Budweiser Posted July 12, 2017 Report Share Posted July 12, 2017 Kiedyś, w wieku jeszcze gimnazjalnym, liczyłem po cichu, że ktoś zrobi grę opartą na takim oto schemacie: - tworzymy sobie specjalsa, mając szeroki wybór wyposażenia - mamy otwarty świat i dużą ilość misji - gramy w trybie TPS Niby proste a jednak przez długi czas i chyba nadal rynek shooterów zdominowany jest przez gry liniowe, dlatego też "Wildlands" po zagraniu w zamkniętą betę był dla mnie strzałem w dziesiątkę. W oczekiwaniu na pełną wersję, ogrywałem z kumplem (nieprzypadkowo napominam o trybie co-op) "The Division", które było całkowitym niewypałem. Sama premiera gry sygnowanej nazwiskiem Toma Clancy'ego po raz pierwszy osobiście mnie - a po raz kolejny innych graczy - utwierdziła w przekonaniu, że Ubisoft jest trochę jak chińskie kulki; nie jakość a ilość i co za tym idzie w dzień premiery dostaliśmy kolejną, tym razem płatną betę. Bugi i niedociągnięcia nie psuły definitywnie zabawy, która zatrzymywała na długie godziny ale niestety pozostawał pewien niedosyt jak na coś za co zapłaciło się 190zł ( czyt. wymieniło za NBA2k i dwa The Division - #PS4rządzi). Co wy sądzicie o tej grze? Kto grał, ukończył? Może ktoś gra nadal? Wszak ilość broni, ulepszeń i misji jest w stanie zając dużo czasu. Czekam na wasze opinie, a poniżej moja lista plusów i dużych minusów Ghosta. + otwarty, niezwykle malowniczy i różnorodny krajobraz Boliwii. + ilość broni i dodatków do niej + wyposażenia taktycznego + ciała wrogów mają ślady po kulach w miejsach naszych trafień i poparzenia od wybuchów + różnorodność misji głównych + dźwięki wystrzałów + niesamowita frajda ze skakania ze spadochronem z dużych wysokości ekipą 4 znajomych + i w ogóle granie w drużynie ze znajomymi i likwidowanie celów na "trzy" -bugi -niedopracowania typu: noktowizor działa ale nie mamy go na czole, przeciwnik nas wykrył i został zabity nim poinformował o tym kogokolwiek, ale gra i tak mówi nam, że "mission failed" - celowanie przy infiltracji pomieszczeń sprawia trochę problemu - brakuje funkcji "przylepienia" się do osłony ------------ największy minus ever ! - gra ma sens tylko w co-opie, i to tylko ze znajomymi, bądź z graczami z którymi porozumiewamy się przez mikro. Quote Link to post Share on other sites
Bober00 Posted September 3, 2017 Report Share Posted September 3, 2017 gra na dłuższą metę robi się lekko nudnawa, bo questy są takie same. nie ma w nich nic odkrywczego - znaleźć wysoki punkt, wyeliminować wszystkich z karabinów snajperskich w porozumieniu z kolegami, zabrać dane z laptopa/przesłuchać gościa. do tego dochodzi absolutnie nieintuicyjny system pilotowania śmigłowców (ciężko było zgapić ten z BF4?), nienaturalna fizyka pojazdów lądowych (pionowa górka? jadę! wystające wielkie kamienie? jadę!), przez co gra traciła strasznie mocno. AI kolegów z teamu też nie należało do najlepszych, więc tak jak pisał kolega wyżej, sensowne jest tylko granie ze znajomymi. aczkolwiek po nazwie Ghost Recon spodziewałem się czegoś bardziej realistycznego, niż taktyczne GTA w Boliwii... Quote Link to post Share on other sites
Alien3294 Posted May 11, 2018 Report Share Posted May 11, 2018 Pozwolę sobie odkopać. Ktoś jest może chętny na pogranie kampanii w co-opie? Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted May 12, 2018 Report Share Posted May 12, 2018 Właśnie zrobiłem pierwsze zakończenie. Gra fajna, lecz jak posty wyżej, sens gry tylko w coopie. Jeżeli masz dodatki Fallen Ghost/Narco Road, to mógłbym zagrać z tobą. Jak coś, to pisz na PW. Quote Link to post Share on other sites
Alien3294 Posted May 12, 2018 Report Share Posted May 12, 2018 Odezwę się, gdy skombinuje dodatki :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.