Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

27.05 - Green Code One - Raszówka


Recommended Posts

Green_Code_One.png

 

- Green Code One - o imprezie:

Green Code One, podobnie jak cykl Red Code One, to wariacja imprez organizowanych często w woj. Śląskim, polegających na stałym operowaniu w małych zespołach na rozległym terenie. Ideą eventu jest eksploracja terenu (podzielonego na sektory na mapie), odnajdowanie i utrwalanie punktów (tzw. kodów), a także wykonanie kilku zadań specjalnych (wymuszających współpracę w grupie). Grupy działają osobno, ale na odprawie, w wyniku losowania, zostaną zawiązane trwałe sojusze (za każdym razem tylko między dwiema grupami). Do wszystkich innych nastawione będą wrogo względem siebie, więc okazji do kontaktów ogniowych nie zabraknie, a założenia wymuszają na uczestnikach bardzo taktyczne podejście do własnych poczynań z racji stałego zagrożenia z wielu kierunków. Do rozgrywki wprowadzony jest mały element rywalizacji punktowej, gdyż każdy kod oraz zadanie specjalne dostarczają punktów, na bazie których po zakończeniu zabawy zostanie opublikowany ranking zespołów. Grupy działające w sojuszu pracują razem na swój wynik.

Green Code One wprowadza drobne ograniczenia dla posiadaczy hi-capów, nie eliminuje ich jednak z rozgrywki. Nie ma limitu amunicji, respawny są przewidziane, ale pomimo ich obecności, mechanika wymusza ostrożność w prowadzeniu ognia.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Miejsce i data: 27.05.2018r., Raszówka k. Legnicy,

 

Odprawa: Odprawa startuje o godzinie 8.45 pod ambasadą (6/1) - jest to czas, kiedy wszyscy BEZWZGLĘDNIE mają być już obwieszeni sprzętem, gotowi do odebrania rozkazów i wyjścia w teren. Wtedy następuje losowanie zestawów startowych przez dowódców. To nie jest już czas na ostatnie dopinki, a właściwie strategiczne rozpoczęcie imprezy. Osoby spóźnione na odprawę nie wchodzą do gry, gdyż jest ona integralną częścią gry poprzez wydanie zestawów startowych, bez których nie można przejść dalej.

 

Koniec: O końcu rozgrywki decyduje organizator. Gra potrwa 5h od momentu rozpoczęcia działań operacyjnych tj. zakończy się najpewniej chwilę przed 15.

 

Minimalny wiek uczestników: 18 lat lub pod stałą opieką prawnego opiekuna

 

Minimalna liczba uczestników: 50 (musi zostać osiągnięta do dnia 21.05)

 

Maksymalna liczba uczestników: 120

 

Zrzutka uczestników na rzecz przygotowania gry: 10 zł od osoby, płatne na konto (nie będzie czasu na nadmierną biurokrację na miejscu). Kwota ta pokrywa koszty benzyny, wydruków, zakupu materiałów, czas spędzony przy komputerze przed i po imprezie, operacyjne przygotowywanie na miejscu. Nie przewiduje się grochówki, pokazów filmowych, imprez integracyjnych, kartonów z pirotechniką, pojazdów przewożących 5% uczestników imprezy na które zrzucają się wszyscy. Być może wpadnie Toxic Fucker i z chęcią rozda autografy.

 

Zgłoszenia: wyłącznie poprzez PW do 25 maja, godzina 12.00 - nie zwlekajcie ze zgłoszeniami - będzie łatwiej wszystko rozplanować. W zgłoszeniu proszę o podanie pseudonimów oraz (w przypadku drużyny) nazwy zespołu. PROSZĘ O NIENĘKANIE MNIE NA FB W TEMACIE STRZELANIA. Z uwagi na coraz mocniej odbijającą się na środowisku modę na zapisywanie się oraz nieprzyjeżdżanie, warunkiem wciągnięcia na listę jest przelew składki za zgłaszanych uczestników. Pojawienie się uczestników na liście jest formalnym potwierdzeniem odbioru zgłoszenia oraz składki.

35 1160 2202 0000 0003 2877 3235

Bartosz Radziejewski

Z uwagi na założenia imprezy możliwe jest zgłoszenie maks. 8-osobowego zespołu. Proszę zgłaszających drużyny o wpłaty grupowe i późniejszą windykację swoich ludzi z grupy. Lista oraz wpłaty będą ewidencjonowane w ogólnodostępnym pliku w chmurze.

 

Odpowiedzialność: Proszę pamiętać, że "organizatorzy" nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne straty materialne i uszczerbek na zdrowiu. Jest to jedynie zaproponowana forma zabawy, na którą uczestnicy godzą się pojawiając się na strzelaniu. Teren jest miejscami trudny i wymagający. Zdarzały się drobne wypadki. Proszę zadbać o siebie tj. ochraniacze kończyn, głowy i uruchomić myślenie ponad adrenalinę. Do imprezy dopuszczone są osoby pełnoletnie i to na nich spoczywa odpowiedzialność zadbania o własne bezpieczeństwo.

 

Zasady rywalizacji: zgodnie z dolnośląskim PASG: http://forum.wmasg.p...m-dolnoslaskie/

 

Charakterystyka terenu: Legendarne miejsce na mapie Dolnego Śląska. Była poradziecka baza paliwowa, sporo zabudowań, a między nimi tereny zielone. https://www.google.c...0.sAnjSA6xSOE

 

Parking i dojazd: jak pod Marriotem - https://goo.gl/maps/zPF1MnzGmc52

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Gramy jeden scenariusz, będący rozbudowaną wersją znaną z RED CODE.

Gra doskonale rozwija współpracę w grupie, nawigację i lokalizację celów. Strzelania powinno być jednak sporo z uwagi na mnogość grup.

