Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AEGIS V - 25-27/05/2018


Recommended Posts

Przepraszamy za chwilową nieobecność, ale uzyskiwanie zgody na teren (zwłaszcza ciekawy) to nie jest bułka z masłem.

 

Ale udało się i niniejszym z nowym rokiem niesiemy Wam wieści na temat nowości jakie Was w tym roku czekają oraz podstawowe informacje na temat samej gry.

 

 

Wersja skrótowa dla niemających zbyt wiele czasu:

1. Współpraca ze stowarzyszeniem "Parasol"

2. Teren gry AEGIS V (https://www.google.p...N 19°58'00.5"E)

3. Cena (100 zł / 90 zł dla płacących za AEGIS V i AEGIS VI)

4. Zapisy (https://goo.gl/forms/HHaTCxKPndO8CVn32)

5. Czas gry (48h)

6. Formuła gry ("unplugged")

 

Wersja pełna:

1. Od tego roku współorganizatorem naszych imprez będzie Stowarzyszenie Strzeleckie, Kolekcjonerskie i Rekonstrukcyjne Parasol. Stowarzyszenie zajmuje się promocją sportów strzeleckich, kolekcjonowania broni strzeleckiej i rekonstrukcji historycznych.

 

Przekażemy w późniejszym terminie więcej informacji o stowarzyszeniu i możliwościach jakie daje (zwłaszcza dla zainteresowanych uzyskaniem pozwolenia na broń) oraz oczywiście przed samą grą.

Znak_Parasol.png

 

2. Teren gry - wybieramy się na teren nadleśnictwa Miłomłyn. Szykujcie kajaki, rowery wodne, pontony, niszczyciele i motorówki (elektryczne), bo teren gry jest dokładnie na pół podzielony jeziorem, którego nie będzie można przekroczyć inaczej niż przepływając łodzią. Czeka Was wiele desantów i ich odpierania oraz kombinowania jak przeniknąć na drugą stronę :-) Teren ma ok. 17km^2.

Zasady korzystania z łodzi podamy w regulaminie - rozważamy jeszcze czy i na jakich zasadach dopuścić pojazdy pływające graczy (jeśli takimi dysponujecie możecie się już do nas zgłaszać w tej sprawie).

 

Link do google maps: https://www.google.p...N 19°58'00.5"E

 

AEGISV_mapa.png

(mapa jest poglądowa - dokładniejszą opublikujemy razem z regulaminem gry)

 

3. Małej modyfikacji ulega polityka cenowa - osoby, które ord razy opłacą uczestnictwo w AEGIS V oraz AEGIS VI otrzymają 10% zniżkę na obie gry i zapłacą po 90 zł. W pozostałych przypadkach utrzymujemy cenę 100 zł od osoby.

 

4. Niniejszym otwieramy też zapisy, które w tym roku wyglądać będą nieco inaczej bo zgłaszamy drużyny a nie pojedyncze osoby: https://goo.gl/forms/HHaTCxKPndO8CVn32

 

Zapisy trwają do 30 kwietnia.

Limit osób: 200

Minimalna liczba osób, żeby odbyła się gra: 100

 

Prosimy kapitanów drużyn lub osoby przez nich wyznaczone do zapisywania całej drużyny - oczywiście ilość osób będzie można zmienić, ale będziemy sprawdzać tylko ilość zgłoszonych graczy a nie ich nazwiska.

 

5. AEGIS V będzie grą 48h (poprzednio to około 44h) - od 1200 w piątek do 1200 w niedziele. Na teren gry będzie można wejść też później, ale zadania zaczną się już od 1200.

W związku z powyższym, jako że część Was jedzie z daleka i nie dotrze na 1200, odprawa gry odbędzie się w środę wieczorem przez tele lub wideokonferencję - szczegóły jeszcze podamy.

