Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
echofoxtrot

Dymiący silnik SHS

Recommended Posts

Witam. Od pewnego czasu zauważyłem, że w moim chwycie pistoletowym zostaje dużo czarnego osadu, przypuszczam, że ze szczotek. Pomyślałem, że silnik jest za bardzo obciążony, dlatego rozłożyłem replikę i zacząłem regulować docisk silnika. Niestety nic to nie zmieniło, dlatego też wziąłem silnik do ręki i na podłączonym akumulatorze zacząłem wciskać spust. Ku mojemu zdziwieniu silnik po paru chwilach zrobił się gorący, w późniejszym czasie doprowadzając nawet do dymienia. Nie miał na swojej drodze żadnego oporu, ponieważ kręcił się w powietrzu, a mimo to opisana wyżej sytuacja wystąpiła. Teraz głowię się co jest tego przyczyną. Czy jest zatarty? Zabrudzony? Jak taki silnik wyczyścić? Czekam na pomysły i z góry dziękuję. Silnik to SHS High Torque tzw. Wilk.

P.S. Zapomniałem dopisać, że silnik również iskrzy. Używam go wraz z mosfetem Merf 3.2 oraz niskooporową instalacją na batce 11.1 30 C

Edited by echofoxtrot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...