Vixterix Posted May 13, 2017 Report Share Posted May 13, 2017 Witam. Od razu na wstępie zaznaczam, że jestem nowy (zielony). Brat ostatnio kupił replikę Well'a i namówił mnie, żebym też kupił, więc zdecydowałem się na Well'a MB4403D. Z początku wszystko działało poprawnie, a na drugi dzień po kilku strzałach i regulacji Hop-Up kulki zaczęły skręcać w lewo. Myślałem, że to wina Hop-Up'a, ale po wymontowaniu go replika dalej strzela w lewo, lufa wew. jest prosta. Ogólnie nie wiem o co chodzi... Strzelałem w słoneczną pogodę z lekkim wietrzykiem jeżeli to miałoby jakieś duże znaczenie, ale wcześniej nie było problemu przy podobnej pogodzie, kulki to G&G 0,28g. Jakieś porady, sugestie? Dzięki i pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Foton Posted May 14, 2017 Report Share Posted May 14, 2017 (edited) Obejrzyj czy: 1. lufa nie skręciła się względem komory, ewentualnie razem z komorą się mogło przekręcić. (wystarczy delikatne skręcenie), 2. przekręcanie repliki delikatne podczas strzału, 3. dystanser nie przylega równomiernie (jedna strona bardziej dociska). Bo wiatr także ma wpływ na to, ale jak przy bezwietrznej pogodzie skręca to opcja 1 i 2 do sprawdzenia :icon_wink: Edited May 14, 2017 by Foton Quote Link to post Share on other sites