 

5. Pozostajemy przy formule "unplugged" (brak optoelektroniki i elektroniki), która w tym roku dozna jednak pewnych wyjątków związanych ze scenariuszem (ale termo nadal możecie trzymać w szafie).

 

Pełne ogłoszenie gry oraz zarys scenariusza podamy w późniejszym terminie.

Odnośnie AEGIS VI - termin bez zmian (24-26/08/2018), formułę gry jeszcze potwierdzimy (niebawem).

 

Do zobaczenia na "polu walki"!

 

PS. Najbardziej aktualne informacje są zazwyczaj na stronie wydarzenia na FB: https://www.facebook...79245129035026/

Edited by Janek^
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Wracamy po rekonesansie terenu i mamy dla Was kilka ważnych informacji :-)

 

Zapisy:

Link do zapisów -> https://goo.gl/forms/HHaTCxKPndO8CVn32 (cena: 100 zł, 90 zł dla osób, które od razu zapłacą też za Aegis w sierpniu)

Zgłoszenia do końca kwietnia lub wyczerpania limitu miejsc.

Na tą chwilę mamy 41 zgłoszeń na 200 miejsc.

 

Podstawowe założenia gry:

(będzie też oczywiście pełen regulamin – na razie najważniejsze informacje)

1. Gra zaczyna się o 1200, rejestracja otwarta będzie do max. 2000. Wejście na teren później tylko po uzgodnieniu.

2. Główne bazy obu stron będą po 1 stronie jeziora. Bazy będą terenem wyłączonym z gry (co nie znaczy, że bezpiecznym). Nocleg w namiotach/hamakach itp.

3. Przekraczanie jeziora tylko łodzią lub „helikopterem”. Powrót KIA możliwy także pieszo po drodze.

4. Dozwolone używanie łodzi przez graczy – zgodnie z zamieszczonym poniżej regulaminem.

5. Zadania będą po obu stronach jeziora, w niektórych zadaniach konieczne będzie posiadanie sił po obu stronach jeziora. Większość zadań poznacie dopiero w trakcie gry.

6. Po drugiej stronie jeziora (względem bazy), każda ze stron będzie mogła założyć FOB, który będzie punktem leczenia oraz przechowywania amunicji, żywności itp. (FOB będzie można zniszczyć, ale będzie go można odbudować po zniszczeniu).

7. Po stronie jeziora, po której będą bazy każda ze stron będzie miała swoją przystań łodzi i tylko w niej będzie można do łodzi wsiadać. Po drugiej stronie desant i wsiadanie dowolnie.

8. Przystań będzie niewielkim terenem wyłączonym z gry, ale w pobliżu będzie stała flaga, której zdobycie spowoduje czasowe zniszczenie przystani (łodzie w przystani zostają „zniszczone”, poza przystanią mogą dalej pływać ale nie będę mogły zabierać osób z przystani do czasu jej „odbudowania”). Łodzie mogą przybijać na stałe jedynie w przystani.

9. Każda przystań będzie miała jednego „obserwatora” ze strony organizatora, która będzie zwracała uwagę czy przestrzegany jest regulamin bezpieczeństwa oraz będzie mogła zakazać używania łodzi w przypadku jego nieprzestrzegania, złej pogody lub z innych przyczyn.

10. Każda ze stron będzie mogła wezwać „śmigłowiec”, który przerzuci operatorów na drugą stronę jeziora. Wezwanie śmigłowca będzie możliwe tylko gdy dana strona będzie kontrolowała „radiostację polową” (po 1 na stronę, będzie to punkt gdzieś w terenie). Zniszczenie radiostacji polowej podobnie jak w przypadku przystani czasowo wyłącza możliwość transportu. Śmigłowiec będzie przemieszczał się tylko w ograniczonym obszarze – nie będzie możliwości zrzutu w dowolnym miejscu. Lecącego (jadącego?) śmigłowca nie będzie można „zestrzelić”.

