Lukas1234 Posted September 14, 2019 Report Share Posted September 14, 2019 Witam Panowie. Kupiłem zestaw cylindra z modify i z racji tego, że nie pasowała mi dysza musiałem ją zmienić na inną(retro arms 21,2) Niestety po złożeniu, dysza nie pracuje tak jak powinna. Po naciśnięciu na nią nie wraca. Oczywiście przesmarowałem do tka jak należy, ale dalej lipa. Wymieniłem oring dyszy i dalej nic. Pomoże coś kupno innej dyszy? Może ktoś miał taki problem. Quote Link to post Share on other sites
Tenlon Posted September 15, 2019 Report Share Posted September 15, 2019 Założyłeś sprezynke od popychacza dyszy ? :) Quote Link to post Share on other sites
Lukas1234 Posted September 15, 2019 Author Report Share Posted September 15, 2019 3 godziny temu, Tenlon napisał: Założyłeś sprezynke od popychacza dyszy ? :) No weź :) Pewnie, że tak. Quote Link to post Share on other sites
Driver2503 Posted September 17, 2019 Report Share Posted September 17, 2019 Może za ciasno ma dysza na prowadnicy głowicy cylindra . Zeszlifowanie delikatnie prowadnicy dyszy na głowicy cylindra albo inna dysza powinno pomóc . Quote Link to post Share on other sites
fint Posted September 17, 2019 Report Share Posted September 17, 2019 Żadne szlifowanie trzpienia głowicy cylindra. Może to spowodować problemy ze szczelnościa, szybsze zużywanie się oringa dyszy czy kołysanie się dyszy (wobling nozzle). Jeśli dysza zbyt ciasno siedzi na głowicy cylindra to albo do wymiany oring na dyszy na mniejszy bądź sama dysza. Dysze drogie nie są i już za 10-15zl możemy dostać uszczelnioną Alu np. Tornado, SHS czy nawet Retro Arms. Tak więc dopasowanie głowicy cylindra i dyszy jest bardzo istotne. Lepiej aby dysza miała luz niż żeby pracowała pod zbyt dużym oporem. Luz dyszy można łatwo zniwelować co do setek milimetra. Sądzę, że przyczyną może być szkielet i popychacz dyszy tj. popychacz może być sciskany przez szkielet. Tutaj można skusić się na lekki szlif popychacza + smary + ucięcie jednego, dwóch zwojów sprężynki popychacza. Dysza musi sztywno siedzieć na głowicy cylindra, nie może się kolysac w osi poziomej i pionowej. Oczywiście musi także w pełni się uszczelniac i pracować płynnie bez oporów. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.