mikoma Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Hej, z racji, że w mojej Giecie (Gb full CA + M120 Guardera) pękła sobie prowadnica sprężyny, a w drugiej (full stock JG) silnik poszedł dosłownie z dymem potrzebuje zakupić wyżej wymienione elementy. Przy okazji wpadłem na pomysł wymienienia plastikowej głowicy cylindra na coś lepiej doszczelnionego. Wybrałem kilka części na Gunfire bo akurat wszystko co potrzebuje tam mają. Podkładki dodatkowo... aby uzupełnić domowe zapasy. Proszę was o jakieś porady w zakresie opłacalności lub czy po prostu to będzie ze sobą działać. Wszystko co jest w koszyku idzie do Gb Ca. Silnik classica poszedł do tej repliki JG ( całkiem niezły uzyskała rof :) ) Quote Link to post Share on other sites
mikoma Posted August 20, 2016 Author Report Share Posted August 20, 2016 Sory za brak zdjęcia... głupi zapomniałem. https://drive.google.com/file/d/0B4HhsoWzch9VaXhkOW1EX2JDWFk/view?usp=sharing Quote Link to post Share on other sites
sensu Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Jak zmienisz głowicę to może być problem z długością / szczelnością dyszy. Ja bym tylko owinął taśmą teflonową. Quote Link to post Share on other sites
mikoma Posted August 20, 2016 Author Report Share Posted August 20, 2016 A jak z resztą części? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Jak zmienisz głowicę to może być problem z długością / szczelnością dyszy. Ja bym tylko owinął taśmą teflonową. Mam dla Ciebie protipa. Można zmienić dyszę na uszczelnioną. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.