11. W niektórych zadaniach konieczne będzie opanowanie procedur wojskowych (a raczej ich przeróbek na potrzeby Aegisa) – podamy procedury wcześniej, żeby był czas je opanować. W niektórych zadaniach może być także przydatne TCCC.

12. System trafień: głowa/korpus – KIA (balistyka nie gra), ręka/noga – możliwość opatrzenia i powrotu do gry (kolejne trafienie – zawsze KIA). Trafienie w broń eliminuje broń. Po powrocie do bazy (lub FOB) można wrócić do gry po 1h.

13. Repliki gazowe dopuszczone do gry.

14. Limity amunicji: 2x real, KM max. 1000.

15. Zakaz spożywania alkoholu.

 

Zasady wykorzystania łodzi przez graczy:

1. Zakaz walk na wodzie, a także z wody na ląd i z lądu na wodę.

2. Ostrzał osób wychodzących z łodzi dozwolony dopiero gdy znajdą się na lądzie (tzn. nawet jeżeli ktoś wysiadł w wodzie i idzie w wodzie która sięga mu po kostki, można do niego strzelać dopiero gdy wejdzie na ląd, nie wolno też strzelać tak że teoretycznie celujemy w gracza na lądzie ale ostrzał trafia w osoby znajdujące się jeszcze w łodzi, desantujących będziemy prosili żeby nie nadużywali tej zasady).

3. Ilość graczy w łodzi nie mogła być większa od przewidzianej dla danego typu łodzi.

4. Wolno używać tylko łodzi zatwierdzonych przez organizatora (od razu dodamy, że wszystko co nie ma odpowiedniego atestu i wygląda jakby się miało zaraz rozpaść zgody nie dostanie).

5. Jezioro jest strefą ciszy – wolno używać jedynie łodzi z silnikiem elektrycznym lub wiosłowych (jezioro nie jest szerokie).

6. Każdy gracz w łodzi MUSI być ubrany w kamizelkę ratunkową (Michael Phelps również jeśli do nas przyjedzie) oraz zdjąć z siebie ciężki ekwipunek (np. replika jedzie na pokładzie łodzi a nie przyczepiona do gracza).

7. Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo na pokładzie jest "kierownik" łodzi – każdy gracz na pokładzie musi się stosować do jego poleceń.

8. Organizator w każdej chwili i bez podania przyczyny może zakazać używania łodzi. Bezwzględnie zakaz pływania będzie obowiązywał w przypadku niebezpiecznych warunków na jeziorze.

9. Przed grą każdy będzie musiał podpisać regulamin używania łodzi i na tej podstawie dostanie specjalny identyfikator dopuszczający do wsiadania do łodzi. Za najdrobniejsze nawet wykroczenie przeciwko regulaminowi użytkowania łodzi identyfikator będzie odbierany (dotyczy też graczy którzy niezgodnie z regulaminem będą zbyt wcześniej ostrzeliwać desant). W uzasadnionych przypadkach operator może zostać całkiem wykluczony z manewrów. Wszystkie wątpliwości rozstrzygane będą z uwzględnieniem zasady "najważniejsze jest bezpieczeństwo".

 

 

DSC03001.jpg

DSC03004.jpg

DSC03007.jpg

DSC03010.jpg

DSC03011.jpg

Link to post
Share on other sites

Leśniczy mieli na ten temat podzielone zdanie czy całkiem spalinowych nie można czy można ale do 5 KM (tak twierdził jeden). Będziemy to jeszcze weryfikować, ale na chwilę obecną załóżmy, że tylko elektryczne, żeby nie było później niespodzianek.

 

@vim - jak kiedyś znajdziemy mniejsze i płytsze jezioro to może pozwolimy na pancerniki :) Walki na wodzie byłyby fajne, ale na Szelągu to raczej słaby pomysł.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

1. Ponieważ osiągnęliśmy już zakładane minimum gra się odbędzie (oczywiście wszystko potwierdzi się po wpłatach).

Na dzisiaj mamy zapisanych 130 osób (prawie wszyscy chcą do Bałucji - na razie nie interweniowaliśmy, ale konflikt będzie symetryczny więc jeśli nie ujawni się ukryty front walki o Nazew to część osób będziemy musieli przekierować ;-)).

