Lukas1234 Posted September 1, 2019 Report Share Posted September 1, 2019 Witam. Panowie i Panie również, jeżeli są :) Jak można wyczytać wcześniej po moich postach, składam gearbox od nowa. Usunąłem stare podkładki(mosiężne) i zakupiłem nowe stalowe modify. Przy długości mojej lufy tj. 275mm zdecydowałem się na zakup zestawu cylindra do G36C z modify. I tutaj mała niespodzianka... Po zamontowaniu głowicy tłoka(na starym tłoku) i wciśnięciu go do cylindra(przy zatkaniu wylotu z jego głowicy) wchodzi bez żadnego oporu. Nie ma w ogóle szczelności. Myślałem, że trzeba to nasmarować, ale stare części wyczyściłem i po złożeniu szczelność miałem. No porażka. Quote Link to post Share on other sites
Trybik152 Posted September 2, 2019 Report Share Posted September 2, 2019 Znajomy zamówił kiedyś zestaw bore up tornado. Całość, czyli tłok, głowica tłoka i cylinder z głowicą. Jak składał zestaw to nie wiedział o co chodzi bo tłok wpadał do środka, dosłownie. BU - bore up, rozpręża się podczas wykonanego szybko cyklu w gearboxie. Tak to rozumiem bynajmniej :) sprawdź czy przypadkiem nie zamówiłeś zestawu BU. Quote Link to post Share on other sites
fint Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 10 godzin temu, Trybik152 napisał: BU - bore up, rozpręża się podczas wykonanego szybko cyklu w gearboxie. Tak to rozumiem bynajmniej :) Że co....? Bore up to poszerzone średnicę głowic, cylindra i dyszy (dyszy nie zawsze). Lukas1234, wymień oring na głowicy tłoka na większy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.