Rych33 Posted January 26, 2018 Report Share Posted January 26, 2018 Ukręciłem gwint w tej zębatce. Czy gdzieś w kraju jest do kupienia taka zębatka ? To jest gwint M3 w aluminium. Więc jakieś tulejowanie raczej nie wchodzi w rachubę. Tragedia. Quote Link to post Share on other sites
Majkhel Posted January 26, 2018 Report Share Posted January 26, 2018 Co to za konstrukcja? Quote Link to post Share on other sites
Rych33 Posted January 26, 2018 Author Report Share Posted January 26, 2018 Co to za konstrukcja? Gearbox V2 E&L. ELAR MUR. Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted January 26, 2018 Report Share Posted January 26, 2018 (edited) Pisz do Gunfire na serwis@gunfire.pl może mają taką część. Mi parę razy pomogli z częściami, których na sklepach normalnie nie ma. Edited January 26, 2018 by mikunda Quote Link to post Share on other sites
Rych33 Posted January 26, 2018 Author Report Share Posted January 26, 2018 Pisz do Gunfire na serwis@gunfire.pl może mają taką część. Mi parę razy pomogli z częściami, których na sklepach normalnie nie ma. Dzięki. Napiszę. Swoją drogą. Całą lufę zrobili ze stali. A na zębatkę pożałowali :icon_lol: A tą wajchą selektora nawet nie trzeba często manipulować, żeby ten gwint się wyrobił w tym aluminium. Wystarczy że śrubka się trochę poluzuje. Tak że uwaga. Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted January 26, 2018 Report Share Posted January 26, 2018 Ja bym próbował takim zestawem naprawić gwint: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5095435816 Jest wystarczająco dużo materiału by wkręcić sprężynkę. Już wiele naprawiłem zerwanych gwintów takim zestawem. Napisz mi wiadomość na PW, mogę podjąć się naprawy, mam taki zestaw, po naprawie gwint jest niezniszczalny. Quote Link to post Share on other sites
Rych33 Posted January 26, 2018 Author Report Share Posted January 26, 2018 Ja bym próbował takim zestawem naprawić gwint: http://allegro.pl/Sh...item=5095435816 Jest wystarczająco dużo materiału by wkręcić sprężynkę. Już wiele naprawiłem zerwanych gwintów takim zestawem. Napisz mi wiadomość na PW, mogę podjąć się naprawy, mam taki zestaw, po naprawie gwint jest niezniszczalny. Wielkie dzięki za chęć pomocy. Powiedz mi tylko czy żeby wkręcić tą sprężynkę, to jak duży otwór trzeba nawiercić ? Jeśli nie większy jak 4 mm ? To by mogło zdać egzamin. Żeby za bardzo nie zwężać tych kłów co obracają zębatką. Zobaczę co Gunfire odpiszę i dam znać. Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted January 26, 2018 Report Share Posted January 26, 2018 Wiertło ma cos około 3,5 mm, później idzie nietypowy gwintownik, po którym wkręca się nierdzewną hartowaną sprężynkę. Kiedyś zrobiłem test takiego naprawionego gwintu i jest nie do ruszenia, zerwała się srubka, którą wkręcałem. Quote Link to post Share on other sites
Rych33 Posted January 26, 2018 Author Report Share Posted January 26, 2018 Wiertło ma cos około 3,5 mm, później idzie nietypowy gwintownik, po którym wkręca się nierdzewną hartowaną sprężynkę. Kiedyś zrobiłem test takiego naprawionego gwintu i jest nie do ruszenia, zerwała się srubka, którą wkręcałem. No to rewelacja. W takim razie muszę sobie zafundować taki zestaw. Bo przyda się nie tylko do gearboxa. Nie miałem pojęcia że jest taki patent. Jeszcze raz dzięki za chęć pomocy i podpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.