W związku z powyższym jak łatwo obliczyć zostało już tylko 70 miejsc.

 

Przy okazji przypominamy, że dla osób które chciałby sprawdzić się w dowodzeniu są po 3 darmowe miejsca po każdej ze stron konfliktu.

 

2. My w międzyczasie pracujemy nad scenariuszem - dla lubiących przygotowywać się do milsimów w długie zimowe wieczory już dzisiaj wrzucamy procedurę Landing Zone, które będzie wykorzystywana w jednym z zadań. Można już opracowywać odpowiednie plany (przynajmniej ramowe, bo szczegóły zostaną podane w zadaniach) i zorganizować sobie treninigi :) Wszystkie uproszczenia w procedurze zamierzone.

 

Link do procedury: https://drive.google.com/open?id=1A-JYwRfYOh-Q6a9CEFt6AcRIbaHuVXXj

 

3. Lista zapisanych:

 

Bałucja

 

ASG-Olsztyn

BRT

Cobra/OSA

Czarny Kot

Expendables

GBS Grozny Bojec Squad

Goci/OSA

Legion Chotomów

Legion T/OSA

M.A.G

Podpalacze Mostów

Spezial Gruppe 3

Śnieżna Pantera

Zen Fighters

 

Nazew

 

MSORT Alpha Detachment

NAMS

San Andersa Ghetto S.A.G.

Link to post
Share on other sites

Odzew zwolenników Nazewu przerósł nasze oczekiwania - na tą chwilę mamy zapisane lekko ponad 200 osób. Zgłoszenia są nadal otwarte, ale kolejne zespoły będą trafiać na listę rezerwowych. Na początku marca uruchomimy wpłaty i jeżeli ktoś nie wpłaci na jego miejsce wchodzi zespół z listy rezerwowej (zazwyczaj ok. 10-20% osób, jednak odpada, więc nie traćcie nadziei).

 

Niestety ze względu na specyfikę gry nie możemy podnieść limitu graczy.

 

Tymczasem my wracamy do pracy nad grą - będziemy Wam przekazywać informacje na temat postępów.

 

BAŁUCJA:

Zen Fighters

GBS Grozny Bojec Squad

Spezial Gruppe 3

Legion Chotomów

Goci/OSA

Podpalacze Mostów

Cobra/OSA

Legion T/OSA

Czarny Kot

ASG-Olsztyn

M.A.G. Łódź

BRT

Śnieżna Pantera

P4F

Forest Hunters/OSA

 

NAZEW:

MSORT Alpha Detachment

NAMS

Monolit

Expendables

San Andersa Ghetto S.A.G.

OTW2

2nd CEB

COLT

Blackfield

M.A.G

SMOG

HADES/OSA

SFORA

GS7

 

REZERWA:

ELEMENT DELTA

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pierwsza wersja mapy terenu w załączeniu. Jak widać część terenu jest skażona i wejść na niego będzie można tylko w takim pięknym wdzianku jak na załączonym zdjęciu :-)

 

Szczegółowe informacje odnośnie zadań podamy dopiero w kwietniu - scenariusz jest gotowy, ale musimy wybrać się na miejsce już po roztopieniu się śniegu, żeby wszystko dograć w terenie.

 

Z spraw organizacyjnych - na początku marca uruchomimy wpłaty. Będą 2 tygodnie na dokonanie przelewu, jeżeli któraś drużyna w tym czasie nie wpłaci lub opłaci mniej osób będziemy dopraszać chętnych z listy rezerwowej.

 

Po wpłatach nie będzie już możliwości zwrotu wpisowego z przyczyn innych niż leżące po naszej stronie.

