UnTiTleD Posted June 19, 2016 Report Share Posted June 19, 2016 Witam Mam problem z moją pierwszą repliką - raz na 1-2 magi nie działa tryb pojedynczy. Przy naciśnięciu spustu jest dźwięk, jakby zębatki nie mogły poruszyć tłoka. Problem rozwiązuje przełączenie na serię. Co to może być? Quote Link to post Share on other sites
UnTiTleD Posted June 20, 2016 Author Report Share Posted June 20, 2016 Na prawdę nikt nie zna odpowiedzi? Quote Link to post Share on other sites
sensu Posted June 22, 2016 Report Share Posted June 22, 2016 W replikach z niskim rof, przy strzelanu na semi, może dojść do rozłączenia obwodu w połowie cyklu strzelania i zawieszeniu się przerywacza pod nietypowym kątem. Przeważnie powoduje to zbyt lekkie pociągnięcie spustu,co prowadzi do "migotania" styków. Rozwiązaniem jest zapewnienie zapasu energii na tyle dużego, żeby zdążyć podczas "mikro styku" . Najprościej jest użyć mocniejszej baterii :icon_wink: . Dodatkowo mosfet i kable niskooporowe minimalizują straty na stykach. Quote Link to post Share on other sites
UnTiTleD Posted June 22, 2016 Author Report Share Posted June 22, 2016 Dzięki. Już myślałem, że jest coś nie tak. To teraz zbieram na lepszą batkę, bo mam stockową :) . Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted June 26, 2016 Report Share Posted June 26, 2016 Przede wszystkim zacząłbym od wywalenia bezpiecznika. Nawet przy stockowym okablowaniu, bezpieczniki wprowadzają tak duże straty w obwodzie, że przy baterii, która wydawała się rozładowana, po wywaleniu bezpiecznika spokojnie można jeszcze trochę postrzelać. Szczególnie polecam zabieg przy NiMH. Quote Link to post Share on other sites
UnTiTleD Posted June 30, 2016 Author Report Share Posted June 30, 2016 Przede wszystkim zacząłbym od wywalenia bezpiecznika. To na pewno bezpieczne? Nie spowoduje to np. uszkodzenia silnika lub okablowania? Quote Link to post Share on other sites
Aracz Posted June 30, 2016 Report Share Posted June 30, 2016 (edited) A puszczenie krótkiego fullauto i powrót na semi nie pomaga? To dosyć powszechny problem, wiele osób już nauczyło się z nim żyć. Oczywiście zastosowanie się do poprzednich zaleceń jest wskazane, bo łatwiej jest żyć bez tego nieudogodnienia :V Edited June 30, 2016 by Aracz Quote Link to post Share on other sites
UnTiTleD Posted July 1, 2016 Author Report Share Posted July 1, 2016 A puszczenie krótkiego fullauto i powrót na semi nie pomaga? Pomaga, ale jak napisałeś: łatwiej by było bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
UnTiTleD Posted July 1, 2016 Author Report Share Posted July 1, 2016 To najnowszy mój problem: http://forum.wmasg.pl/topic/160392-pilne-awaria-gearboxa-na-strzelance/ Podejrzewam, że ma to związek z problemem z semi. Ma ktoś jakiś pomysł, jak to rozwiązać? Aktualnie nie mam dostępu do mocniejszej baterii. Zostaje mi tylko odesłać na gwarancję. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 To na pewno bezpieczne? Nie spowoduje to np. uszkodzenia silnika lub okablowania? Bezpiecznik służy temu, by nie dopuścić do przepływu dużego prądu w momencie zwarcia, które może wystąpić przy uszkodzonym okablowaniu lub przy specyficznej awarii silnika. Przy okablowaniu w dobrym stanie, spokojnie możesz ten bezpiecznik usunąć. Szczególnie przy baterii NiMH, które nie są w stanie oddać tak dużych prądów jak LiPo. To nie jest tak, że bateria wpycha prąd do obwodu. Raczej obciążenie wymusza oddanie jakiegoś prądu przez źródło. Nawiązując do nieoficjalnej definicji bezpiecznika w świecie wzmacniaczy audio: jak sama nazwa wskazuje, "bezpiecznik" wziął się stąd, że jest on świetnie zabezpieczony przez tranzystory mocy :P Quote Link to post Share on other sites
UnTiTleD Posted July 1, 2016 Author Report Share Posted July 1, 2016 Przy okablowaniu w dobrym stanie, spokojnie możesz ten bezpiecznik usunąć. Przy okablowaniu w dobrym stanie? To ja chyba najpierw wymienię to okablowanie, bo jakoś nie ufam chińskim, stockowym kabelkom :) Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Coś w tym jest :) Cyma niestety nie cieszy się dobrej jakości okablowaniem. Jak Ci lutownica nie straszna, polecam samemu wymienić okablowanie. Czy na świeżo naładowanej baterii też masz problem z ogniem pojedynczym? Quote Link to post Share on other sites
UnTiTleD Posted July 1, 2016 Author Report Share Posted July 1, 2016 Niestety tak. Na wczorajszej strzelance bateria była świeżo naładowana, a problem był i to większy niż zwykle. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.