Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Dymiący silnik SHS


Recommended Posts

Witam. Od pewnego czasu zauważyłem, że w moim chwycie pistoletowym zostaje dużo czarnego osadu, przypuszczam, że ze szczotek. Pomyślałem, że silnik jest za bardzo obciążony, dlatego rozłożyłem replikę i zacząłem regulować docisk silnika. Niestety nic to nie zmieniło, dlatego też wziąłem silnik do ręki i na podłączonym akumulatorze zacząłem wciskać spust. Ku mojemu zdziwieniu silnik po paru chwilach zrobił się gorący, w późniejszym czasie doprowadzając nawet do dymienia. Nie miał na swojej drodze żadnego oporu, ponieważ kręcił się w powietrzu, a mimo to opisana wyżej sytuacja wystąpiła. Teraz głowię się co jest tego przyczyną. Czy jest zatarty? Zabrudzony? Jak taki silnik wyczyścić? Czekam na pomysły i z góry dziękuję. Silnik to SHS High Torque tzw. Wilk.

P.S. Zapomniałem dopisać, że silnik również iskrzy. Używam go wraz z mosfetem Merf 3.2 oraz niskooporową instalacją na batce 11.1 30 C

Edited by echofoxtrot
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...