Crazyfrogs Posted May 31, 2017 Report Share Posted May 31, 2017 Witam mam takie pytanie ostatnio w mojej m4 pękł jeden ząb za zębatce tłokowej pierwszy od prawej czyli ten który łapie tłok jako ostatni . Złożyłem po tym wszystko do kupy aby sprawdzić czy działa i odziwo wszystko działało tylko nie wiem czy przez to mogą pojawić się problemy w póznieszym czasie czy lepiej wymienić odrazu na coś lepszego ? Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted May 31, 2017 Report Share Posted May 31, 2017 Teoretycznie nie powinno to zagrażać Twojej replice, ale napewno jesteś nieco w plecy z FPS'ami. Jeśli nie chcesz teraz inwestować to upewnij się tylko czy nie zostały żadne okruchy w GB i okolicach silnika. Spiłuj też zębatkę na gładko żeby nic nie haczyło i będzie dobrze. Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted June 1, 2017 Report Share Posted June 1, 2017 W tytule tematu napisałeś, że się urwał, a nie pękł (cokolwiek by to znaczyło). Jeżeli w kole zębatym nie masz zęba, który łapie ostatni ząb z listwy na tłoku i dodatkowo tłok jest typowy stock tzn. że tylko ostatni ząb jest stalowy, to problemy pojawią się bardzo szybko, bo największy nacisk przed zrzuceniem tłoka do strzału spoczywa na przedostatnim, plastikowym ząbku tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Crazyfrogs Posted June 1, 2017 Author Report Share Posted June 1, 2017 Dzięki za odpowiedź generalnie replika była po tuningu tłok ma wszystkie metalowe zęby Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.