Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SpecnaArms SA-A03


Recommended Posts

Cześć po przeczytaniu paru tematów skompletowałem takie części i chciałem się dowiedzieć czy waszym zdaniem dobrze to wygląda i czy muszę wymieniać zębatki i jeśli tak to na jakie.

Chcę osiągnąć dobry rof i reakcję na spust, replika będzie używana do lasu jak i cqb.

 

link do zdjęcia, błąd podczas dodawania do posta https://prnt.sc/qc7oxy

Link to post
Share on other sites

Zębatki SHS'y czarne dają radę. Springi - weź Modify, odpowiednio dobierz jaką potrzebujesz. Co do reszty to sam się nie orientuję w nich za bardzo. Natomiast co do silnika, to polecali mi ludzie G&P m140 high torque - więc może warto do niego dołożyć.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

W Specnie do 450fps (Sprężyna 120tka) 

Zębatki zmieniał bym dopiero jak padną  w drużynie każdy u nas ma specne na stokowych zębatkach i nigdy się jeszcze nie zdarzyło żeby padły .(Mając na myśli specne saec i orion) 

Tłok na stalowej szczęce w Saecu jest wiec też nie ma sensu wprzódy zmieniać . 

(  Polecam w każdej Zmiana silnika +dołożenie mosfetu +Reszta w Lufe/gume   ) 

Link to post
Share on other sites

GP 140 to kiepski silnk. Bardzo szybko się przepala i to nawet bez żadnego obciążenia. 

120 Modify daje ponad 450fps.

Zebatki Specny są kiepskie i często krzywe. 

Jesli interesuje Cię reakcja na spust to weź zębatki SHS 12:1, do tego silnik High Torque np. Ultimate Boost 30K. Do tego kable niskooporowe, mosfet z aktywnym hamulcem, porządne łożyska kulkowe 8mm Retro Arms, tłok z pełną metalową szczeką Retro Arms i miekki zderzak dla wykonania korekty AOE i wytlumienia uderzenia tloka. 

Sprężynę weź 130 Modify i zrób short stroke 2-3 zęby. Jeśli weźmiesz 120tke to pojawi się problem z PME (premature engagement). Shortstroke osobiście zrobiłbym 3 zęby i jeśli wyszłoby np 430-440fps to te 10-20fps skompensowałbym podkładkami pod sprężynę. Ewentualnie 2 zęby i analogicznie gdyby bylo zbyt dużo fps to usunąć 1/3 łożyska. Mimo wszystko o wiele bezpieczniej jest zrobić ss 3 zęby i mieć pewność, ze uklad będzie pracować płynnie. 

Ponad to oczywiście szczelność, dopasowanie dyszy, gumki, osiowosc itd. 

Jeśli chodzi o mosfet to zwyklt mosiek z ab wystarczy, ale zalecam cos5bardziej zaawansowanego z precockingiem np. GATE Aster. Wtedy reakcja na spust jest maksymalnie skrócona. Ponad to możesz regulować rof gdyby pojawił sie jakiś problem. 

Dodałbym jeszcze opóźniacz popychacza i nowy popychacz dyszy ze wzgledu na to, ze popychacze Specny sa krzywe i wykonane z kiepskiego materialu co przy tak szybkim cyklu i rofie spowoduje straty fps na full auto, a dysza nie będzie pracować w pelnym możliwym zakresie ruchu. 

Przy takim rofie uzywaj tylko mocnych magazynków np. Castellan. Spowoduje to, ze magazynek poda do komory każdą kulke. Jednak pojawi sie wtedy problem "nozzle wobling" czyli midcap syndrome. Wymaga to wtedy dopasowania dyszy do głowicy cylindra i jej usztywnienia. Także wypada dopasować/usztywnić samą głowice cylindra w szkielecie. 

Nie wiadomo ile zniesie stock szkielet. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...