Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 Ris czy HK 416 (oba full metal)


Recommended Posts

Katana to porażka. Tuning?

Z pneumatyki co najwyżej możesz wymienić tłok, sprezyne i zespół komory hu. Dół gearboxa jest standardowy jednak zebatka tlokowa wymaga przerobienia.

Niestety, ale ta replika nie nadaje się pod grubszy tuning. Cylindry są dość leciwe i pękają. Zrobienie na tym więcej niż 400-450fps nie ma sensu bo cylinder się rozleci. Najwiekszym failem w tych replikach jest dysza, której nie da się w żaden sposób uszczelnic. Można dotyczyć nową, ale to połączenie wciąż nie będzie szczelne. W cylindrze zbiera się dużo opilkow metalu z powodu metalowej głowicy tłoka, która niszczy cylinder. 

Jak dla mnie ta replika to fail od WE. Lepiej brać ICS'a. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...