Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Ghost Recon: Wildlands


Recommended Posts

Kiedyś, w wieku jeszcze gimnazjalnym, liczyłem po cichu, że ktoś zrobi grę opartą na takim oto schemacie:

- tworzymy sobie specjalsa, mając szeroki wybór wyposażenia

- mamy otwarty świat i dużą ilość misji

- gramy w trybie TPS

Niby proste a jednak przez długi czas i chyba nadal rynek shooterów zdominowany jest przez gry liniowe, dlatego też "Wildlands" po zagraniu w zamkniętą betę był dla mnie strzałem w dziesiątkę. W oczekiwaniu na pełną wersję, ogrywałem z kumplem (nieprzypadkowo napominam o trybie co-op) "The Division", które było całkowitym niewypałem.

 

Sama premiera gry sygnowanej nazwiskiem Toma Clancy'ego po raz pierwszy osobiście mnie - a po raz kolejny innych graczy - utwierdziła w przekonaniu, że Ubisoft jest trochę jak chińskie kulki; nie jakość a ilość i co za tym idzie w dzień premiery dostaliśmy kolejną, tym razem płatną betę. Bugi i niedociągnięcia nie psuły definitywnie zabawy, która zatrzymywała na długie godziny ale niestety pozostawał pewien niedosyt jak na coś za co zapłaciło się 190zł ( czyt. wymieniło za NBA2k i dwa The Division - #PS4rządzi).

 

Co wy sądzicie o tej grze? Kto grał, ukończył? Może ktoś gra nadal? Wszak ilość broni, ulepszeń i misji jest w stanie zając dużo czasu. Czekam na wasze opinie, a poniżej moja lista plusów i dużych minusów Ghosta.

 

+ otwarty, niezwykle malowniczy i różnorodny krajobraz Boliwii.

+ ilość broni i dodatków do niej + wyposażenia taktycznego

+ ciała wrogów mają ślady po kulach w miejsach naszych trafień i poparzenia od wybuchów

+ różnorodność misji głównych

+ dźwięki wystrzałów

+ niesamowita frajda ze skakania ze spadochronem z dużych wysokości ekipą 4 znajomych

+ i w ogóle granie w drużynie ze znajomymi i likwidowanie celów na "trzy"

 

-bugi

-niedopracowania typu: noktowizor działa ale nie mamy go na czole, przeciwnik nas wykrył i został zabity nim poinformował o tym kogokolwiek, ale gra i tak mówi nam, że "mission failed"

- celowanie przy infiltracji pomieszczeń sprawia trochę problemu

- brakuje funkcji "przylepienia" się do osłony

------------ największy minus ever ! - gra ma sens tylko w co-opie, i to tylko ze znajomymi, bądź z graczami z którymi porozumiewamy się przez mikro.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

gra na dłuższą metę robi się lekko nudnawa, bo questy są takie same. nie ma w nich nic odkrywczego - znaleźć wysoki punkt, wyeliminować wszystkich z karabinów snajperskich w porozumieniu z kolegami, zabrać dane z laptopa/przesłuchać gościa. do tego dochodzi absolutnie nieintuicyjny system pilotowania śmigłowców (ciężko było zgapić ten z BF4?), nienaturalna fizyka pojazdów lądowych (pionowa górka? jadę! wystające wielkie kamienie? jadę!), przez co gra traciła strasznie mocno. AI kolegów z teamu też nie należało do najlepszych, więc tak jak pisał kolega wyżej, sensowne jest tylko granie ze znajomymi.

 

aczkolwiek po nazwie Ghost Recon spodziewałem się czegoś bardziej realistycznego, niż taktyczne GTA w Boliwii...

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...