PJ Camejaro Posted June 11, 2016 Report Share Posted June 11, 2016 Witam. Odrazu pisze ze szukalem wczesniej tematow zwiazanych z moim pytaniem i problemem, ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi. Nie mam tez mozliwosci wysylania polskich znakow, poniewaz mam niemiecka klawiature. A wiec tak kupilem SR25 A&k/P&J uzywana z wymienionymi czesciami takie jak: -lufa guarder 650mm 6.02mm -sprezyna M150 -m block PPS -kable niskooporowe -komora hop up element czerwona -gumka zielona G&G I teraz mam pytanie czy moge do niej wsadzic baterie lipo 11.1v bez obaw ze cos ''pojdzie''? Aktualnie mam lipo 7.4v 1800mah 8fields, ale reakcja na spust jest taka sobie. I jeszcze mam taki problem estetyczny otoz zauwazylem ze front z szynami RIS/RAS jest krzywo zamocowany wzgledem lufy i korpusu.. Sama lufa wydaje sie byc prosta, ale front jest juz dosyc mocno przekrzywiony i nie wiem czy to jest spowodowane zjechanym gwintem korpusu czy delta ring. Dodam ze jest to moja pierwsza replika z rodziny AR-15 wiec nie mam pojecia jak ten front rozkrecic i ewentualnie sprawdzic. Tak wiec prosze o jak najszybsze zainteresowanie sie tematem i przepraszam ze pisane bez polskich znakow. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 11, 2016 Report Share Posted June 11, 2016 Na 11,1 musisz się liczyć z tym że z czasem popalisz styki. Temat o replice masz tutaj http://forum.wmasg.pl/topic/49614-pj-25/page__st__520__hl__+pj%20+25#entry1530428 jest tam m. in. jak rozłożyć ten front. Quote Link to post Share on other sites
PJ Camejaro Posted June 11, 2016 Author Report Share Posted June 11, 2016 Na 11,1 musisz się liczyć z tym że z czasem popalisz styki. Temat o replice masz tutaj http://forum.wmasg.p...25#entry1530428 jest tam m. in. jak rozłożyć ten front. Przeczytalem caly artykul niestety nic takiego nie znalazlem Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 11, 2016 Report Share Posted June 11, 2016 Oj coś przeczuwam nadgorliwą łapę moderacji, ktoś mi kiedyś w tym temacie tłumaczył. OK, jedziemy: -zdejmij tłumik, -zdejmij urządzenie wylotowe (może mieć imbusa małego wkręconego, więc jeśli nie idzie łapą, to obejrzyj dokładnie i wykręć imbus), -wybij trzpienie trzymające atrapę bloku gazowego, -zdejmij blok gazowy razem z atrapą rury gazowej (może stawiać opór, ale z tego co pamiętam siedzi na wcisk), -odkręć pierścień szyn, -zdejmij szyny. Et viola! Quote Link to post Share on other sites
PJ Camejaro Posted June 11, 2016 Author Report Share Posted June 11, 2016 (edited) Oj coś przeczuwam nadgorliwą łapę moderacji, ktoś mi kiedyś w tym temacie tłumaczył. OK, jedziemy: -zdejmij tłumik, -zdejmij urządzenie wylotowe (może mieć imbusa małego wkręconego, więc jeśli nie idzie łapą, to obejrzyj dokładnie i wykręć imbus), -wybij trzpienie trzymające atrapę bloku gazowego, -zdejmij blok gazowy razem z atrapą rury gazowej (może stawiać opór, ale z tego co pamiętam siedzi na wcisk), -odkręć pierścień szyn, -zdejmij szyny. Et viola! Dzieki wielkie, a jeszcze co do tej baterii zalezy mi na szybkiej reakcji na spust nada sie taka styki wytrzymaja? http://gunfire.pl/pr...rojdzielny.html Edited June 11, 2016 by PJ Camejaro Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 12, 2016 Report Share Posted June 12, 2016 Lepiej przelutować na T-Deans albo XT60 Quote Link to post Share on other sites
PJ Camejaro Posted June 12, 2016 Author Report Share Posted June 12, 2016 Dobra a co do tego wtyku to mozna kupic po prostu przejsciowke? Bo slyszalem ze lutowanie bezposrednio samego wtyku do kabli jest uciazliwe A tak to tylko obcieloby sie razem z kawalkiem kabelka i tyle Quote Link to post Share on other sites
MiKorn Posted June 12, 2016 Report Share Posted June 12, 2016 (edited) Nie, przejściówka jest najgorszym rozwiązaniem, bo nie dość, że cały czas masz straty wynikające z kiepskiego konektora (Tamyia), to dokladasz dodatkowych na kolejnym złączu. Zmiana konektora to raczej niewielki problem, ale jeśli nie masz doświadczenia w lutowaniu, to dodałbym to do zrobienia komuś, kto lutownicę kilka razy w ręce trzymał. Tylko żeby Ci biegunów nie zamienił, bo będzie klops. :-) Edited June 12, 2016 by MiKorn Quote Link to post Share on other sites
