echofoxtrot Posted February 4, 2019 Report Share Posted February 4, 2019 Witam serdecznie. Czy jest tu ktoś kto potrafiłby mi słownie wytłumaczyć schemat działania ETU od G&G? Chodzi mi konkretnie o kwestię, jak manualnie na otwartym gearboxie sprawić aby silnik pracował non stop (czyli tryb auto)? Dodam tylko, że sama zmiana trybu ognia za pomocą płytki slelektora nic nie zmienia. Cały czas, czy to w ustawieniu semi, auto czy 3 strzałowej serii praca silnika trwa jednakowy czas. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted February 5, 2019 Report Share Posted February 5, 2019 Jeśli ETU zaprogramowane jest na auto to silnik powinien kręcić się cały czas aż do zwolnienia spustu czy padnięcia akumulatora/przegrzania się silnika. Być może padło coś mechanicznego, przerywacz, mikrostyki... ciężko ocenić. ETU jest dość delikatne. Powiedz jeszcze jaka to konkretnie replika i czy kupiłeś ją w Polsce. Quote Link to post Share on other sites
Blink91 Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Witam. Podepnę się do tematu. Jeśli źle to przepraszam. Kupiłem wczoraj predatora. Był naruszony czerwony przewód przy tconnect. Przy wkładaniu baterii całkiem się oderwał. Kak dotknąłem do styku do wysiadł bezpiecznik i przepaliło folijke ochronną przy mosfecie. Po wymianie bezpiecznika I zetknięciu znów przewodu. Padł znów bezpiecznik. Z obserwacji zauważyłem, lipnie są przylutowane przewody do mosfetu. Czy po przelutowaniu przewodów oraz wymianie bezpiecznika powinno pomóc? Czy bezpiecznik działa tak, że rozłacza prąd aby uniknąć usterkę mosfetu? I jakby można zapytać gdzie kupić sam mosfet? W Polsce tylko na tanichm znalazłem i jeszxze cały układ A mi tylko potrzebny Mosfet. Z góry dzięki za odp. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Kup upgrade Perun ETU. Jeśli replika jest nowa to reklamacja. Jeśli używana, nic dziwnego że tak się dzieje. Może być wszystko uszkodzone. Quote Link to post Share on other sites
echofoxtrot Posted June 21, 2019 Author Report Share Posted June 21, 2019 Dokładnie tak jak mówi wallop. Jeśli chcesz w replikę zainwestować to nie ma co ponownie kupować ETU bo to naprawę awaryjny system. Kup Upgrade kit do ETU od Peruna, który zastąpi Ci w całości aktualny mosfet i doda masę użytecznych funkcji. No chyba że Perun Optical V2, on by zastąpił mosfet i "kostkę stykową" W ETU lubią padać mikrostyki, a Perun ma sensory optyczne, które mają dużo dużo większą żywotność i do minimum ogranicza części mechaniczne powiązane ze spustem. Quote Link to post Share on other sites
Blink91 Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Perun Upgrade kit będzie w pełni działał z tym co mam w środku. Wystarczy przepiąć ? Oglądałem filmy na yt i zastanawiałem się czy będzie działać. Quote Link to post Share on other sites
Blink91 Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Sorka za post pod postem ale właśnie zobaczyłem, że ten upgrade kit nigdzie nie dostępny. Może wiecie gdzie mógłbym dostać ? Quote Link to post Share on other sites
echofoxtrot Posted June 22, 2019 Author Report Share Posted June 22, 2019 19 godzin temu, Blink91 napisał: Perun Upgrade kit będzie w pełni działał z tym co mam w środku. Wystarczy przepiąć ? Oglądałem filmy na yt i zastanawiałem się czy będzie działać. Tak, zastępuje tylko to co na zewnątrz. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted June 23, 2019 Report Share Posted June 23, 2019 Przecież w sklepie czy na stronie producenta jest wszystko jak byk opisane od A do Z. Quote Link to post Share on other sites
Blink91 Posted June 23, 2019 Report Share Posted June 23, 2019 1 godzinę temu, wallop napisał: Przecież w sklepie czy na stronie producenta jest wszystko jak byk opisane od A do Z. Tak wiem doczytałem po czasie. A Perun ma być w ciągu kilku tygodni w sklepach. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.