 

IMG_20180211_141703.jpg mapa_AEGISV.png

 

 

PS. Lista zapisanych:

BAŁUCJA:

Zen Fighters

GBS Grozny Bojec Squad

Spezial Gruppe 3

Legion Chotomów

Goci/OSA

Podpalacze Mostów

Cobra/OSA

Legion T/OSA

Czarny Kot

ASG-Olsztyn

M.A.G. Łódź

BRT

Śnieżna Pantera

P4F

Forest Hunters/OSA

 

NAZEW:

MSORT Alpha Detachment

NAMS

Monolit

Expendables

San Andersa Ghetto S.A.G.

OTW2

2nd CEB

COLT

Blackfield

M.A.G

SMOG

HADES/OSA

SFORA

GS7

 

REZERWA:

SRU

Łowcy Jeleni

Kraken Group

TF5

Lone Wolves Team

Furio

BDSM69

Banda

PSF

HAVOC INC

Grupa Robocza Jastrząb

SGO HURAGAN

Borsuki

ELEMENT DELTA

Edited by Janek^
Link to post
Share on other sites

Dobrze widzę, iż aeg m4 czy m16 z zablokowanym auto, z limitem kulek 45 w magazynku ma ten sam limit kulek co VSR, przeładowywana ręcznie (co za tym idzie znacznie wolniej strzelająca) z 8 kulkami w magazynku?

Tak się upewniam:)

Link to post
Share on other sites

Tak, dobrze. Pojawiały się głosy, żeby dla takich replik (AEG semi) dać jeszcze osobne limity FPS, ale wtedy zamiast grać wszyscy będą się zajmować ustalaniem ile FPS miał przeciwnik. W tej chwili zasad jest prosta - jak ktoś strzela serią to nie ma prawa mieć więcej niż 450 i nam łatwo będzie to weryfikować. Gra jest "semi-milsimem" i dla wykonania większości zadań ważniejsze będzie sprawność działania w terenie niż ile FPS jest na liczniku (historycznie patrząc, to często wygrywa strona która strzela mniej :icon_smile:).

Dodam, że podobna (w tym roku nieco doprecyzowaliśmy zasady semi) zasada obowiązuje u nas od kilku lat i do tej pory się sprawdzała - nie było masowego wysypu M4 599 FPS (gracze nam takie silne repliki zgłaszają na chrono, więc wiemy co wchodzi do gry).

 

Przy okazji - trwa rekrutacja na głównodowodzącego Nazewu i Bałucji. Jako organizator dostarczymy namiot do założenia HQ i sprzęt do łączności (radio) - poza tym nie ingerujemy w dowodzenie (o ile jest zgodne z regulaminem gry).

Drużyna, która zgłosi się do dowodzenia otrzymuje 3 darmowe wejściówki dla członków sztabu.

Edited by Janek^
Link to post
Share on other sites

Jutro ruszają wpłaty na majowego AEGIS (drużyny z listy podstawowej otrzymają mailową informację na temat wpłat).

 

Termin wpłat: do 15 marca.

 

Jeżeli któraś z drużyn z listy podstawowej zgłosi mniej graczy (nie przewidujemy możliwości opłacenia większej liczby osób niż zgłoszona przez formularz) lub nie zapłaci w terminie na jej miejsce wchodzi drużyna z listy rezerwowej (skontaktujemy się).

 

Limit zgłoszeń został podwyższony do 260 osób.

 

Przy okazji oficjalnie informujemy, że AEGIS VI: SpecOps odbędzie się jak planowano w ostatni weekend sierpnia 2018. W tym roku założenia gry ulegną lekkiemu odświeżeniu – gra będzie kładła większy nacisk na starcie pomiędzy drużynami najemników a redukcji ulegnie rola strony ścigającej. Limit graczy na drużynę Najemników zostanie podniesiony do 8 osób.

