- sylikonowa

 

-układ cylindra:

 

-głowica tłoka łożyskowana doszczelniona z aluminium samolotowego (modify)

-tłok poliwęglanowy 14 stalowych zębów (SHS)

 

lufę nie wiem jaką długość wybrać, myśle 363mm?? pomocy ! :D średnica 6.03 czy 6.04? z czego lufa i najlepiej jakiej firmy, też żeby nie kosztowala milionów - dopiero zaczynam :P

 

- jak dobierzemy lufę to chyba dopiero wtedy cylinder? tak to działa? :icon_question: :hahaha: \

 

do tego wszystkiego myślałem zmienić zębatki, ale nie wiem jak sie je dobiera więc do tego dojdziemy później :icon_confused3:

 

poza wszystkim

-kable nisko oporowe guardera pod m4

 

pozdro

Link to post
Share on other sites

Nie pamiętam jaką lr-300 ma lufę, a dobiera się cylinder i lufę do ich objętości powietrza jaką mieszczą. Chodzi o to że zbyt duża dawka powietrza w zbyt krótkiej lufie popsuje celność, a z kolei zbyt mały cylinder spowoduje spadek mocy. W linku masz wszystko opisane czarno na białym.

Aluminiową głowicę sobie odpuść, tym bardziej z łożyskowaniem, bo szybko szkielet pójdzie.

Na początek jak koledzy wyżej pisali co do lufy, systema, guarder będzie ok.

Link to post
Share on other sites

UP!

Replika EA LR 300 ML-AXL

  • Gumka komory hop-up Systema (czarna)
  • Sprężyna M120 (stockowy zasilacz utrzyma mocniejszą czy zostać przy 120?)
  • Wzmocniona łożyskowana prowadnica sprężyna do gearbox V2 Airsoft Engineering
  • Tłok (poliwęglanowy) 14 stalowych zębów
  • Głowica tłoka SHS podwójnie doszczelniona, aluminium (lekko ponad 100zł) za ile moge dorwać, i dajcie proszę, jakieś może lepsze tłoki i w lepszej cenie.
  • Przewody nisko oporowe do M4 od Guarder'a
  • Układ mosfet Jefftron
  • Cylinder (???)
  • Lufa, pomocy z dobraniem firmy, długości i szerokości, w przyzwoitej cenie.. wiem, że o wiele lepszej precyzji tanio nie uzyskam.

Powyższe wszystkie spasują do repliki? Coś zmienić? Wszystko gra?

 

Lufę precyzyjną myślę wziąć 363 mm długości ( nie wiem jaka szerokość, doradźcie.) [stockowa długość 311 mm]

Będzie trzeba wymienić cylinder przy takim układzie? Będzie szczelne bez potrzeby zmiany cylindra?

Przy powyższych modach potencjalnie ile replika uzyska dodatkowych FPS? (stock 310 FPS)

Są jakieś części, które wymieniłem a nie ma potrzeby wymiany?

 

Z góry dzięki wszystkim.

 

Pozdrawiam, czekam na odzew

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Trochę odkopie, jak tu z wytrzymałością szkieletu gb? Tak samo jak w m-kach EA czy szkielet wytrzyma wiecej? Niby szkielety CA uchodzą za pancerne, chyba ze cos się zmieniło, a to podobno wlasnie rebrand CA.

Glowica toka POM + sorbo + sp130 pociągnie bez obaw o szkielet?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...