HARRIER13 Posted January 7, 2018 Report Share Posted January 7, 2018 Witam. Na wstępie zaznacza że nie znalazłem wątku poruszający taki temat więc jeżeli jest już taki to przepraszam. Niedawno kupiłem używanego BOYIa RK-01 z małym (prawie zerowym) przebiegiem. Jego poprzedni właściciel zabrał go 2 razy na strzelarkę niedzielną a tak to replika prawie 2 lata leżała. Ale przy sprzedaży zastała sprawdzona i była full sprawna. Replika jest po tuningu. Kiedy ją odebrałem wszystko było ok ale potem pod mechanizm selektora ognia wpadła jakaś zaślepka z body. (Jeżeli trzeba dołączę zdjęcie) Nie mogłem zmienić trybu na semi więc powiększyłem otwór na zaślepkę i pozbyłem się problemu. Jednak potem zauważyłem nowy problem. Selektor łapie wszystko trochę niżej, ale też czasami na semi łapie auto, albo czasami oddaje puste strzały (tylko część) ale po ponownym przestawieniu selektora jest ok, a najlepszy patent to jak strzelem a nagle się spust zablokuje lup naciskam spust a tu szczęk i nie ma strzału... Ale to rzadko. Ogólnie da się strzelać ale to drażni. Proszę o pomoc. Sprawa 2: Przy okazji szukam serwisanta w okolicach miasta Oława - Dolnośląskie. Nie chce mi się tłuc do Wrocławia do serwisów sklepowych a i tak tam jak na złość jest też drogo. Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted January 8, 2018 Report Share Posted January 8, 2018 Wrzuć zdjęcie. Najprawdopodobniej zębatki ci przeskoczyły od selektora. Kwestia wyjecia gb i ustawienia ich. Quote Link to post Share on other sites
HARRIER13 Posted January 8, 2018 Author Report Share Posted January 8, 2018 https://drive.google.com/drive/folders/1QwIAFx2N7YvhSZZ3MLb6f9-X3EzUK9z4 (nie wiem czy odpali z tego linka) to zdjęcie przed rozwierceniem body. Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted January 8, 2018 Report Share Posted January 8, 2018 nie masz udostępnionego zdjęcia dla wszystkich Quote Link to post Share on other sites
HARRIER13 Posted January 8, 2018 Author Report Share Posted January 8, 2018 https://drive.google.com/drive/folders/1QwIAFx2N7YvhSZZ3MLb6f9-X3EzUK9z4?usp=sharing (chyba poprawny) to zdjęcia z przed wyjęcia nieszczęsnej zaślepki Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted January 8, 2018 Report Share Posted January 8, 2018 To nie tyle selektor co sam mechanizm spustu. Trza by wyjąć i nowy zamontować. Bo znal się po prostu połamał. Jest to taki kawałek który wchodzi w korpus. Używany spust za grosze dostaniesz. Quote Link to post Share on other sites
HARRIER13 Posted January 9, 2018 Author Report Share Posted January 9, 2018 (edited) Nie sadzę bo spust jest chyba stalowy (jak do domu wrócę to sprawdzę)... Ale może... Edited January 9, 2018 by HARRIER13 Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 9, 2018 Report Share Posted January 9, 2018 Nie jest stalowy. Quote Link to post Share on other sites
HARRIER13 Posted January 9, 2018 Author Report Share Posted January 9, 2018 Nie jest stalowy. Stockowo to ZnAl (to wiem) ale chyba był zmieniany... nie pamiętam Quote Link to post Share on other sites
groszekoki Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 Miałem to samo - to tylko zaślepka. Nie wywalaj jej, po prostu daj trochę kleju i wciśnij z powrotem. Warto ją zostawić aby żaden syf się tam nie dostawał. Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 Sprawa 2: Przy okazji szukam serwisanta w okolicach miasta Oława - Dolnośląskie. Nie chce mi się tłuc do Wrocławia do serwisów sklepowych a i tak tam jak na złość jest też drogo. Używaną replikę zawsze warto oddać do dobrego serwisanta. Lepiej zapłacić 100zł (tyle zazwyczaj bierze serwis, nawet sklepowy za gruntowny przegląd, instalację mosfeta i poskładanie tego jak należy) niż wydać więcej na remont GB bo odkręci się głowica tłoka i połowa elementów będzie do wymiany. Serwisantów (tych prywatnych) możesz szukać w przyklejonych tematach w tym dziale: http://forum.wmasg.pl/forum/21-ogolne-techniczne/ - jeden temat jest na dyskusje, drugi na ogłoszenia serwisantów, a trzeci na poszukiwania. Quote Link to post Share on other sites
HARRIER13 Posted January 23, 2018 Author Report Share Posted January 23, 2018 Dobra! Chyba już wszystko wiem. To znaczy osoba od której kupiłem tą replikę naprawiła mi ją na gwarancji i teraz działa bardzo dobrze. (No czasami semi stwierdzi, że dziś jest dzień pacyfisty ale przełączam jeszcze raz na semi i działa) Zaraz ogarnę tych serwisantów natomiast co do tej zaślepki... Sory ale już po niej... Ale w to miejsce dałem inną zaślepkę. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam! PS. W replice po prostu ułamał się ząb od jednej z zębatek selektora. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.