 

Natomiast nadal możecie się spodziewać 2 dni uciekania, zasadzek i pościgów, w których każda chwila odpoczynku może zakończyć Waszą grę.

 

Jeśli chodzi o lokalizację to teren jest jeszcze „w organizacji”, natomiast staramy się wrócić dokładnie w to samo miejsce gdzie ostatnio (Wzgórza Dylewskie).

 

Więcej informacji w późniejszym terminie.

Edited by Janek^
Link to post
Share on other sites

Otrzymaliśmy już część Waszych wpłat - na razie bez zmian na liście rezerwowych, bo wpłaty niemal pokrywają się ze zgłoszeniami. Przypominamy, że wpłat należy dokonywać do 14 marca, czyli do przyszłej środy.

Link to post
Share on other sites

Wasze wpłaty do nas spływają (na tą chwilę mamy opłaconych około 160 graczy) - przypominamy wszystkim zapominalskim, że należy zapłacić do jutra.

 

Chcielibyśmy też zaproponować flagi, pod którymi będą występować Nazew (czarny orzeł) i Bałucja (biały orzeł). Co sądzicie?

 

 

Ba_ucja2_20180313151150437.jpg

 

Nazew_battletested.jpg

Edited by Janek^
Link to post
Share on other sites

Poniżej lista zapisanych i opłaconych teamów. Przed chwilą wyszły też maile do niektórych teamów z listy rezerwowych. Ponieważ jest lekka dysproporcja w ilości osób, teamy z rezerwy będą w pierwszej kolejności przypisywane do Nazewu.

 

BAŁUCJA

Zen Fighters

GBS Grozny Bojec Squad

Spezial Gruppe 3

Legion Chotomów

Goci/OSA

Podpalacze Mostów

Cobra/OSA

Legion T/OSA

Czarny Kot

ASG-Olsztyn

M.A.G. Łódź

BRT

Śnieżna Pantera

P4F

Forest Hunters/OSA

HADES/OSA

BDSM69

 

NAZEW

MSORT Alpha Detachment

NAMS

Monolit

Expendables

OTW2

2nd CEB

COLT

Blackfield

M.A.G

SMOG

SFORA

Łowcy Jeleni

TF5

 

PS. Skargi i zażalenia prosimy przesyłać pocztą ;-)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Finalne składy po wpłatach z listy rezerwowych. Reklamacje uwzględniamy do 4 kwietnia włącznie. W celu wyrównania stron dokonalismy niewielkich przesunięć.

5 kwietnia drużyny w poszczególnych stronach dostaną namiary na siebie i mogą rozpocząć knucie.

Wizytę terenową zaplanowaliśmy na 21/22 kwietnia, tak więc szczegółowe zadania prześlemy po tej dacie, ale w międzyczasie strony dostaną pewne ogólne założenia gry.

 

BAŁUCJA

Zen Fighters

GBS Grozny Bojec Squad

Spezial Gruppe 3

Legion Chotomów

OSA (Goci, Cobra, Legion T, Forest Hunters, Hades)

Podpalacze Mostów

Czarny Kot

ASG-Olsztyn

M.A.G. Łódź

BRT

Śnieżna Pantera

BDSM69

HAVOC INC

1stUnit

SRU

Grupa Robocza Jastrząb

PSF

 

NAZEW

MSORT Alpha Detachment

NAMS

Monolit

Expendables

P4F

OTW2

2nd CEB

COLT

Blackfield

M.A.G

SMOG

SFORA

Łowcy Jeleni

TF5

Banda

SNOWN

Furio

M.A.T. Łódź

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Cisza która zapanowała, nie wynika z tego, że nic się nie dzieje - wprost przeciwnie, wczoraj byliśmy w terenie i wyznaczyliśmy już miejsca na wszystkie zadania. Wszystkie aktualności publikujemy na stronie wydarzenia na FB: https://www.facebook...779245129035026

 

PS. Obie strony mają już dowodzących - zakładamy, że wszystkie drużyny już mają z nimi kontakt, jeśli tak nie jest to albo sprawdźcie maile albo skontaktujcie się z innymi zespołami po Waszej stronie (a jeśli to wszystko nie pomoże, to z nami).

