Obserwator Posted April 12, 2018 Report Share Posted April 12, 2018 Witam , mam pytanie odnośnie stockowego gb rk-02 (Gb v3 , m120) , mianowicie jestem ciekaw czy miał już ktoś doświadczenie z tym silnikiem i częsciami stockowymi. Jeśli w stocku replika nie pociągnie silnika , to jakie częsci trzeba zmienić żeby wszystko działało , jakie zębatki , jakie przełożenie? Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted April 12, 2018 Report Share Posted April 12, 2018 Silnik bardzo mocny, polecam. Prędzej za duży rof zje Ci plastikowy tłok ;) Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 Wszystko zależy od zębatek i akumulatora. Silnik jest kijowy. Quote Link to post Share on other sites
Obserwator Posted April 13, 2018 Author Report Share Posted April 13, 2018 (edited) Wszystko zależy od zębatek i akumulatora. Silnik jest kijowy. W takim razie , jaki inny silnik polecasz w podobnej cenie ? Edited April 13, 2018 by Obserwator Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 A co chcesz uzyskać? Quote Link to post Share on other sites
Obserwator Posted April 13, 2018 Author Report Share Posted April 13, 2018 (edited) A co chcesz uzyskać? Nie za dużo mam wymagań ważne żeby silnik był cichy i miał ROF ok. 35 rps.Odnośnie rofu to kable niskooporowe i mosfet już mam , batka lipo 1.2. Edited April 13, 2018 by Obserwator Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 Ile wallop takich silnków widziałeś w akcji?Mieliśmy 4 czy 5 ich, z drugiej generacji, high torque, i z żadnym nie było problemów, żaden nie był szczędzony na lipo 11,1v. W jednym była zębatka do wymiany bo coś się posypało i ją zmieliło trochę w środku. Silnik jak najbardziej godny polecenia. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 (edited) Te silniki są tak polecane, że ludzie montują je w co drugiej replice. W emkach to aż do przesady, więc dziwne by było gdybym nie miał z nimi styczności. Nie są warte swojej ceny. Mocno się grzeją i względnie pobierają sporo prądu. Wersje ALU mają przebicia. Nie za dużo mam wymagań ważne żeby silnik był cichy i miał ROF ok. 35 rps. Odnośnie rofu to kable niskooporowe i mosfet już mam , batka lipo 1.2. Sama wymiana silnika nie da Ci takiej szybkostrzelności. Do wymiany idzie praktycznie wszystko. Edited April 13, 2018 by wallop Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.