echofoxtrot Posted August 6, 2018 Report Share Posted August 6, 2018 (edited) Witam. Od pewnego czasu zauważyłem, że w moim chwycie pistoletowym zostaje dużo czarnego osadu, przypuszczam, że ze szczotek. Pomyślałem, że silnik jest za bardzo obciążony, dlatego rozłożyłem replikę i zacząłem regulować docisk silnika. Niestety nic to nie zmieniło, dlatego też wziąłem silnik do ręki i na podłączonym akumulatorze zacząłem wciskać spust. Ku mojemu zdziwieniu silnik po paru chwilach zrobił się gorący, w późniejszym czasie doprowadzając nawet do dymienia. Nie miał na swojej drodze żadnego oporu, ponieważ kręcił się w powietrzu, a mimo to opisana wyżej sytuacja wystąpiła. Teraz głowię się co jest tego przyczyną. Czy jest zatarty? Zabrudzony? Jak taki silnik wyczyścić? Czekam na pomysły i z góry dziękuję. Silnik to SHS High Torque tzw. Wilk. P.S. Zapomniałem dopisać, że silnik również iskrzy. Używam go wraz z mosfetem Merf 3.2 oraz niskooporową instalacją na batce 11.1 30 C Edited August 6, 2018 by echofoxtrot Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted August 6, 2018 Report Share Posted August 6, 2018 Silniki SHS to syf. Problem rozwiązany. Quote Link to post Share on other sites
echofoxtrot Posted August 16, 2018 Author Report Share Posted August 16, 2018 Sprawa rozwiązana. Wystarczyło przeczyścić komutator, bo nie było dobrego styku ze szczotkami ;) Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted August 16, 2018 Report Share Posted August 16, 2018 Norma, za jakiś czas znowu będzie to samo :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.