Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tunning rk-02 / Tornado F1 High Torque gen.2 - krótki


Recommended Posts

Witam , mam pytanie odnośnie stockowego gb rk-02 (Gb v3 , m120) , mianowicie jestem ciekaw czy miał już ktoś doświadczenie z tym silnikiem i częsciami stockowymi. Jeśli w stocku replika nie pociągnie silnika , to jakie częsci trzeba zmienić żeby wszystko działało , jakie zębatki , jakie przełożenie?

Link to post
Share on other sites

Ile wallop takich silnków widziałeś w akcji?Mieliśmy 4 czy 5 ich, z drugiej generacji, high torque, i z żadnym nie było problemów, żaden nie był szczędzony na lipo 11,1v. W jednym była zębatka do wymiany bo coś się posypało i ją zmieliło trochę w środku.

Silnik jak najbardziej godny polecenia.

Link to post
Share on other sites

Te silniki są tak polecane, że ludzie montują je w co drugiej replice. W emkach to aż do przesady, więc dziwne by było gdybym nie miał z nimi styczności.

Nie są warte swojej ceny.

Mocno się grzeją i względnie pobierają sporo prądu. Wersje ALU mają przebicia.

 

Nie za dużo mam wymagań ważne żeby silnik był cichy i miał ROF ok. 35 rps.

Odnośnie rofu to kable niskooporowe i mosfet już mam , batka lipo 1.2.

 

Sama wymiana silnika nie da Ci takiej szybkostrzelności. Do wymiany idzie praktycznie wszystko.

Edited by wallop
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...