Edited by Janek^
Link to post
Share on other sites

Trzy ważne ogłoszenia natury organizacyjnej:

 

1) Informujemy, że będziemy wyrywkowo sprawdzać podczas gry uczestników AEGIS, na obecność promili w wydychanym powietrzu. Szczególnie tych przeprawiających się łodziami na drugi brzeg jeziora ale także w Waszych HQ i w terenie. Chcemy zadbać o Wasze bezpieczeństwo aby nie doszło do żadnego wypadku na wodzie i poza nią i abyście mieli przyjemność z rozgrywki.

Przypominamy także, że wszyscy uczestnicy będą objęci ubezpieczeniem NNW, które w przypadku „bycia w stanie nietrzeźwym” nie obowiązuje jeśli dojdzie do jakiegokolwiek wypadku.

W związku z powyższym zmianie uległ regulamin gry gdzie dopisano info o alkomacie (oraz o tym jak się bierze jeńców, bo gdzieś zaginęło, usunęliśmy też dodatkowe ID na pływanie statkiem, żeby nie komplikować).

 

2) Wiemy, że w niekórych teamach ktoś wypadł i odsprzedajecie miejsca innym - ponieważ nie rejestorwaliśmy pojedynczych osób tylko całe teamy, musimy wiedzieć ilu Was jedzie, żeby uniknąć niejasności przy rejestracji.

W związku z tym, jeżeli ktoś odsprzedaje miejsca prosimy o wysłanie przez kapitana drużyny odsprzedającej maila do nas (aegissf2015@gmail.com) informującego ile miejsc i jakiej drużynie sprzedał z potwierdzeniem stanu osobowego obu drużyn po transakcji. Na kopi DW proszę dać kapitana drużyny kupującej.

Sezon transferowy kończy się 18 maja - zmiany po tym terminie nie będą przyjmowane.

 

3) Ramowy hramonogram imprezy:

 

20 MAJA

2000 - odprawa telefoniczna dla kapitanów wszsytkich drużyn - podamy numer telekonferencji do wdzwonienia się

 

25 MAJA

0800 start rejestracji przed grą

1100 odprawa przed grą

1200 start gry (wchodzimy "na ostro" - szczegóły znają dowodzący)

dla, tych którzy nie zdążą dojechać do 1200 rejestracja będzie otwarta do ok. 2000 - później wejście do gry po indywidualnym uzgodnieniu

 

27 MAJA

1200 koniec gry (do pamiątkowej odznaki z imprezy uprawnione są tylko osoby, które dotrwają do końca)

Edited by Janek^
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Zdjęcia z imprezy:https://www.facebook.com/events/1779245129035026/permalink/1886573671635504/

Podsumowanie przez organizatora: https://www.facebook.com/events/1779245129035026/permalink/1886443064981898/

Relacje/AAR napisane przez graczy:

ASG-Olsztyn: https://www.facebook.com/GrupaAsgOlsztyn/posts/575739389478490

SGR: https://www.facebook.com/SGR.airsoft/posts/959802034181682

TF5: https://www.facebook.com/TF5ECHO/?hc_ref=ARRxCOXzM1Jhs2KWZKSFj5J0XNQSvzybPJvKdeImAFxlBvNeIvTRemtSGOmsaRpBpGw&fref=nf

Plus na stronie wydarzenia jest wiele krótszych relacji i filmików, których nie linkujemy: https://www.facebook.com/events/1779245129035026/

 

Dziękujemy wszystkim za udział (w tym roku na "pokładzie" pojawiło się około 270 osób) - zapraszamy w sierpniu (zapisy startują niebawem) i za rok :-)

Edited by Janek^
Link to post
Share on other sites
  • Wolf locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...