Kakashi123 Posted May 16, 2016 Report Share Posted May 16, 2016 Witam, chciałbym was drodzy forumowicze zapytać o to jaką SPR'kę najlepiej zakupić. Oczywiście mowa o firmówkach, a nie replikach pokroju PJ. Na czym mi zależy? Na tym, aby jak najmniejszym kosztem zrobić z niej jak najlepszy karabin wyborowy. Aktualnie mój wybór pada na: KLIK Czy jest to dobry wybór? Ponadto chciałbym aby cena możliwie zamykała się w 1700 zł. Dzięki za pomoc :) Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted May 16, 2016 Report Share Posted May 16, 2016 Koszt zrobienia karabinu wyborowego z G&P i z PJ będzie taki sam. Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted May 16, 2016 Report Share Posted May 16, 2016 Ale efekt finalny będzie o niebo lepszy. Tanio i dobrze nie chętnie idzie w parze. Quote Link to post Share on other sites
Spirit_ Posted May 16, 2016 Report Share Posted May 16, 2016 Jeżeli to może być coś innego ale nadal DMR to polecam M14 od G&G, praktycznie nierozrywalny szkielet. Jak koniecznie chcesz SPR to możesz spróbować długiego Krytaca, nie ma jeszcze aż tak dużo tych replik na polach bitew ale jak na razie same pozytywne oceny. Sam zastanawiam się nad budową DMR na bazie Krytaca. Quote Link to post Share on other sites
Kakashi123 Posted May 16, 2016 Author Report Share Posted May 16, 2016 Mareq ale chyba jest różnica pomiędzy repliką firmową a taką pjotą... Quote Link to post Share on other sites
Spirit_ Posted May 16, 2016 Report Share Posted May 16, 2016 Tak, wykonanie elementów zewnętrznych, ogólne spasowanie. Czasami komora hopup. Resztę wymieniasz i tak i tak. Są wyjątki jak na przykład silnik ICS Turbo 3000 czy komory w TM. Lufa i znaczna część wnętrza GB idzie do wymiany, mblock, często komora i/lub silnik nawet w markowych replikach. Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted May 16, 2016 Report Share Posted May 16, 2016 Weź pod uwagę że branie repliki pokroju PJ może skończyć się tak że cała się rozklekocze. I wtedy nie dość że będzie brzydka i będzie miała luzy, to może to wpłynąć na osiągi. I nie jest to gdybanie, bo niejedną rozklekotaną pejotkę widziałem. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 Ja nie pisałem, żeby brał PJ. Chodziło mi o to, że nawet jak weźmie replikę za 1700zł to i tak w tuning będzie musiał wpakować tyle co w PJ-ta. Dobrej wyborówki nie da się zrobić tanim kosztem. Quote Link to post Share on other sites
SCRUBBY Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 ...w tuning będzie musiał wpakować tyle co w PJ... To sama radość móc co miesiąc dokupic to i owo, zainstalować, uszczelnić, dostać wk... wnerwa, popisać na forum i znów w pełni wiary usiaść do upgrade'u repliki. Gdyby wszystko było od razu za 500 zł, to dziś pewnie strzelalibyśmy się ostrą, bo każdy miałby DMR'a z super zasięgiem na polu walki. A tak, zawsze fajnie wpaść na strzelankę i sprawdzić ze znajomymi (lub obcymi), jaki w polu sprawyje się postęp w naszej robocie a jak u nich. Quote Link to post Share on other sites
Kakashi123 Posted May 17, 2016 Author Report Share Posted May 17, 2016 No dokładnie... Kiedyś może jakieś HP(nie ukrywam bardzo kręci mnie to rozwiązanie - a może stanieje :D). Czyli rozumiem, że jak wybiorę: http://gunfire.pl/product-pol-1152198744-Replika-karabinu-wyborowego-GR25-SPR.html Również nie będzie zbytniej różnicy? Nie ukrywam SPR od G&G po prostu bardziej mi się podoba. Miał ktoś? Spasowanie podobne, czy jednak zewnętrznie GP lepiej wypadnie? No i dziękuję za "pomocność". Miło podyskutować z maniakami! Quote Link to post Share on other sites
SCRUBBY Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 Jakość body, czy spasowanie części ze sobą, przy strzelaniu precyzyjnym ma ogromne znaczenie. Ja widzę to po moim WELL MB03. Teraz brałbym TM i oszczędził na nerwach. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to post Share on other sites
DENAT_PL Posted January 1, 2017 Report Share Posted January 1, 2017 Pamiętajmy, żeby zrobić replikę z Gearboxem V.2 która strzela daleko i celnie trzeba wymienić masę części a przy większej mocy wszystko się rozpada w zastraszającym tempie i nie minie nas wymiana szkieletu gearboxa czy zębatek. Sama lufa Prometheus kosztuje teraz około 350pln, do tego szkielet, zębatki, często silnik, komora HU i zawsze jeszcze coś wyskoczy. Reasumując, bardziej opłacalne jest kupienie samej wydmuszki i budowanie na tej bazie niż wyrzucenie do kosza bebechów z repliki nowej repliki. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.