 

W grze konieczne będą:

- mapa - bardzo ważna w scenariuszu, w pakiecie startowym znajdzie się kilka sztuk. https://drive.google...FRLaWJMXzQ/view

- krótkofalówka - kto może, niech weźmie długą antenę

- długopisy lub przyrząd do robienia zdjęć

- opatrunek/bandaż

- trzeźwość (alkohol i substancje psychoaktywne)

- czerwona szmata

- atestowane okulary ochronne

- protektory ciała (teren jest trudny i niebezpieczny)

 

 

SCENARIUSZ - wiele poniższych założeń będzie proporcjonalnie uzależnione od liczby uczestników. Nie ma znaczenia czy pojawi się 50 czy 120 osób - mechanika zostanie dostosowana do frekwencji by zagwarantować należytą dynamikę wydarzeń.

1. Przed imprezą w pliku osadzonym w chmurze prowadzona jest lista uczestników z podziałem na zespoły. Na miejscu, w czasie odprawy, dokonuje się korekty ewentualnych braków celem stworzenia drużyn 6-8-osobowych. Każda grupa losuje pakiet startowy zawierający pierwsze punkty do odnalezienia oraz inne materiały potrzebne w trakcie gry.

2. Na terenie gry rozłożonych będzie kilkanaście punktów z kartkami z kodami - wszystkie punkty będą słowami, utrzymanymi w pewnej konwencji. Zadaniem teamów będzie odnajdywanie punktów i spisywanie z nich kodów. Odnaleziony kod fotografujemy lub od razu przenosimy za pomocą długopisu na kartkę papieru. Kodów nie niszczymy, nie zrywamy i w żaden inny sposób nie naruszamy.

3. Każda drużyna na starcie gry będzie znała tylko część lokalizacji punktów, nowe będzie poznawać odnajdując dotąd znane tj. koordynaty kolejnych punktów będą znajdować się na odnajdowanych.

4. Oprócz zadań związanych z kodami, w terenie będą rozmieszczone także zadania specjalne. Dokładne instrukcje zostaną przekazane w pakietach startowych. Ich wykonanie zajmie więcej czasu lecz pozwoli na uzyskanie większej liczby punktów.

5. Członkowie drużyny nie mogą się rozdzielać. Zawsze chodzą razem (przy ataku/obronie naturalnie mogą manewrować poprzez flankowanie. Na dowódcy spoczywa obowiązek pilnowania integralności zespołu. Zespoły działają w sojuszach i na poziomie radiowym mogą koordynować swoje działania i wymieniać informacje. Nie może jednak dochodzić do sytuacji mieszania się członków w ramach zespołów.

6. Jeśli drużyna odwiedzi wszystkie lokalizacje, może skupiać się na blokowaniu dostępu do nich pozostałym.

7. Każdy gracz po trafieniu pada na glebę, okrywa się czerwoną szmatą. Nie może nic powiedzieć poza okrzykiem "MEDYK". Od momentu trafienia pozostali członkowie teamu mają 15 minut na jego opatrzenie, przy pomocy bandaża rannego. Po upływie 10 minut ranny umiera i z czerwoną szmatą błąka się za teamem w ciszy, do momentu znalezienia się w punkcie respawn. Zabandażowany pacjent po trafieniu ponownym, umiera natychmiast i błąka się za teamem w ciszy, aż do odwiedzin punktu respawn.

8. Punkty respawn zostaną przekazane w pakiecie startowym. Respawn jest grupowy = grupa w dowolnym momencie może uznać, że potrzebuje odrodzić swoich operatorów i przejść do punktu respawn. Żywi gracze dochodzą do punktu respawn pozostając ciągle w grze, więc mogą w każdej chwili zostać trafieni i spowolnić przemarsz do punktu. Po osiągnięciu punktu przez wszystkich graczy (tj. najpierw osiąganego przez wszystkich żywych, a później holowane trupy), respawn trwa 15 minut i obowiązuje WSZYSTKICH operatorów fireteamu, nawet tych, którzy trafili na niego żywi. Osoby z bandażami ściągają je z siebie i mogą ich ponownie używać. Jeśli na osiąganym respawnie znajduje się inny zespół, 15 minut zaczyna się liczyć dopiero od momentu jego opuszczenia przez konkurencyjną grupę.

9. Po zakończeniu zabawy proszę o przejście pod ambasadę (miejsce odprawy startowej). Tam zbiorę od dowódców karty wyników.

10. Limity FPS (dotyczy wagomiaru 0.2g)

Karabiny szturmowe oraz maszynowe - 480 fps

Karabiny wyborowe w rękach operatorów w TF-ach - 520 fps

Karabiny wyborowe w rękach operatorów w zespołach snajperskich - 666 fps

Pistolety maszynowe oraz pistolety - 340 fps

Powyższe wartości dotyczą pomiarów na kulkach 0,2g.

11. Walka na bliski dystans, wykorzystywanie zabudowań

Za walkę na bliski dystans uważa się granicę 7 metrów. Dotyczy to szczególnie osób, które walczą w budynku, atakują z zewnątrz osoby w budynku, bądź odpierają ten atak.

Walka na bliski dystans wymusza używanie replik o mocy nieprzekraczającej 340fps

Każdy może wejść na dowolne piętro i prowadzić tam ogień wewnątrz budynku.

Strzelanie z budynku na zewnątrz (obrona) może być prowadzone tylko z parteru.

 

Wątek dyskusyjny: http://forum.wmasg.pl/topic/166509-2705-green-code-one-raszowka/

 

Pytania tu lub PW.

Zapraszam!

Link to post
Share on other sites
  • Wolf locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...