Korek03 Posted April 18, 2018 Report Share Posted April 18, 2018 Cześć, zaczynam tuning mojej emki. A więc Jaki silnik? Jakie zębatki ? Kable są wymienione, spring to m120 i tłok to supershooter. Chciałbym osiągnąć fajną reakcje na spust i rof. Ale zostać przy tej mocy 430-440 fps. Jeszcze śmigać na lipo 11, teraz mam 7,4. Wymieniane już było: Tłok wszystkie zęby stalowe Dysza Głowica tłoka spring Kable mofset zestaw nie musi być jakiś budżetowy :icon_smile: Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted April 19, 2018 Report Share Posted April 19, 2018 Wymieniane już było: Tłok wszystkie zęby stalowe Dysza Głowica tłoka spring Kable mofset Jeżeli to wszystko już zostało wymienione i chcesz poprawić reakcję na spust i rof to trzeba najpierw wsadzić lipo 11.1 i zobaczyć czy taki rof i reakcja na spust Ci odpowiada czy chcesz więcej. Sama zmiana baterii naprawdę dużo zmienia. Jak więcej to wsadzić silnik high speed, który uciągnie twoją sprężynę. Ja nie mam dużego doświadczenie w silnikach high speed, wsadzałem SHS lub Tornado bo były tanie, około 150 zł, pewnie są lepsze. Jak po wymianie silnika dalej Ci będzie mało to pozostaje tylko wymiana zębatek. Od najwolniejszych do najszybszych masz: 16:1, 13:1, 12:1 i DSG (Dual Sector Gear). Zębatki mogą być SHS. Czy kiedyś, komuś poleciały te zębatki? Jeżeli tak to w jakiej konfiguracji? Quote Link to post Share on other sites
Korek03 Posted April 19, 2018 Author Report Share Posted April 19, 2018 A o tym silniku co myślisz ? https://gunfire.pl/product-pol-1152209303-Silnik-Tornado-F1-High-Torque-gen-2-ALU-Version-dlugi.html Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted April 19, 2018 Report Share Posted April 19, 2018 https://gunfire.pl/product-pol-1152209300-Silnik-Tornado-F2-High-Speed-gen-2-dlugi.html Poczekać na jakąś promocje, kupić za 150 zł High Torque są szybsze od stockowych silników, ale high speed są jeszcze szybsze, tylko czasem nie mają siły uciągnąć mocniejszych sprężyn. Quote Link to post Share on other sites
Korek03 Posted April 19, 2018 Author Report Share Posted April 19, 2018 Jeżeli to wszystko już zostało wymienione i chcesz poprawić reakcję na spust i rof to trzeba najpierw wsadzić lipo 11.1 i zobaczyć czy taki rof i reakcja na spust Ci odpowiada czy chcesz więcej. Sama zmiana baterii naprawdę dużo zmienia. Jak więcej to wsadzić silnik high speed, który uciągnie twoją sprężynę. Ja nie mam dużego doświadczenie w silnikach high speed, wsadzałem SHS lub Tornado bo były tanie, około 150 zł, pewnie są lepsze. Jak po wymianie silnika dalej Ci będzie mało to pozostaje tylko wymiana zębatek. Od najwolniejszych do najszybszych masz: 16:1, 13:1, 12:1 i DSG (Dual Sector Gear). Zębatki mogą być SHS. Czy kiedyś, komuś poleciały te zębatki? Jeżeli tak to w jakiej konfiguracji? Widziałem 2 zdjęcia zębatek SHS, były krzywe i ich nie polecali na grupach na fb. https://gunfire.pl/p...en-2-dlugi.html Poczekać na jakąś promocje, kupić za 150 zł High Torque są szybsze od stockowych silników, ale high speed są jeszcze szybsze, tylko czasem nie mają siły uciągnąć mocniejszych sprężyn. Pisze w opisie że silnik jest dostosowany do replik z sprężyną główną od M150-M170. Narazie taki zestaw zrobiłem: -lufa promyk 6.03 -komora prowin -zębatki guarder wzmocnione -Silnik tornado F1 High Torque gen.2 Co myślicie ? I jeszcze do tego flacika zrobie. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted April 19, 2018 Report Share Posted April 19, 2018 (edited) 1. podaj budżet 2. powiedz jakie konkretnie masz zamontowane części (najlepiej link) Reakcja na spust i rof = mocny silnik HT + szybkie zębatki + lipo 11,1V + mosfet i kable Silnik Tornado to syf, odpuść sobie. Aby powiedzieć cokolwiek musisz podać budżet i powiedzieć co masz aktualnie zamontowane. Chrono masz? Edited April 19, 2018 by wallop Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.