PJ Camejaro Posted June 13, 2016 Author Report Share Posted June 13, 2016 Chyba zle sformulowalem pytanie.. otoz chodzilo mi o to zeby zamiast kupowac samego wtyku t deans i lutowac bezposrednio do blaszki co jest podobno uciazliwe kupic przejsciowke t deans i uciac ja razem z kawalkiem kabelka zeby lepiej to sie lutowalo Quote Link to post Share on other sites
reaper666 Posted June 13, 2016 Report Share Posted June 13, 2016 Lutowanie konektora w przypadku Deansa (T-Connect) jest naprawdę "debilnie" proste. Lutujesz na płaskiej i dość szerokiej powierzchni, więc jest to bardzo łatwe i wygodne. To jest kolejna zaleta Deansów. http://www.rcuniverse.com/forum/attachment.php?attachmentid=1092645&d=1375453983 Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted June 13, 2016 Report Share Posted June 13, 2016 Wydaje mi się, że nawet ciężej byłoby zlutować ze sobą dwa kabelki niż dolutować deansa do kabelka. Quote Link to post Share on other sites
PJ Camejaro Posted June 13, 2016 Author Report Share Posted June 13, 2016 Dobra wiec kupie samego deansa i gdy juz go przylutuje i kupie baterie 11.1 styki powinny wytrzymac? Quote Link to post Share on other sites
MiKorn Posted June 13, 2016 Report Share Posted June 13, 2016 Bez mosfeta szybko padną Ci styki przy lipolu 11.1. Albo weź 7.4 albo montuj od razu mosfet, przy czym drugie rozwiązanie jest zdecydowanie lepsze, bo przy każdym akumulatorze styki będą (mniej lub bardziej) obrywać, więc mosiek to takie w zasadzie must have. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 13, 2016 Report Share Posted June 13, 2016 Lutowanie konektora w przypadku Deansa (T-Connect) jest naprawdę "debilnie" proste. Lutujesz na płaskiej i dość szerokiej powierzchni, więc jest to bardzo łatwe i wygodne. To jest kolejna zaleta Deansów. http://www.rcunivers...45&d=1375453983 Nooo, jak masz 3 rękę i dobrą lutownicę to bez wątpienia, gorzej natomiast jeśli nie bardzo ogarniasz te klocki, masz jakąś gównianą transformatorówkę, a wtyk jest badziewny i zaczyna się topić zanim stopi się cyna. Proste to jest lutowanie XT-60. Quote Link to post Share on other sites
PJ Camejaro Posted June 13, 2016 Author Report Share Posted June 13, 2016 Bez mosfeta szybko padną Ci styki przy lipolu 11.1. Albo weź 7.4 albo montuj od razu mosfet, przy czym drugie rozwiązanie jest zdecydowanie lepsze, bo przy każdym akumulatorze styki będą (mniej lub bardziej) obrywać, więc mosiek to takie w zasadzie must have. Nada sie taki mosfet? irlb3034pbf od efaja kolegi :P Quote Link to post Share on other sites
PJ Camejaro Posted June 14, 2016 Author Report Share Posted June 14, 2016 Czy lepiej wziac gate nano ssr?przynajmniej obeszloby sie z lutowaniem Quote Link to post Share on other sites
PJ Camejaro Posted June 14, 2016 Author Report Share Posted June 14, 2016 A co do frontu to wybilem te trzy trzpienie i ani drgnie... Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 14, 2016 Report Share Posted June 14, 2016 A wyjąłeś atrapę rury gazowej?! To ona blokuje pierścień od szyn i bez jej wyjęcia nic się nie zdziała Quote Link to post Share on other sites
PJ Camejaro Posted June 15, 2016 Author Report Share Posted June 15, 2016 Juz ogarnalem to dawno okazalo sie ze szyna ris jest krzywa tam gdzie znajduje sie gwint gdy np. Stawiam ja na polke lub podloge skrzywiona jest w lewo da sie cos z tym zrobic? Czy trzeba szukac nowej Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 15, 2016 Report Share Posted June 15, 2016 Może tylko krzywo przykręcona? Quote Link to post Share on other sites
PJ Camejaro Posted June 16, 2016 Author Report Share Posted June 16, 2016 Nie na pewno nie kilka razy przykrecalem i zawsze schodzilo w lewa strone Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.